Nothing Ear (1)

Nothing Ear (1): Prvé slúchadlá od spoluzakladateľa OnePlus budú stáť 99 eur

S aktívnym potláčaním hluku vo výbave.

Koncom roka 2020 opustil spoločnosť OnePlus jeden z jej zakladateľov. Carl Pei ale na dovolenku neodišiel. Založil novú spoločnosť Nothing. Zo začiatku nebolo jasné, čo presne chce spotrebiteľom ponúknuť.

Až neskôr vysvitlo, že to budú plne bezdrôtové slúchadlá. Carl Pei pre server Bloomberg vo februári uviedol, že chcú začať s niečím jednoduchším. Dodal, že v priebehu roka predstavia viac produktov a nebudú pochádzať iba z kategórie audio príslušenstva.

Do jeho firmy investovali YouTuber Casey Neistat, spoluzakladateľ platformy Twitch Kevin Lin, bývalý riaditeľ spoločnosti Nest a vynálezca iPodu Tony Fadell, šéf fóra Reddit Steve Huffman a pár ďalších jedincov.

Carl Pei verí, že sa im časom podarí vytvoriť celý ekosystém vzájomne prepojených zariadení. Prvou métou sú ale plne bezdrôtové slúchadlá, ktoré spoločnosť Nothing predstaví 27. júla o 15. hodine nášho času.

Premiéra prebehne o mesiac neskôr, ako výrobca pôvodne plánoval. Inžinieri ešte potrebovali nejaký čas na to, aby slúchadlá doladili. Čo o slúchadlách zatiaľ vieme? Veľa toho nie je. Začnime pomenovaním – nazývať sa budú Nothing Ear (1).

Bezdrôtové slúchadlá by mali osloviť dizajnom. Konštrukcia bude, do istej miery, zhotovená z priehľadných materiálov. Vzhľad by mohol naozaj stáť za to. Nothing slúchadlá navrhoval v spolupráci so švédskou spoločnosťou Teenage Engineering, ktorá má na konte niekoľko vkusne navrhnutých produktov spotrebnej elektroniky.

Takto vyzerá koncept pripravovaných bezdrôtových slúchadiel. Foto: Nothing

Výrobca dnes potvrdil, že slúchadlá Nothing Ear (1) ponúknu aktívne potlačenie hluku podporené tromi mikrofónmi s vysokou rozlišovacou schopnosťou. Používateľ sa tak bude môcť sústrediť na svoju hudbu, filmy a podcasty bez toho, aby ho rušil akýkoľvek hluk z okolia.

Už teraz vieme, koľko si výrobca za svoju prvotinu vypýta. Na európskom trhu to bude 99 eur. Pre TECHBYTE to potvrdil Cameron Wood, PR manažér Nothing Europe.

Carl Pei vo svojej novej spoločnosti teda uplatňuje rovnakú stratégiu ako v OnePlus. Podrobnosti o nadchádzajúcich produktoch netají. Naopak, postupne ich servíruje verejnosti tak, aby si udržal žiadanú mieru pozornosti.

Dopyt po bezdrôtových slúchadlách stúpa, Nothing Ear (1) by tak mohli padnúť na úrodnú pôdu. Všetko podstatné sa ale dozvieme až 27. júla.