TECHBYTE.skTECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Čítaš: Lidl mal veľkú novinku, potom všetko nekompromisne ZRUŠIL. Zákazníci ostali bez tovaru, čo sa stalo?
Zdieľať
TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Hľadať
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Sleduj TECHBYTE
© 2024 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Lidl mal veľkú novinku, potom všetko nekompromisne ZRUŠIL. Zákazníci ostali bez tovaru, čo sa stalo?

Technická chyba v e-shope spôsobila, že zákazníci nakupovali tovar za nereálne nízke ceny. Obchod následne objednávky zrušil.

Lukáš Zachar
2. novembra 2024
Zdieľať
3 min
Zdieľať
V skratke
  • Technická chyba v e-shope Lidlu spôsobila, že produkty sa zobrazovali za nereálne nízke ceny
  • Lidl následne objednávky stornoval
  • Obchodník má právo zrušiť objednávku pri zjavnej chybe v cene, ale musí zákazníkom vrátiť peniaze a adekvátne ich informovať

Zákazníci obľúbeného reťazca Lidl v susednom Česku boli nedávno svedkami nezvyčajnej situácie. V mobilnej aplikácii Lidl Plus sa objavili atraktívne zľavové kupóny, ktoré ponúkali výrazné zníženie cien na vybrané produkty. Medzi nimi boli napríklad autodráha alebo vysávač na popol. Pri nákupe však mnohých prekvapila finálna cena v nákupnom košíku: namiesto pôvodných cien okolo 1 499 Kč sa produkty zobrazovali za 100 alebo 200 Kč.

Táto nečakaná zľava sa rýchlo rozšírila medzi zákazníkmi a objednávky pribúdali závratným tempom. Mnohí neváhali a okamžite si tovar zakúpili, často dokonca aj uhradili vopred. Radosť však netrvala dlho. Lidl začal postupne všetky tieto objednávky stornovať. Ako sa ukázalo, išlo o technickú chybu, pri ktorej sa nesprávne zobrazovali ceny produktov.

Lidl
Zdroj: Depositphotos.com

Zákazníci, ktorí sa tešili na výhodný nákup, zostali sklamaní a nahnevaní. Niektorí z nich vyjadrili svoje rozhorčenie na sociálnych sieťach. Pýtali sa, ako je možné, že obchod zrušil potvrdené a zaplatené objednávky bez predchádzajúceho varovania.

NEWSBYTE
Pozor na dovolenke: Jazda v žabkách vás môže stáť oveľa viac, než si myslíte (prehľad krajín)

Pozor na dovolenke: Jazda v žabkách vás môže stáť oveľa viac, než si myslíte (prehľad krajín)

POZOR: Nestiahlo vám inkaso za energie? Túto JEDNU vec určite nerobte, inak prídete o peniaze

POZOR: Nestiahlo vám inkaso za energie? Túto JEDNU vec určite nerobte, inak prídete o peniaze

POZOR: Známy slovenský dezert v ohrození, reťazec ho sťahuje z predaja! Toto určite nejedzte

POZOR: Známy slovenský dezert v ohrození, reťazec ho sťahuje z predaja! Toto určite nejedzte

Pozor na dovolenke: Jazda v žabkách vás môže stáť oveľa viac, než si myslíte (prehľad krajín)
Pozor na dovolenke: Jazda v žabkách vás môže stáť oveľa viac, než si myslíte (prehľad krajín)
POZOR: Nestiahlo vám inkaso za energie? Túto JEDNU vec určite nerobte, inak prídete o peniaze
POZOR: Nestiahlo vám inkaso za energie? Túto JEDNU vec určite nerobte, inak prídete o peniaze
POZOR: Známy slovenský dezert v ohrození, reťazec ho sťahuje z predaja! Toto určite nejedzte
POZOR: Známy slovenský dezert v ohrození, reťazec ho sťahuje z predaja! Toto určite nejedzte

Má obchod právo zrušiť objednávku?

Z právneho hľadiska má obchodník právo objednávky stornovať, ak došlo k zjavnej chybe v cene, ktorú mohol zákazník rozpoznať. V tomto prípade bola cena produktov natoľko nízka, že to mohlo byť považované za evidentný omyl. Obchodník však musí zákazníkov o tejto skutočnosti informovať a vrátiť im peniaze v primeranom čase.

Neprehliadnite

Lidl
Lidl má VEĽKÚ novinku: TOTO bude odteraz v KAŽDEJ predajni!
Lidl sa ničoho nebojí: Pustil sa do operatívneho lízingu, cena začína na 99 € mesačne
Tesco
Chystá sa veľká zmena v obchodoch: Toto môže z predajní úplne zmiznúť

Lidl zákazníkom zaslal e-maily, v ktorých ich informoval o zrušení objednávok. Ako dôvod uviedol, že tovar už nie je dostupný na sklade. Niektorí zákazníci však poukázali na to, že produkty sú na e-shope stále k dispozícii za pôvodné ceny, čo v nich vyvolalo ešte väčšiu frustráciu.

Čo robiť v takýchto situáciách?

  • Overiť komunikáciu od predajcu: Skontrolujte e-maily alebo správy od obchodu, kde by mali byť uvedené dôvody zrušenia objednávky.
  • Kontaktovať zákaznícku podporu: Ak máte pochybnosti, obráťte sa priamo na obchod a požiadajte o vysvetlenie.
  • Sledovať vrátenie peňazí: Uistite sa, že vám obchod vrátil uhradenú sumu v plnej výške.

Technické chyby sa môžu vyskytnúť v každom e-shope. Dôležité je, ako k nim obchodník pristúpi a ako informuje svojich zákazníkov. V tomto prípade by transparentnejšia komunikácia zo strany Lidlu mohla predísť nespokojnosti a nedorozumeniam.

Zdieľaj tento článok
Facebook Kopírovať odkaz Vytlačiť
Predchádzajúci článok Elektromobil Svetoznáma automobilka hlási KATASTROFU: Na každom elektromobile prerába takmer 55-tisíc €
Ďalší článok Aktuálne, Orange AKTUÁLNE: Orange pochoval konkurenciu. VŠETKÝM zákazníkov nečakane aktivuje rekordnú novinku!

Najčítanejšie

Slovensko, peniaze, Slováci, invetstovanie
KONIEC ďalších štyroch sviatkov: Štát má na stole VÁŽNU sťažnosť
4. júla 2025
Peniaze, ceny, štát, zdražovanie, príspevok, povinnosti, úspory, ušetriť, štipendium
ROZHODNUTÉ: Štát VEĽKEJ skupine ľudí pošle skoro 200 € priamo na účet (ako ich získať)
5. júla 2025
minca, euro, peniaze
Nemáte ju doma? Táto jedna minca vám zaplatí luxusnú dovolenku a ešte vám aj ostane!
5. júla 2025
peniaz, peniaze, euro, bankovky, DPH
Za horšie služby zaplatíme VIAC: Schválili zvýšenie cien, ľudia sa začínajú búriť
5. júla 2025

Najnovšie články

  • Niektoré krajiny tolerujú jazdu v žabkách, v iných dostanete pokutu (PREHĽAD)
  • POZOR: Ak vám v týchto dňoch nestiahlo platby za plyn a elektrinu, toto URČITE nerobte!
  • POZOR: Obľúbenú pochúťku Slovákov sťahuje veľký reťazec z predaja. Toto v žiadnom prípade nekonzumujte!
  • EÚ schvaľuje TVRDÝ zákon: Bude si čítať, o čom si píšete, správy odovzdáte povinne (+ dátum platnosti)
  • SPP bije na poplach: EÚ ničí to, čo máme. Hrozí OBROVSKÁ kríza, ktorá nás môže položiť na kolená

Bude sa vám páčiť

Lidl

Lidl šokuje zákazníkov: Zavádza veľkú novinku, bude v KAŽDEJ predajni!

26. júna 2025
mimoriadne, vajcia

MIMORIADNE: Slovenské obchody predávali nebezpečné vajcia. Objavili v nich plesne a larvy, mnohí ich majú doma

28. mája 2025
Lidl

Reťazec Lidl čelí veľmi nepríjemnej žalobe: Cez aplikáciu má sledovať každého zákazníka (čo sa deje)

25. apríla 2025
Lidl

AKTUÁLNE: Lidl vydal mimoriadne varovanie. Toto OKAMŽITE vráťte, peniaze vám dá aj bez bloku

24. apríla 2025

 

Spájame vedu, technológie a internetovú kultúru.

Dôležité odkazy

  • Kontakt
  • Reklama
  • O nás
  • Cookies
  • Podmienky používania

Spoj sa s nami

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vitaj späť!

Prihlás sa do svojho účtu

Username or Email Address
Password

Zabudol si heslo?