telekom

POZOR: Telekom bude od nedele drahší. Pozrite sa, o koľko eur navyše zaplatíte!

Telekom na zmenu upozornil koncom marca.

Telekom už od nedele 1. mája 2022 zvyšuje ceny svojich služieb. O plánovanom zdražovaní operátor informoval v dostatočnom predstihu. Zákazníkom, ktorí so zvýšenými poplatkami neboli spokojní dokonca ponúkol možnosť vypovedania zmluvy.

Ak patríte medzi zákazníkov Telekomu, o zmenách v cenníku sme vás informovali v dvoch samostatných článkoch (TU a TU), kde si môžete prečítať všetky informácie tak podrobne, ako to len ide.

V prípade, ak len chcete vedieť o koľko eur budete každý mesiac platiť viac, odporúčame navštíviť šikovnú stránku, ktorú pripravil sám Telekom. Zamierte na web telekom.sk/zmena, kde po rýchlom prihlásení (meno, priezvisko, rodné číslo) zistíte, čo pre vás zdražovanie znamená.

My sme napríklad zistili, že nám Telekom zvyšuje mesačný poplatok o 4,49 €. U operátora si platíme za internet a Magio televíziu. U každého z vás môžu byť zmeny trochu iné, hlavne ak u operátora máte paušály, ktorých cena sa taktiež zvýšila. Viac o paušáloch TU.

Ako odstúpiť od zmluvy

Ak so zmenami nie ste spokojní, do 30. apríla (sobota) máte možnosť odstúpiť od zmluvy. Spraviť tak môžete niekoľkými spôsobmi.

TIP REDAKCIE
Je to tu! Google si od Apple „požičia“ extrémne praktickú funkciu, ktorou sa majitelia iPhonov chvália roky!

Pre tento účel môže osobne navštíviť niektorú z predajní Telekomu. Ide to aj písomnou formou. Žiadosť je potrebné zaslať na adresu Slovak Telekom, Centrum služieb zákazníkom, Bajkalská 28, 81762 Bratislava.

K dispozícii je tiež webový formulár (TU) alebo e-mail marketing@telekom.sk. Zákazník si musí pripraviť oskenovaný a podpísaný dokument, ktorý vloží do prílohy. Pozor, tento spôsob odstúpenia od zmluvy je možný len v prípade, ak nedochádza k vráteniu zariadenia.

Pokiaľ si zákazník k službám vzal mobilný telefón, televízor alebo iné akciové zariadenie na splátky, ponechá si ho. Dospláca ho v pôvodných mesačných splátkach s tým, že doplatí iba pomernú časť dotácie poskytnutej k akciovému zariadeniu.

Ak si bude chcieť klient preniesť svoje mobilné číslo k inému operátorovi, musí navštíviť predajné miesto, kde mu bude umožnené odstúpiť od zmluvy bez doúčtovania ceny za službu a následne požiada o prenos telefónneho čísla u iného operátora, ku ktorému má záujem prejsť.