365 banka upozorňuje: Ak máte UPC, Orange alebo Telekom, môžete mať veľký problém

Banka zápasí s nepríjemným problémom. Zasiahnutých je veľa klientov.

Dnešný svet sa pre mnohých z nás z finančného hľadiska často točí hlavne okolo internetového bankovníctva. Prístup k online bankingu je dôležitejší hlavne v prípadoch, keď ide o „internetovú banku,“ ktorou 365.bank určite stále je.

Problém môže nastať, keď sa niečo pokazí a zákazníci stratia prístup do svojich účtov. A presne to sa aj stalo. Vyplýva to z informácií, ktoré zdieľala banka na svojom facebookovom účte. Všimol si to server zive.aktuality.sk.

Priatelia, problém nie je vo vašom prijímači,“ otvorila tému banka. „Náš internetový provider aktuálne registruje technický problém, ktorý sa dotýka aj časti našich klientov. Ktorétne tých, ktorí využívajú pripojenie od Orange a UPC – pravdepodobne vám nepôjde prihlásenie do apky ani internet bankingu,“ opisuje.

V komentároch sa prirodzene objavujú rôzne názory. Zatiaľ čo mnohí smutne konštatujú, že skutočne problém majú so spomínanými operátormi, ďalší do zoznamu pridávajú aj nových.

Mám Telekom a za posledné tri dni ma vykoplo asi dvadsaťkrát z prihlásenia a ku tomu ani push notifikácie nič,“ píše jeden zákazník. Na to mu 365 banka odpovedá, že tento problém nebude súvisieť s dnešným výpadkom.

TIP REDAKCIE
SWAN a 4ka spúšťajú pevný 5G internet na doma: Rýchlosť až 250 Mb/s a cena 21 €!

Radšej napíšte, prečo máte oba DNS servery v tom istom IP rozsahu a prestaňte obracať poozrnosť na vášho poskytovateľa. To je taký problém si aspoň kúpiť VPS niekde mimo, kde si dáte záložné DNS?“ kritizuje ďalší zákazník.

To, že sa výpadok netýka len UPC a Orange naznačujú aj mnohé ďalšie komentáre. Nakoniec to priznala aj banka, keď snahu prihlásiť sa v sieti Telekomu opísala ako „premenlivú“.

365.bank a jej mobilná aplikácia
365.bank a jej mobilná aplikácia (FOTO Marek Urban)

365 banka: Situáciu riešia s najvyššou prioritou

To, že sa zákazníci internetovej banky nevedia dostať do internetového bankovníctva je pochopiteľne veľký problém. 365 banka si je toho veľmi dobre vedomá. Preto vo svojom vyjadrení hovorí o tom, že rovnako ako zákazníci aj oni „čakajú na informácie rovnako netrpezlivo“.

Od internetového operátora máme informáciu, že situáciu riešia s najvyššou prioritou a veríme, že čoskoro sa im to podarí.

Ak máte s pripojením do internet bankingu tiež problém, dajte nám o ňom vedieť v diskusii nižšie.

Total
6
Zdieľaní
Total
6
Zdieľať