Garmin postupne obnovuje dostupnosť služieb, ktoré odstavil rozsiahly výpadok

Synchronizácia údajov postupne nabieha.

0
Fenix ​​6X Pro Solar
Foto: Garmin

Spoločnosť Garmin zasiahol v priebehu minulého týždňa masívny výpadok služieb. Nefungovala synchronizácia údajov Connect, databáza flyGarmin, telefonická a online podpora a dokonca aj niektoré výrobné kapacity spoločnosti. 

Podľa portálu ZDNet stojí za výpadkom kybernetický útok. Interné systémy mali podľahnúť ransomvéru, ktorý je pomenovaný ako WastedLocker. Spoločnosť však túto skutočnosť doteraz nepotvrdila.

Podstatné v tejto chvíli je, že sa služby Garminu postupne vracajú späť k životu. Opätovnú možnosť synchronizovať zdravotné údaje z hodiniek potvrdzuje The Verge ako aj niekoľko používateľov na sociálnej sieti Twitter.

V aplikácii Garmin sa používateľom začali zobrazovať všetky údaje, ktoré hodinky a náramky zaznamenali v posledných dňoch. Garmin však stále upozorňuje na prebiehajúcu údržbu serverov a obmedzenú dostupnosť niektorých služieb a funkcií.

vypadok
Ilustr. foto: Garmin

Skontrolovať si ju môžete na stránke connect.garmin.com/status/.

„Momentálne nič nenaznačuje, že by mal výpadok akýkoľvek vplyv na osobné údaje, údaje o aktivitách alebo údaje o platbách Garmin Pay. Všetky aktivity, ktoré sa vám za toto obdobie nepodarilo synchronizovať s Garmin Connect zostávajú v zariadeniach a pri najbližšej možnej príležitosti sa synchronizujú,“ uvádza Garmin vo svojom vyhlásení.

Pracovníci spoločnosti podľa jej vyhlásenia vyvinuli počas víkendu maximálne úsilie, aby dostali služby späť do funkčného stavu. Vyzerá to teda, že sa v najbližších dňoch všetko vráti do starých koľají.

Spoločnosť zákazníkom ďakuje za trpezlivosť a pochopenie.