Netflix rozšíri ponuku mobilných hier, kúpil ďalšie štúdio

Spoločnosť vlastní už tri štúdia zaoberajúce sa tvorbou hier.

Netflix už nie je iba o filmoch a seriáloch. Streamovací gigant začal svojim predplatiteľom ponúkať aj mobilné hry. Užívať si ich môžu bez toho, aby ich otravovali vložené reklamy a mikrotransakcie.

Ponuka hier v aplikácii Netflix nie je bohatá, no postupne sa rozrastá. V prevažnej miere ide o jednoduchšie hry, časom by však mohlo do aplikácie zamieriť aj niečo náročnejšie a prepracovanejšie.

Pre Netflix nebudú mobilné hry iba okrajovou záležitosťou. Svedčí o tom rozširovanie vlastných kapacít. Spoločnosť najnovšie oznámila, že prevzala pod svoje krídla herné štúdio Boss Fight Entertainment z amerického Texasu.

Finančné podmienky akvizície zverejnené neboli. V každom prípade ide už o tretiu firmu z oblasti vývoja videohier, ktorú Netflix odkúpil. Predtým zastihol rovnaký osud štúdia Night School a Next Games.

Spoločnosť Boss Fight Entertainment založili v roku 2013 bývalí zamestnanci Zynga Dallas a Ensemble Studios, uvádza TechCrunch. Jej asi najúspešnejším dielom je titul Dungeon Boss Heroes z roku 2015, ktorý má na konte viac ako 5 miliónov stiahnutí z obchodu Google Play.

TIP REDAKCIE
MIMORIADNE: Obrovský POZOR! Nové SMS-ky potichu kradnú peniaze, ak máš túto banku, spozorni!
netflix
Foto: Google Play

Netflix na margo akvizície uviedol, že skúsenosti štúdia s tvorbou hier rôznych žánrov pomôžu urýchliť snahy poskytovať predplatiteľom viac herných titulov.

Ambície Netflixu sú veľké, hovorí, že je s mobilnými hrami iba na začiatku. Verí, že prostredníctvom partnerstiev s vývojármi z celého sveta, najímaním talentovaných ľudí a akvizíciami dokáže vybudovať herné štúdio svetovej triedy.

Spoločnosť znovu pripomenula, že chce vyrábať nádherné a pútavé hry bez reklám a mikrotransakcií. Zostáva veriť, že sa bude tejto stratégie držať. Cena predplatného v mnohých oblastiach sveta stúpla.

Tvorba kvalitného obsahu sa bez poriadnych zdrojov nezaobíde, a neplatí to iba pre filmy a seriály, ale aj hry. Netflix navyše nedávno vymyslel, ako spoplatní tých používateľov, ktorí zdieľajú svoj účet s ľuďmi mimo svojej domácnosti. Novinku však testuje iba v troch krajinách – v Čile, Kostarike a Peru.