TECHBYTE.skTECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Čítaš: Reklamy sú naozaj všade: Facebook ich testuje už aj v prostredí VR headsetu Oculus Quest
Zdieľať
TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Hľadať
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Sleduj TECHBYTE
© 2024 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
TECHBYTE.sk > Novinky > Novinky > Reklamy sú naozaj všade: Facebook ich testuje už aj v prostredí VR headsetu Oculus Quest

Reklamy sú naozaj všade: Facebook ich testuje už aj v prostredí VR headsetu Oculus Quest

18. júna 2021 17:05
Roman Drexler
18. júna 2021
Zdieľať
3 min
Zdieľať

Reklamy sú dnes naozaj všade. Či už si prezeráte sociálne siete alebo webové stránky, pozeráte TV alebo počúvate rádio, reklamy číhajú doslova všade, v každom médiu. Dnes sme sa dozvedeli, že reklamy po novom nájdeme aj v prostredí Reels na Instagrame. Tu to však nekončí.

Ako zrejme viete, Instagram spadá pod Facebook. A Facebook jednoducho miluje reklamy. Po novom ich začína testovať aj v prostredí VR headsetu Oculus Quest, informuje server TechWorm. Prvým pokusným králikom sa stala hra Blaston od vývojára Resolution Games. Ďalší vývojári by mali byť do testovania zahrnutí v priebehu najbližších týždňov.

„V rámci Facebook Reality Labs (FRL) sa primárne zameriavame na to, aby sme do VR priviedli viac ľudí, posunuli zážitok na vyššiu úroveň a dosiahli pokrok v našich dlhodobých iniciatívach v oblasti rozšírenej reality,“ píše Facebook v príspevku na svojom blogu. „Skúmame tiež nové spôsby, ako môžu vývojári generovať príjmy – to je kľúčová súčasť zabezpečenia toho, aby sme vytvorili sebestačnú platformu, ktorá môže podporovať rôzne obchodné modely, ktoré otvoria brány novému obsahu a publiku. Tiež nám to umožňuje aj naďalej sprístupňovať inovatívny AR/VR hardvér väčšiemu počtu ľudí.“

NEWSBYTE
Slovensko sa postavilo Bruselu: Ak potrestáme Rusko, ostaneme bez plynu, varuje vláda

Slovensko sa postavilo Bruselu: Ak potrestáme Rusko, ostaneme bez plynu, varuje vláda

Legenda sa vracia: Kedysi revolučná aplikácia dostala veľkú aktualizáciu, ľudia sú nadšení

Legenda sa vracia: Kedysi revolučná aplikácia dostala veľkú aktualizáciu, ľudia sú nadšení

SVETOVÁ novinka z Kórey: Vyvinuli motor bez jediného gramu kovu, elektromobily čaká revolúcia

SVETOVÁ novinka z Kórey: Vyvinuli motor bez jediného gramu kovu, elektromobily čaká revolúcia

Slovensko sa postavilo Bruselu: Ak potrestáme Rusko, ostaneme bez plynu, varuje vláda
Slovensko sa postavilo Bruselu: Ak potrestáme Rusko, ostaneme bez plynu, varuje vláda
Legenda sa vracia: Kedysi revolučná aplikácia dostala veľkú aktualizáciu, ľudia sú nadšení
Legenda sa vracia: Kedysi revolučná aplikácia dostala veľkú aktualizáciu, ľudia sú nadšení
SVETOVÁ novinka z Kórey: Vyvinuli motor bez jediného gramu kovu, elektromobily čaká revolúcia
SVETOVÁ novinka z Kórey: Vyvinuli motor bez jediného gramu kovu, elektromobily čaká revolúcia

Reklamy budú do veľkej miery prispôsobiteľné, tvrdí Facebook

Reklamy v prostredí headsetu majú byť do veľkej miery interaktívne. V praxi to znamená, že užívateľ má možnosť skryť špecifické reklamy či skryť všetky reklamy od určitého inzerenta. Okrem toho si bude môcť nastaviť preferencie či sa systému spýtať „Prečo vidím túto reklamu?“.

Čo sa týka zásad v súvislosti s ochranou osobných údajov, v tých by nemali nastať žiadne zmeny. Počas testovania reklám v jednotlivých aplikáciach pre Oculus bude Facebook dostávať späť len základné informácie, ako napríklad či užívateľ s reklamou nejakým spôsobom interagoval, a ak áno, ako, resp. či na ňu klikol alebo ju skryl. Facebook dodáva, že údaje o pohybe nebudú využívané na reklamné účely, rovnako ako obsah konverzácií užívateľov.

Maximalizácia zisku na prvom mieste

„Keď zistíme, ako tento test dopadne, a zistíme spätnú väzbu od vývojárov a komunity, poskytneme viac informácií o tom, kedy by mohli byť reklamy širšie dostupné naprieč celou platformou a v prostredí mobilnej aplikácie Oculus,“ deklaruje spoločnosť.

RETAKE
Magio TV šokovala konkurenciu: Predstavila novú funkciu, ktorá úplne mení sledovanie televízie na Slovensku

Magio TV šokovala konkurenciu: Predstavila novú funkciu, ktorá úplne mení sledovanie televízie na Slovensku

Slovensku hrozí grécky scenár: Dôchodkový systém sa ocitol pred kolapsom, bez okamžitých zmien prídu veľké problémy

Slovensku hrozí grécky scenár: Dôchodkový systém sa ocitol pred kolapsom, bez okamžitých zmien prídu veľké problémy

Polícia získala desivú moc: Vaše auto zastavia na diaľku, nemáte žiadnu šancu uniknúť

Polícia získala desivú moc: Vaše auto zastavia na diaľku, nemáte žiadnu šancu uniknúť

Magio TV šokovala konkurenciu: Predstavila novú funkciu, ktorá úplne mení sledovanie televízie na Slovensku
Magio TV šokovala konkurenciu: Predstavila novú funkciu, ktorá úplne mení sledovanie televízie na Slovensku
Slovensku hrozí grécky scenár: Dôchodkový systém sa ocitol pred kolapsom, bez okamžitých zmien prídu veľké problémy
Slovensku hrozí grécky scenár: Dôchodkový systém sa ocitol pred kolapsom, bez okamžitých zmien prídu veľké problémy
Polícia získala desivú moc: Vaše auto zastavia na diaľku, nemáte žiadnu šancu uniknúť
Polícia získala desivú moc: Vaše auto zastavia na diaľku, nemáte žiadnu šancu uniknúť

Dôvod, prečo reklamy nájdeme už aj v prostredí VR, je asi každému jasný – peniaze. „Ziskovejší ekosystém je rozhodujúcim krokom na ceste k tomu, aby sa VR pre spotrebiteľov stala skutočným mainstreamom,“ zakončil Facebook debatu na túto tému.

Zdieľaj tento článok
Facebook Kopírovať odkaz Vytlačiť
Predchádzajúci článok oneplus Smartfóny OnePlus neprídu o systém OxygenOS, ubezpečuje šéf firmy po zlúčení s Oppo
Ďalší článok Na Slovensko prichádza OPPO: Výrobca telefónov so špičkovou výbavou
Nekomentované Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

Najčítanejšie

Mimoriadne
AKTUÁLNE: Potvrdili HROMADNÝ útok. Ľuďom radia, nech sú pripravení na najhoršie. Cieľom sú aj Slováci
14. júna 2025
potvrdené, peniaze
POZOR, veľký operátor ZVYŠUJE ceny: Od júla si za televíziu a internet zákazníci výrazne priplatia
13. júna 2025
Slovensko ako vzor v CELEJ EÚ: Náš vynález chvália všetky ministerstvá, Európska únia ho chce všade
14. júna 2025
ČO SA TO DEJE? Obrovská automobilka z ničoho nič prepúšťa TISÍCKY zamestnancov
13. júna 2025

Najnovšie články

  • Na svete je motor bez jediného gramu kovu. Pre elektromobilitu môže znamenať revolúciu
  • Sociálna poisťovňa sa ľuďom vyhráža zrušením dôchodkov. Mnohí zareagovali presne tak, ako nemali
  • Ministerstvo vnútra BIJE NA POPLACH: Na Slovákov útočia, majú byť pripravení na na možnú stratu peňazí
  • Všetci klikajú na TENTO odkaz. Experti na bezpečnosť hovoria, že je to obrovská CHYBA
  • Čerpacie stanice v POHOTOVOSTI: Benzín a naftu čaká nepríjemný obrat (+ceny)

Bude sa vám páčiť

Markíza

Operátori ukázali Markíze prostredník: Pretáčanie reklám naďalej umožňujú

22. mája 2025
Markíza

MIMORIADNE: Markíza dosiahla svoje. Začína ZÁKAZ pretáčania reklám!

20. mája 2025
pozor, hacker, podvod

Muž prišiel o 10-tisíc €. Naletel na TENTO premyslený online podvod a peniaze už neuvidí

17. mája 2025
YouTube, Google

YouTube sa zbláznil: Zavádza novinku, ktorá ZNECHUTÍ úplne každého! (toto je nové)

15. mája 2025

 

Spájame vedu, technológie a internetovú kultúru.

Dôležité odkazy

  • Kontakt
  • Reklama
  • O nás
  • Cookies
  • Podmienky používania

Spoj sa s nami

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vitaj späť!

Prihlás sa do svojho účtu

Username or Email Address
Password

Zabudol si heslo?

Continue with Google