TECHBYTE.skTECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Čítaš: Reklamy sú naozaj všade: Facebook ich testuje už aj v prostredí VR headsetu Oculus Quest
Zdieľať
TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Hľadať
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Sleduj TECHBYTE
© 2024 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Reklamy sú naozaj všade: Facebook ich testuje už aj v prostredí VR headsetu Oculus Quest

18. júna 2021 17:05
Roman Drexler
18. júna 2021
Zdieľať
3 min
Zdieľať

Reklamy sú dnes naozaj všade. Či už si prezeráte sociálne siete alebo webové stránky, pozeráte TV alebo počúvate rádio, reklamy číhajú doslova všade, v každom médiu. Dnes sme sa dozvedeli, že reklamy po novom nájdeme aj v prostredí Reels na Instagrame. Tu to však nekončí.

Ako zrejme viete, Instagram spadá pod Facebook. A Facebook jednoducho miluje reklamy. Po novom ich začína testovať aj v prostredí VR headsetu Oculus Quest, informuje server TechWorm. Prvým pokusným králikom sa stala hra Blaston od vývojára Resolution Games. Ďalší vývojári by mali byť do testovania zahrnutí v priebehu najbližších týždňov.

„V rámci Facebook Reality Labs (FRL) sa primárne zameriavame na to, aby sme do VR priviedli viac ľudí, posunuli zážitok na vyššiu úroveň a dosiahli pokrok v našich dlhodobých iniciatívach v oblasti rozšírenej reality,“ píše Facebook v príspevku na svojom blogu. „Skúmame tiež nové spôsby, ako môžu vývojári generovať príjmy – to je kľúčová súčasť zabezpečenia toho, aby sme vytvorili sebestačnú platformu, ktorá môže podporovať rôzne obchodné modely, ktoré otvoria brány novému obsahu a publiku. Tiež nám to umožňuje aj naďalej sprístupňovať inovatívny AR/VR hardvér väčšiemu počtu ľudí.“

NEWSBYTE
ÚRSO varuje: Radikálny návrh z Bruselu môže zruinovať Slovensko. Čo nás čaká?

ÚRSO varuje: Radikálny návrh z Bruselu môže zruinovať Slovensko. Čo nás čaká?

POZOR: Android 16 obíde stovky smartfónov! Ste medzi postihnutými? (zoznam)

POZOR: Android 16 obíde stovky smartfónov! Ste medzi postihnutými? (zoznam)

Slovensko čaká deň „D“: Keď nastane, ekonomika sa ocitne v pasci, z ktorej niet návratu

Slovensko čaká deň „D“: Keď nastane, ekonomika sa ocitne v pasci, z ktorej niet návratu

ÚRSO varuje: Radikálny návrh z Bruselu môže zruinovať Slovensko. Čo nás čaká?
ÚRSO varuje: Radikálny návrh z Bruselu môže zruinovať Slovensko. Čo nás čaká?
POZOR: Android 16 obíde stovky smartfónov! Ste medzi postihnutými? (zoznam)
POZOR: Android 16 obíde stovky smartfónov! Ste medzi postihnutými? (zoznam)
Slovensko čaká deň „D“: Keď nastane, ekonomika sa ocitne v pasci, z ktorej niet návratu
Slovensko čaká deň „D“: Keď nastane, ekonomika sa ocitne v pasci, z ktorej niet návratu

Reklamy budú do veľkej miery prispôsobiteľné, tvrdí Facebook

Reklamy v prostredí headsetu majú byť do veľkej miery interaktívne. V praxi to znamená, že užívateľ má možnosť skryť špecifické reklamy či skryť všetky reklamy od určitého inzerenta. Okrem toho si bude môcť nastaviť preferencie či sa systému spýtať „Prečo vidím túto reklamu?“.

Čo sa týka zásad v súvislosti s ochranou osobných údajov, v tých by nemali nastať žiadne zmeny. Počas testovania reklám v jednotlivých aplikáciach pre Oculus bude Facebook dostávať späť len základné informácie, ako napríklad či užívateľ s reklamou nejakým spôsobom interagoval, a ak áno, ako, resp. či na ňu klikol alebo ju skryl. Facebook dodáva, že údaje o pohybe nebudú využívané na reklamné účely, rovnako ako obsah konverzácií užívateľov.

Maximalizácia zisku na prvom mieste

„Keď zistíme, ako tento test dopadne, a zistíme spätnú väzbu od vývojárov a komunity, poskytneme viac informácií o tom, kedy by mohli byť reklamy širšie dostupné naprieč celou platformou a v prostredí mobilnej aplikácie Oculus,“ deklaruje spoločnosť.

Dôvod, prečo reklamy nájdeme už aj v prostredí VR, je asi každému jasný – peniaze. „Ziskovejší ekosystém je rozhodujúcim krokom na ceste k tomu, aby sa VR pre spotrebiteľov stala skutočným mainstreamom,“ zakončil Facebook debatu na túto tému.

Zdieľaj tento článok
Facebook Kopírovať odkaz Vytlačiť
Predchádzajúci článok oneplus Smartfóny OnePlus neprídu o systém OxygenOS, ubezpečuje šéf firmy po zlúčení s Oppo
Ďalší článok Na Slovensko prichádza OPPO: Výrobca telefónov so špičkovou výbavou
Nekomentované Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

Najčítanejšie

peniaze, blesková správa
Zobudíme sa do zlého sna: POTVRDILI ďalšie zvýšenie cien. Slováci budú viac platiť za absolútne základnú vec
13. júla 2025
Dopravná značka ZBE
Vodiči, POZOR: Začala platiť nová dopravná značka. Kto ju nepozná, dostane pokutu 200 €
13. júla 2025
Radar
Tu radšej dávajte pozor: Nasadili 450 rýchlostných radarov, vodiči im neujdú, pokuty počítajú v MILIÓNOCH eur
13. júla 2025
peniaze, fond, euro, bankovky
Koniec legendy na Slovensku po vyše 50 rokoch: Všetci zamestnanci dostali výpovede
13. júla 2025

Najnovšie články

  • Regulačný úrad bije na poplach: TOTO rozhodnutie bude pre Slovensko likvidačné
  • POZOR: Máte jeden z týchto telefónov? Android 16 nedorazí na stovky obľúbených smartfónov! (ZOZNAM)
  • Štát čelí VEĽKÉMU problému: Ekonómovia sa obávajú dňa „D“. Keď nastane, nebude cesty späť
  • Vylialo sa 100 000 litrov rádioaktívnej vody: Potvrdili únik z najväčšieho jadrového reaktoru v Európe
  • Vytvorila sa „atmosférická rieka“: Spadnúť môže gigantický objem zrážok, prepísať má 1000-ročné záznamy

Bude sa vám páčiť

WhatsApp

Slováci majú navrch. Tento rok im WhatsApp nezačne zobrazovať reklamy (+ nový dátum)

20. júna 2025
TV, operátor

Markíza sa dostala do OBROVSKÝCH problémov: Štát jej kvôli TOMUTO hrozí EXTRÉMNOU pokutou

19. júna 2025
WhatsApp

AKTUÁLNE: WhatsApp zapne reklamy. Používatelia pred nimi neuniknú

17. júna 2025
AI, mimoriadne

Experti BIJÚ NA POPLACH: Všetko, čo napíšete, sa zobrazí aj iným ľuďom. TOTO v žiadnom prípade nepoužívajte

15. júna 2025

 

Spájame vedu, technológie a internetovú kultúru.

Dôležité odkazy

  • Kontakt
  • Reklama
  • O nás
  • Cookies
  • Podmienky používania

Spoj sa s nami

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vitaj späť!

Prihlás sa do svojho účtu

Username or Email Address
Password

Zabudol si heslo?