Alza ide aj cez mŕtvoly: V novom príspevku si zneúctili výročie upálenia Jána Husa

Prehnala to Alza s novou marketingovou aktivitou?

0
FOTO Alza.sk

Marketing je často psychologická hra. Pripravte niečo, čo sa vymyká bežnému spôsobu reklamy a často máte vyhraté. Marketingové oddelenie Alzy tieto medze skúma až príliš často. Ich najnovšia reklama však podľa niektorých zašla priďaleko.

Česi si v piatok pripomínali upálenie teológa, kazateľa a náboženského reformátora, Jána Husa. Alza sa na svojom eshope pri tejto príležitosti rozhodla spustiť podstránku venovanú produktom, ktoré majú niečo spoločné s ohňom. Nájdete v nej napríklad hasiaci prístroj, detektor dymu, zápalky alebo Lego hasičského auta.

Alza to podľa mnohých posledným príspevkom prehnala. Zdroj: FB

Rozdielne názory ľudí

Nechýbal ani príspevok na Facebooku, ktorý nahneval poriadne veľa ľudí. Grafici pripravili obrázok s ohňom a nápisom „Jan Hus starter pack“, ktorý Alza zverejnila s popisom „Je dobré si připomínat, proč máme dnes volno.

Na webe vytvorila sekciu venovanú Jánovi Husovi. Nechýba hasiaci prístroj, gril alebo detektor dymu.

Časť ľudí túto marketingovú aktivitu zobrala s humorom, zvyšok však až toľko pochopenia nemal. „Tohle mi přijde za hranicí. Černej humor, prosím, ale vydělávat na tom peníze mě otravuje víc než ta vaše zelená potvora,“ odkazuje jeden z komentujúcich. Ďalší zas dodal: „Tohle je už nechutně za čarou..“. Naopak, slušná časť komentujúcich sa zhodla, že „trochu černého humoru neuškodí“.