Tesla len nedávno rozšírila svoje portfólio ponúkaných elektromobilov. Okrem šialeného roadsteru automobilka predstavila aj dvojicu elektrických kamiónov Tesla Semi.
Práve o ne prejavili záujem niektoré z najvýznamnejších spoločností, medzi ktorými nechýba ani Ansheuser-Busch produkujúca pivo Budweiser a Bud Light.
Spoločnosť si u Tesly objednala hneď 40 kusov kamiónov, za čo zaplatila 800 000 dolárov (rezervácia jedného kamiónu stojí 20 tisíc dolárov). Neskôr, keď budú kamióny dokončené bude musieť spoločnosť doplatiť celkom 6 miliónov dolárov. Za jeden elektrický kamión tak zaplatí 150 000 dolárov. Ide pritom o menej „výkonný“ model, ktorý ponúka dojazd len 480 km, zatiaľ čo drahší model má dojazd až 800 km, no stojí už 180 000 dolárov.
O kamióny Tesly prejavili záujem aj ďalšie spoločnosti, medzi ktoré patrí napríklad DHL či americký nákupný reťazec Walmart. Doteraz si však toľko kusov neobjednala žiadna iná spoločnosť.