TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
    Facebook Twitter Instagram
    TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
    Facebook Twitter Instagram
    • Domov
    • Tech
    • Recenzie
    • Veda
    • Elektromobilita
    • Domácnosť
    • Gaming
    TECHBYTE.skTECHBYTE.sk

    Instagram sa bojí YouTube aj TikToku. Šéf služby avizuje zmeny

    ‍ Marek Urban1. júla 2021
    instagram
    Foto: Pixabay

    Sociálna sieť Instagram už dávno nie je iba o fotografiách. S pribúdajúcimi rokmi sa postupne mení a transformácia bude pokračovať aj naďalej. Vo videu zverejnenom na Twitteri to naznačil šéf Instagramu Adam Mosseri.

    Instagram nedávno začal testovať zmeny v zobrazovaní príspevkov na hlavnej karte. Takzvaný informačný kanál v rámci zmien predhadzuje používateľom viac odporúčaných príspevkov, ktoré algoritmus vkladá medzi príspevky od priateľov a stránok.

    Nedávno tiež na Instagrame pribudla ďalšia reklama. Dostala sa do krátkych videí formátu Reels, ktoré používatelia zaznamenávajú v režime na výšku. Čo nás čaká ďalej?

    instagram
    Foto: Instagram

    Adam Mosseri uviedol, že Facebook, vlastník Instagramu, začne testovať nový typ videí na celú obrazovku, ktoré majú byť podľa jeho slov pohlcujúce, zábavné a primárne určené pre mobilné zariadenia. V tejto chvíli nie je známe, ako sa budú líšiť od IGTV videí, ktoré Instagram spustil pred 3 rokmi.

    Šéf Instagramu zároveň dodal, že sa Facebook chystá v nasledujúcich mesiacoch experimentovať s viacerými vecami.

    „Už nie sme aplikáciou na zdieľanie fotografií. Buďme úprimní, momentálne existuje naozaj vážna konkurencia. (…) TikTok je obrovský, YouTube ešte väčší a okrem toho tu je množstvo ďalších začínajúcich firiem“, povedal Mosseri.

    Okrem videa by sa mali nové funkcie zameriavať na tvorcov obsahu, nakupovanie a zasielanie správ. Vzniknúť by mohlo niečo ako „exkluzívne príbehy“, ktoré by spadali pod nejakú formu predplatného, respektíve by sa zobrazovali tým používateľom, ktorí tvorcu finančne podporia.

    Bližšie k produktom môžu spotrebiteľov dostať nové nákupné nálepky alebo možnosť objednať si propagovaný tovar priamo cez aplikáciu. Predstavitelia tiež plánujú uľahčiť komunikáciu medzi priateľmi, fanúšikmi a tvorcami.

    Tento proces už odštartoval, Instagram začal spájať správy z Instagramu a platformy Facebook Messenger do jednotného celku. Neskôr sa k nim môže pridať aj WhatsApp, ktorý taktiež patrí Facebooku.

    Nie je prekvapením, že sa Instagram snaží viac súperiť s aplikáciou TikTok. Analytici zo SensorTower vo svojej nedávno publikovanej správe zhodnotili, že TikTok sa v roku 2020 stal aplikáciou s najvyššími výnosmi. Status aplikácie s najvyššími tržbami si udržal aj v prvom polroku 2021.

    instagram
    Foto: SensorTower

    Instagram by bol určite rád, keby v tejto aplikačnej hitparáde žiaril on a nie konkurencia. Či k tomu zmeny pomôžu, ukáže až čas.

    aplikácia fotky Instagram obsah správy TikTok tvorcovia videá youtube zdieľanie zmeny
    PredchádzajúciSamsung prekvapuje: Vlajkovým lodiam bude posielať aktualizácie 5 rokov!
    Ďalší MIMORIADNY POZOR: Slovákom vyvoláva falošná „Polícia“. Takto okrádajú ľudí!
    Najnovšie články
    Aktuálna správa

    POZOR: O pár hodín úplne vypadne mobilný aj fixný internet. Veľký operátor vydal varovanie!

    21. marca 2023

    EÚ zakročí proti Apple: Zakáže obmedzenie kapacít USB-C pre iPhony, nepovažuje ho za férové

    21. marca 2023
    Peniaze

    POZOR: Vodičom za porušenie skrytého pravidla hrozí pokuta. Zaplatiť môžete až 800 eur!

    21. marca 2023
    BEZIOR XF001

    BEZIOR XF001: Absolútne nádherná elektrická dizajnovka s výkonom 1 000 W a max rýchlosťou až 45 km/h!

    21. marca 2023

    AI nemôže byť viac ako človek: Kľúčová krajina EÚ žiada o zavedenie limitov pre umelú inteligenciu

    21. marca 2023
    TECHBYTE.sk
    Facebook Twitter Instagram YouTube TikTok
    • Kontakt
    • Reklama
    • O nás
    • Cookies
    • Podmienky používania
    © 2023 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

    Napíšte niečo a stlačte Enter pre spustenie hľadania. Stlačte Esc pre zrušeniel.