AKTUÁLNE: Pošta upozorňuje, že nemôže garantovať dodanie zásielok načas

Aktuálna situácia poštu prinútila upozorniť zákazníkov na meškajúce zásielky.

Aktuálna situácia spojená s pandémiou a ďalšími nepriaznivými vplyvmi má dopad na rôzne odvetvia. Medzi jedno také patrí aj Slovenská pošta, ktorá v najnovšom príspevku na sociálnej sieti informuje o probléme s doručením zásielok do niekoľkých častí sveta.

V súvislosti s pandemickou situáciou COVID-19 a vystúpením Veľkej Británie z EÚ (BREXIT), vznikajú problémy najmä v colnom konaní na území Veľkej Británie a tiež dochádza k výpadku leteckej medzinárodnej prepravy poštových zásielok, čo spôsobuje predĺženie lehoty v preprave zásielok,píše Slovenská pošta na svojom facebookovom profile.

Spoločnosť tak ľudí prosí o strpenie. Niektoré veci jednoducho nevie ovplyvniť a preto sa môže stať, že zásielky nebudú doručené včas.

Z uvedených dôvodov nevieme garantovať dobu prepravy zásielok tak, ako je uvedené v Tarife Slovenskej pošty a.s. Vzniknutú situáciu riešime a snažíme sa zabezpečiť všetko k spokojnosti svojich zákazníkov,dodáva vo vyhlásení.

Vzhľadom na to, že v zahraničí žije veľa Slovákov, ktorí sa vo veľkom počte nachádzajú aj vo Veľkej Británii, ide o dôležitú informáciu.

posta
Foto: Shopping palace

Pošta to počas krízy nemala ľahké

Slovenská pošta je jedna z inštitúcií, ktorá s pandémiou viedla jeden z najťažších bojov. Spoločnosti vypadli stovky zamestnancov a zamestnankýň, ktorí museli kvôli šíriacej sa nákaze ostať v karanténe. To ovplyvnilo aj dodanie zásielok na Slovensku a dokonca aj otváracie hodiny kamenných pobočiek či zákazníckej linky.

Spoločnosť tiež plánuje veľké prepúšťanie a reštrukturalizáciu pobočiek. Mnohé kamenné predajne zaniknú a nahradia ich „mobilné služby,“ ktoré zabezpečia poštárky alebo kuriéri.