TikTok má prvého používateľa, ktorý dosiahol métu 100 miliónov sledovateľov

Na vlne rýchleho rastu sociálnej siete TikTok sa zviezlo mnoho osobností, ktoré sa na nej rozhodli pôsobiť. Popri hercoch, celebritách a ďalších známych tvárach však najväčší úspech dosiahlo dievča menom Charli D’Ameliová.

Na vlne rýchleho rastu sociálnej siete TikTok sa zviezlo mnoho osobností, ktoré sa na nej rozhodli pôsobiť. Popri hercoch, celebritách a ďalších známych tvárach však najväčší úspech dosiahlo dievča menom Charli D’Ameliová.

Mashable informuje, že Charli D’Ameliová je prvým používateľom sociálnej siete TikTok, ktorý má na konte 100 miliónov sledovateľov. Online hviezda z amerického štátu Connecticut svojich fanúšikov pravidelne zásobuje tanečnými videami v rytme hudobných hitov súčasnosti.

Trendová disciplína sociálnej siete TikTok vyniesla Charli D’Ameliovú na vrchol pomyselného rebríčka popularity, pričom prekonala aj také mená ako Will Smith, Ariana Grande či The Rock.

Sestry Charli a Dixie D’Ameliové. Foto: Wikimedia

Tieto osobnosti však dievčaťu na krk nedýchajú, hoci ich účty taktiež sleduje niekoľko miliónov divákov.

Druhý najsledovanejší účet na TikToku má Addison Rae, k 22. novembru 2020 dosiahla métu 66,9 miliónov sledovateľov. Hneď za ňou sa treťom mieste nachádza tvorca Zach King, ktorého sleduje takmer 53 miliónov ľudí. Charli D’Ameliová má teda pred „konkurenciou“ značný náskok.

Úspech Charli D’Ameliovej je veľký a pekne ukazuje, ako rýchlo dokázala sociálna sieť TikTok vyrásť na jednu z najznámejších platforiem. Známemu tvorcovi PewDiePie trvalo 9 rokov, kým mu počítadlo na YouTube ukázalo 100 miliónov sledovateľov.

TIP REDAKCIE
EÚ prichádza s novou smernicou: Poistenie zrejme bude povinné aj pre výkonnejšie elektrické kolobežky

Pre porovnanie, Charli D’Ameliová zverejnila na TikToku svoj prvý príspevok len v máji roku 2019. V 100-miliónovom klube sociálnej siete Twitter sa ako prvá ocitla speváčka Katy Perry. Trvalo jej to 8 rokov. V prípade Instagramu patrí prvenstvo Selene Gomez. Účet si založila v roku 2013 a hranicu 100 miliónov sledovateľov dosiahla v roku 2018.

Charli D’Ameliová sa vďaka online popularite výrazne presadila aj v reklame, ktorá sa vysielala počas tohtoročného Super Bowlu. Reklamy vysielané cez finálne šampionátu v americkom futbale patria z pohľadu zadávateľov medzi najdrahšie na svete.

O 16-ročnej tanečníčke z TikToku by mal dokonca vzniknúť televízny seriál, napísal pred niekoľkými mesiacmi magazín Hollywood Reporter.

Pri tejto príležitosti je vhodné si pripomenúť 9 tipov a rád, ako TikTok používať bezpečným spôsobom. V lete ich na svojom Facebooku zdieľala Polícia Slovenskej republiky.

Total
5
Zdieľaní
Total
5
Zdieľať