P30 Pro

K smartfónu radu Huawei P30 získajú noví zákazníci bezplatnú výmenu rozbitého displeja

Huawei na Slovensku rozširuje ponuku prémiového servisu pre svojich zákazníkov. V rámci Huawei Cares môžu zákazníci získať k novému smartfónu P30 Pro, P30 a P30 Lite ročnú záruku na bezplatnú výmenu poškodeného displeja alebo zadného skla.

Huawei na Slovensku rozširuje ponuku prémiového servisu pre svojich zákazníkov. V rámci Huawei Cares môžu zákazníci získať k novému smartfónu P30 Pro, P30 a P30 Lite ročnú záruku na bezplatnú výmenu poškodeného displeja alebo zadného skla.

Ponuku smú využiť záujemcovia, ktorí si v období od 10. júla do 31. júla 2019 zakúpia jeden z trojice modelov radu Huawei P30. V priebehu tohto obdobia musia svoje nové zariadenie zároveň zaregistrovať v aplikácii HiCare.

Každé zariadenie je možné zaregistrovať len raz. Po úspešnej registrácii zákazník automaticky získava nárok na jednu bezplatnú výmenu displeja alebo zadného krytu smartfónu v prípade akéhokoľvek náhodného poškodenia. Záruka začína plynúť dňom platnej registrácie a je aktívna po dobu jedného roka.

Uplatnenie záruky

Pre uplatnenie záruky pre bezplatnú výmenu poškodeného displeja alebo zadného krytu navštívte ktorékoľvek Autorizované servisné centrum Huawei. Presnú adresu servisných stredísk nájdete v aplikácii HiCare alebo na oficiálnom webe Huawei v sekcii Podpora.

Huawei P30 Pro
Huawei P30 Pro

Druhou možnosťou je z pohodlia domova využiť služby kuriéra, ktorý u Vás telefón vyzdvihne a po oprave dovezie naspäť. Pre objednanie je kuriéra je potrebné kontaktovať Huawei Infolinku na telefónnom čísle +421 268 622 626.

Prieskum

Huawei uskutočnil v spolupráci s agentúrou IPSOS celoeurópsky prieskum, v ktorom sa respondentov pýtali na oblasti, ktoré ich v súvislosti s používaním smartfónov najviac znepokojujú.

Z výsledkov vyplýva, že 75% spotrebiteľov sa najviac obáva o stratu svojich cenných dát a 78% považuje za najväčšie riziko samotné rozbitie telefónu.

92% respondentov považuje náklady na výmenu displeja za príliš vysoké a 87,5% opýtaných si myslí, že by výrobcovia smartfónov mali urobiť viac pre ochranu zariadení v prípade ľudských chýb alebo nehôd.

Prieskum sa uskutočnil v júni 2019 prostredníctvom online panela medzi užívateľmi vo veku 18 až 55 rokov.

Total
29
Zdieľaní