Shein je známa čínska platforma, ktorá ponúka cez svoju webovú stránku rôzne produkty. Spotrebiteľov láka hlavne na nízke ceny a svojich obľúbencov má aj na Slovensku. Shein sa zároveň špecializuje na takzvanú rýchlu módu, no online svet už tejto platforme nestačí.
Najnovšie informácie hovoria, že čínsky gigant chystá kamenné predajne a nezostane len pri jednej. Chce ich otvoriť hneď niekoľko.
Shein otvorí šesť kamenných predajní
Ako uvádza portál WWD.com, Shein otvorí šesť kamenných predajní a keďže s touto platformou sa spája móda, svoju expanziu na reálny trh nezačne nikde inde ako v krajine, ktorá sa s módou priamo spája. Všetky kamenné predajne sa budú nachádzať vo Francúzsku, pričom prvý obchod otvorí v Paríži, čiže v meste módy.
Spoločnosť Shein naznačovala svoje plány na otváranie kamenných predajní už skôr. Parížanov „dráždila“ pred Parížskym týždňom módy, no a následne oznámila, že otvorí svoju prvú a stálu kamennú predajňu v Paríži, konkrétne v priestoroch obchodného domu BHV Marais.
Nakúpite tu už od novembra
Prvá predajňa čínskej značky otvorí svoje brány zákazníkom už v novembri tohto roka. Po Paríži budú nasledovať aj ďalšie francúzske mestá. Čínsky módny gigant bude otvárať aj v Dijone, Remeši, Grenobli, Angers a Limoges. Ako doplnil portál WWD.com, spoločnosť Shein sa pri otváraní spojila s realitnou kancleáriou Société des Grands Magasins. Tá vlastní a prevádzkuje známe obchodné domy BHV Marais a Galeries Lafayette.

Shein vidí veľkú príležitosť
Napriek tomu, že Shein je čínska značka, našla si priaznivcov prakticky po celom svete. Jej krok vykročiť z online sveta aj na reálny trh je tak veľkou príležitosťou, ktorá môže spoločnosti priniesť nových zákazníkov.
Predajca rýchlej módy vo vyhlásení uviedol, že spolupráca s realitnou kanceláriou je záväzkom revitalizovať centrá miest po celom Francúzsku, obnoviť obchodné domy a rozvíjať príležitosti pre francúzsku konfekciu. Čínsky gigant dodal, že v rámci Société des Grands Magasins vytvorí 200 priamych a nepriamych pracovných miest vo Francúzsku.
Prečo práve Francúzsko a Paríž?
Ako sme už naznačili, Paríž sa považuje za hlavné mesto módy, preto sa výrobca a predajca rýchlej módy zameral na túto lokalitu. „Paríž je hlavným mestom módy a jeho silnou stránkou je, že sa neobmedzuje len na jeden štýl,“ povedal riaditeľ pre vonkajšie vzťahy spoločnosti Shein, Quentin Ruffat.
Dodal, že presne to v spoločnosti Shein navrhujú, rozmanitosť, ktorá umožňuje každému spotrebiteľovi nájsť to, čo mu vyhovuje. „Naši zákazníci si vyberajú, čo sa im páči a čo chcú nosiť, a naším poslaním je sprístupniť túto módu všetkým,“ dodal záverom Ruffat.