Poľský maloobchodný reťazec Biedronka v tomto roku úspešne zahájil expanziu na slovenský trh. Svoju prvú prevádzku otvoril začiatkom marca v obci Miloslavov a odvtedy naprieč Slovenskom pribudli ďalšie prevádzky.
Okrem spomínanej obce, ktorá sa nachádza neďaleko Bratislavy, má svoje prevádzky aj v Považskej Bystrici, Senici, Liptovskom Mikuláši, Nových Zámkoch, Revúcej a po dve predajne vo Zvolene. Tu však výpočet prevádzok tohto diskontu nekončí. Už vo štvrtok 9. októbra pribudne prevádzka aj v Leviciach.
Biedronka otvára predajňu v Leviciach
O predajni v Leviciach sa hovorilo už dlhšiu dobu, no napokon sa stane realitou. Ako informoval diskont na svojom webe, prevádzka sa nachádza na ulici Andreja Sládkoviča 24. Zákazníci tu nakúpia sedem dní v týždni. Prevádzka bude otvorená od pondelka do soboty v čase od 07:00 do 21:00 hodiny. Nakupovať tu môžete aj počas nedele, avšak počas skrátenej otváracej doby. V nedele bude diskont otvorený od 08:00 do 20:00 hodiny.
Chystá sa slávnostné otvorenie
Predajňu v Leviciach slávnostne otvoria vo štvrtok 9. októbra 2025 o 09:00 hodine. Reťazec láka prvých zákazníkov na nízke ceny či čerstvé potraviny. V deň otvorenia nebude chýbať ani sprievodný program. Návštevníci sa môžu tešiť na koleso šťastia, maskota Biedronka, ochutnávky výrobkov či food influencerov.

Biedronka chystá aj ďalšie predajne
Do konca roka 2026 by chcel maloobchodný reťazec otvoriť celkovo 50 predajní po celom Slovensku. V prvej fáze expanzie sa zameriava najmä na menšie mestá a obce. V ďalšej fáze však zavíta aj do krajských miest.
Podľa aktuálne inzerovaných pracovných ponúk chystá reťazec svoje pobočky aj v Chorvátskom Grobe, Malinove, Tomášove, Alekšinciach, Gbelciach, Zlatých Klasoch, Kostolných Kračanoch či na Myjave. Z krajských miest sa už dlhšie spomínajú mesta ako Nitra alebo Žilina. Avšak, expanzia do týchto miest sa skôr očakáva až v budúcom roku.
Konkurenčný boj medzi maloobchodníkmi
Logistický sklad, ktorý sa nachádza vo Voderadoch, má kapacitu na obslúženie až 180 predajní. Priestor na expanziu je tak pre tento reťazec široký. Kvôli polohe skladu aktuálne vznikajú prevádzky najmä na západe Slovenska. Vedenie spoločnosť však nevylúčilo, že neskôr vybuduje logistické centrum aj na východe Slovenska.
Potravinový reťazec to však na Slovensku nemá ľahké, musí konkurovať už zabehnutým reťazcom. O zákazníka súperí napríklad s predajňami ako Lidl, Kaufland, Tesco, Billa či COOP Jednota. Biedronka sa preto snaží konkurovať najmä nízkymi cenami či širokým sortimentom ponúkaného tovaru. Vernostný program zatiaľ nemá a zákazníci tu môžu nakupovať za výhodné ceny aj bez nutnosti predloženia vernostnej karty.