TECHBYTE.skTECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Čítaš: Packeta rieši nepríjemný PROBLÉM: V boxoch chýba objednaný tovar, zákazníci sú bezradní
Zdieľať
TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Hľadať
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Sleduj TECHBYTE
© 2024 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Packeta rieši nepríjemný PROBLÉM: V boxoch chýba objednaný tovar, zákazníci sú bezradní

V Z-BOXoch prevádzkovaných spoločnosťou Packeta občas chýbajú objednané zásielky. Sťažujú sa na to viacerí nespokojní zákazníci.

16. októbra 2024 17:02
Roman Drexler
16. októbra 2024
Zdieľať
5 min
Packeta
Zdroj: Packeta/úprava redakcie
Zdieľať
V skratke
  • Mnohí online nákupcovia si nechávajú svoj zásielky doručiť do Z-BOXov
  • Občas sa ale stane, že zákazník nájde schránku úplne prázdnu
  • SMS správy im pritom hovoria, že doručenie bolo úspešné

Zasielanie objednávok do doručovacích boxov si v poslednom období obľúbilo mnoho Slovákov. Zásielky sú tu uložené bezpečne, pričom zákazníci si ich môžu vyzdvihnúť podľa svojich časových možností. Stačí prísť k boxu, otvoriť aplikáciu, stisnúť tlačidlo, počkať na otvorenie schránky a máte hotovo. Balík je váš. V uplynulých týždňoch sa však začali objavovať sťažnosti poukazujúce na jeden nepríjemný problém – v schránkach chýbajú objednané zásielky. Téme sa venuje portál Aktuality.sk.

A diať sa to má aj v prípade Z-BOXov, ktoré prevádzkuje spoločnosť Packeta. Jeden z čitateľov portál informoval, že asi pred mesiacom si objednal tablet od Telekomu, za ktorý vopred zaplatil 200 eur. Rozhodol sa, že si ho nechá doručiť do jedného zo Z-BOXov. Keď však neskôr otvoril schránku, tablet v nej nenašiel. Bola prázdna. Obdržaná SMS správa mu pritom hovorila, že zásielka bola úspešne doručená.

Neprehliadnite

400 GB microSD
TIP: 400 GB microSD karta na nemeckom Amazone vo výraznej zľave
Slovenský unikát: Packeta sprístupní funkciu, ktorá zákazníkom umožní sledovať presný čas doručenia zásielky!
AKTUÁLNE: Packeta chystá skvelú novinku. Týmto poteší všetkých zákazníkov!

Samozrejme, prázdnu schránku sa rozhodol riešiť. Kontaktoval priamo predajcu, teda Telekom, ktorý mu vysvetlil, že príčinou môže byť predčasné oznámenie o doručení zásielky, teda že v skutočnosti v čase zaslania SMS správy ešte nebol tablet doručený. Operátor mu preto v priebehu pár dní poslal nový tablet. Nespokojný zákazník si však pre istotu zvolil osobné vyzdvihnutie.

Podobnú skúsenosť má aj ďalšia čitateľka, ktorá si objednala oblečenie v hodnote cez 100 eur. Aj ona si vybrala doručenie do Z-BOXu, no schránka bola prázdna.

A takýchto prípadov je viacero. Niektorí sa dokonca rozhodli na problém s prázdnymi schránkami upozorniť prostredníctvom sociálnych sietí. Packeta na časť z týchto príspevkov aj reaguje, a to odkázaním na zákaznícky servis.

Packeta ubezpečuje, že sú to ojedinelé prípady

Samotná spoločnosť sa k situácii vyjadrila s ubezpečením, že predmetný problém sa vyskytuje len ojedinele. To potvrdil aj Telekom. Uznal, že v rámci vzájomnej spolupráce s Packetou k nemu došlo len dvakrát v priebehu celého tohto roka. Radka Laky, manažérka zákazníckeho centra v Packete, ďalej ozrejmila, že nízky výskyt prázdnych schránok eviduje aj pri iných predajcoch.

Spoločnosť má totiž nastavené vnútorné procesy zahŕňajúce aj sledovanie zásielok, ktoré pomáha minimalizovať počet prípadov stratených alebo poškodených zásielok doručených zákazníkom.

Packeta, Z-BOX
Z-BOX s klávesnicou | Zdroj: Packeta

Napokon možno poukázať aj na vyjadrenie Úradu pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb, ktorého zoznam kompetencií obsahuje aj kontrolu doručovacích spoločností. Aj ten uviedol, že výskyt problému s prázdnou schránkou v Z-BOXoch je veľmi ojedinelý. Aktuálne v tomto smere eviduje iba jeden podnet.

Čo robiť, ak je schránka prázdna?

Telekom dotknutým zákazníkom odporúča, aby podali oficiálnu reklamáciu, a to ako na adresu Packety, tak aj na adresu daného obchodníka. Taktiež ich vyzýva k tomu, aby podanie sťažnosti zbytočne nenaťahovali. Čím skôr sa problém nahlási, tým skôr sa začne riešiť. A čím skôr sa začne riešiť, tým skôr zásielka nájde svojho právoplatného majiteľa.

Tento postup odobruje aj manažérka zákazníckeho centra Packety. Podotýka, že ak sa zásielku nepodarí úspešne lokalizovať a doručiť, doručovateľ reklamáciu vyhodnotí ako uznanú.

Treba však podotknúť, že reklamácie podané Packete sa nie vždy riešia prístupom, ktorý by zákazníkom vyhovoval. Čitateľka Aktualít Lucia sa pokúšala získať pomoc priamo od doručovateľa, a to prostredníctvom aplikácie. No keďže bol víkend, odpovede sa nedočkala. Rozhodla sa teda kontaktovať aj e-shop, v ktorom objednávku vytvorila. Ten reagoval celkom promptne, a to s oznámením, že zákazníčke odosiela novú, identickú zásielku.

Packeta, Z-BOX
Nový dizajn Z-BOXov | Zdroj: Packeta

Reakcia od Packety prišla až v pondelok. Lucia však upozornila, že sa spoločnosť tvárila, akoby ju odoslaná sťažnosť úplne obišla. Zachytila vraj iba sťažnosť od predajcu. Prístup Packety tak označila za zvláštny a neprofesionálny.

Späť k predajcovi, ten mohol rýchlo reagovať na podnet aj kvôli tomu, že sám si na fórach všimol viacerých podobných sťažností na adresu Packety. Vyplývať to má z e-mailovej správy, ktorú poslal Lucii, a ktorý majú Aktuality k dispozícii.

Podotknúť však treba aj to, že Packeta nie je jediným doručovateľom, ktorý občas nepríjemne prekvapí zákazníkov prázdnou schránkou. Voči tomuto problému nemá byť imúnna ani spoločnosť Slovak Parcel Service (SPS). Občasné ťažkosti s doručovaním potom hlási aj DPD SK.

Zdieľaj tento článok
Facebook Kopírovať odkaz Vytlačiť
Predchádzajúci článok Štát, peniaze, rozpočet Premiér rozhodol: Základná potravina bude na Slovensku lacnejšia!
Ďalší článok TOTO tu ešte nebolo: Google si nechá postaviť vlastné jadrové reaktory, dôvodom je AI!

Najčítanejšie

Mimoriadne
KONIEC je tu: Po 10 rokoch aj Slovákom zrušia extrémne dôležitú vec (platné 14. októbra)
15. septembra 2025
mimoriadne, EÚ
EÚ posiela extrémne TVRDÚ ranu: To, čo sa stane teraz, si pamätajú len veteráni
14. septembra 2025
Peniaze, euro, bankovky, mince
Pripravte si peňaženky: Banka z ničoho nič zvýšila dôležitý poplatok o 50 € (+ ďalšie zmeny)
14. septembra 2025
POZOR, peniaze, eur, pokuta
POZOR: Štát naplánoval KRUTÉ pravidlá. Kto ich nesplní, môže čakať okamžitú pokutu
13. septembra 2025

Najnovšie články

  • POZOR: Spustili nový typ STK. Je OBROVSKÝM postrachom vodičov (čo je nové)
  • POZOR: Vypnú elektrinu aj nepôjde ani voda! ZOZNAM adries, ktoré sa musia pripraviť na rozsiahly výpadok
  • Slovensko v hľadáčiku CELÉHO SVETA: EÚ kvôli nám neschválila niečo, čo si všetci pýtajú
  • Vodiči, POZOR: Toto vás môže pripraviť o vodičák. Mnohí to berú na ľahkú váhu (čo nerobiť)
  • Zarobíte 1000 €, odvediete takmer 50 %: TOTO nie je vtip, ale krutá realita (platné od 2026)

Bude sa vám páčiť

Aktuálna správa

Obľúbená služba Slovákov je v ohrození. Hrozia protesty aj meškanie objednávok (čo sa deje)

15. septembra 2025
Aktuálna správa

NECHUTNÉ správanie: Po TOMTO dostal zamestnanec okamžitú výpoveď (VIDEO + čo sa stalo)

4. septembra 2025
blesková správa, pošta, slovenská pošta

MIMORIADNE: Pošta zastavuje balíky. ODDNES sa mení dôležité pravidlo

25. augusta 2025
Slovenská pošta

POZOR: Slovenská pošta vydala ďalšie VAROVANIE, v sekunde môžete prísť o peniaze

18. augusta 2025

 

Spájame vedu, technológie a internetovú kultúru.

Dôležité odkazy

  • Kontakt
  • Reklama
  • O nás
  • Cookies
  • Podmienky používania

Spoj sa s nami

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vitaj späť!

Prihlás sa do svojho účtu

Username or Email Address
Password

Zabudol si heslo?