UPC mal obrovský výpadok: Zákazníci dostanú kompenzáciu 30 až 76 centov

UPC sa chce zákazníkom zavďačiť.

Jeden z najväčších poskytovateľov internetového pripojenia na Slovensku, spoločnosť UPC, mala včera veľký výpadok služieb. Pochopiteľne, zákazníci neostali chladní a okamžite vyjadrili svoj názor na haprujúcu konektivitu.

UPC si zhoršenia kvality služieb uvedomuje, preto sa rozhodla, že zákazníkov bude kompenzovať vo výške odpustenia poplatku za 1 deň. To v praxi znamená, že zákazníci budú mať nižšiu faktúru od 30 centov (pri 9 € programe) do 76 centov (pri najdrahšom programe).

UPC
Operátor pristupuje ku kompenzácii zákazníkov.

UPC: Bolo to zlyhanie hardvéru

K veľkému výpadku došlo včera v ranných hodinách, neskôr aj v podvečer, keď prestali fungovať zahraničné webstránky. Slovenské weby naopak fungovali bezproblémovo. Operátor hovorí, že za problémami stála veľká porucha na hlavnej aj záložnej linke medzi Viedňou a Frankfurtom. Tú sa podarilo opraviť až o 22:15.

Momentálne nie je jasné, komu tieto linky patria. Jediné, čo firma spresnila je to, že šlo o hardvérové zlyhanie. Spoločnosť sa do hľadáčika médií aj zákazníkov nedávno dostal po tom, ako oznámil zvyšovanie cien. Paradoxne to robí preto, aby mohol skvalitniť svoje služby.

TIP REDAKCIE
Toto doma nemôže chýbať žiadnemu kutilovi: Gravírovačka za neprekonateľnú cenu a dopravou zadarmo!

Total
9
Zdieľaní
Total
9
Zdieľať