UPC mal obrovský výpadok: Zákazníci dostanú kompenzáciu 30 až 76 centov

UPC sa chce zákazníkom zavďačiť.

Jeden z najväčších poskytovateľov internetového pripojenia na Slovensku, spoločnosť UPC, mala včera veľký výpadok služieb. Pochopiteľne, zákazníci neostali chladní a okamžite vyjadrili svoj názor na haprujúcu konektivitu.

UPC si zhoršenia kvality služieb uvedomuje, preto sa rozhodla, že zákazníkov bude kompenzovať vo výške odpustenia poplatku za 1 deň. To v praxi znamená, že zákazníci budú mať nižšiu faktúru od 30 centov (pri 9 € programe) do 76 centov (pri najdrahšom programe).

UPC
Operátor pristupuje ku kompenzácii zákazníkov.

UPC: Bolo to zlyhanie hardvéru

K veľkému výpadku došlo včera v ranných hodinách, neskôr aj v podvečer, keď prestali fungovať zahraničné webstránky. Slovenské weby naopak fungovali bezproblémovo. Operátor hovorí, že za problémami stála veľká porucha na hlavnej aj záložnej linke medzi Viedňou a Frankfurtom. Tú sa podarilo opraviť až o 22:15.

Momentálne nie je jasné, komu tieto linky patria. Jediné, čo firma spresnila je to, že šlo o hardvérové zlyhanie. Spoločnosť sa do hľadáčika médií aj zákazníkov nedávno dostal po tom, ako oznámil zvyšovanie cien. Paradoxne to robí preto, aby mohol skvalitniť svoje služby.