TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
    Facebook Twitter Instagram
    TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
    Facebook Twitter Instagram
    • Domov
    • Tech
    • Recenzie
    • Veda
    • Elektromobilita
    • Domácnosť
    • Gaming
    TECHBYTE.skTECHBYTE.sk

    YouTube ovláda 70 % online videa: Nestíha ani Netflix, ani Čína

    ‍ Marek Urban16. februára 2020
    youtube
    Ilustr. pixabay.com

    Online video streaming na mobilných zariadeniach ovláda platforma YouTube, čo sa dalo očakávať. Užívatelia trávia na YouTube až 70% z celkového času, ktorý venujú piatim najsledovanejším aplikáciam s video obsahom.

    Štatistiku zostavili analytici z App Annie, ktorí do TOP 5 video platforiem dostupných na mobiloch zaradili okrem YouTube aplikácie služieb Tencent News, Tencent Video, iQIYI a Xigua Video. Netflix sa ocitol až na 6. mieste. Nasleduje ho MX Player či Youku. Autori štatistiku zostavili na základe údajov z Android smartfónov, ktoré sú celosvetovo najpoužívanejšie.

    Inak povedané, 7 z každých 10 minút strávených sledovaním online videí na mobiloch patrí YouTube. Údaj to je pôsobivý, keďže YouTube nie je oficiálne dostupný v Číne, kde žije početná skupina konzumentov online video obsahu. Obyvatelia Číny sledujú videá na domácich mobilných platformách, čo je nakoniec vidieť aj v uvedenom rebríčku.

    youtube
    Zdroj: App Annie

    Obsah na mobiloch najčastejšie sledujú mladiství a mladší dospelí užívatelia, ktorí majú prevahu nad ostatnými vekovými skupinami. Platforma YouTube vygenerovala za rok 2019 spoločnosti Google 15 miliárd dolárov. Príjmy z YouTube reklamy sa na celkových príjmoch Googlu podieľali približne 10 percentami (161 miliárd dolárov).

    Čo stojí za úspechom YouTube? Podľa analytikov to je bezplatná dostupnosť nepreberného množstva obsahu. Na YouTube môžete nájsť takmer všetko, od návodov, cez hudobné videá, osobné video blogy, až po produkciu známych značiek a spoločností. Jedinečný mix rôznorodého video obsahu je pre používateľov atraktívny a ľahko dostupný.

    Dominantné postavenie služby z hľadiska pozornosti divákov ešte posilnili jej platené formy, YouTube Music a YouTube Premium. Podľa posledných údajov majú na konte 20 miliónov predplatiteľov. Očakáva sa, že číslo bude rásť.

    PredchádzajúciUSA obviňujú Huawei z krádeže technológií a ďalších deliktov. Čínska firma to rázne odmieta
    Ďalší Xiaomi Mi 10 ide na dračku: Výrobca na novinke za 60 sekúnd zarobil vyše 26 miliónov €
    Práve sme dotestovali
    ADO A20F Beast
    92
    Elektromobilita

    RECENZIA ADO A20F Beast: Skutočné monštrum na 2 kolesách zvládne akýkoľvek terén

    RECENZIA The Callisto Protocol: Hľadáte hororovku s pútavým príbehom? Toto je ono!

    17. marca 2023
    9.0

    RECENZIA ROG Flow X16: Herná mašina v elegantnom a tenkom tele!

    1. marca 2023
    8.5

    RECENZIA Oppo Find N2 Flip: Väčšie displeje a lepší pánt. Stačí to na prvú priečku?

    1. marca 2023

    TECHBYTE vyberá TV do redakcie: Najväčšiu výhodu tohto systému mnohí prehliadajú, je pritom absolútne kľúčová

    28. februára 2023
    Najnovšie články

    Veľký poskytovateľ nabíjačiek pre elektromobily na 2 mesiace úplne odstaví slovenskú sieť

    30. mája 2023
    iPhone 14 Pro

    iPhone 16 nabehne na známy trend: Apple je presvedčený, že máte veľké ruky

    30. mája 2023

    Skvelé správy od Xiaomi: Nová “Ultra” bude v Európe lacnejšia, ako sa očakávalo!

    30. mája 2023
    Wanbo T6 MAX

    Wanbo T6 Max: Najlepší prenosný projektor? Tento malý zázrak stojí len 239 €, “vyrobí” až 200″ obraz!

    30. mája 2023

    GOGOBEST GF600: Špičkový elektrobike na leto. Má 1000 W výkon a 110 km dojazd!

    30. mája 2023
    TECHBYTE.sk
    Facebook Twitter Instagram YouTube TikTok
    • Kontakt
    • Reklama
    • O nás
    • Cookies
    • Podmienky používania
    © 2023 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

    Napíšte niečo a stlačte Enter pre spustenie hľadania. Stlačte Esc pre zrušeniel.