uber

Nekompromisný Uber: Účty zákazníkov so zlým hodnotením budú zablokované

Pokiaľ máte tendenciu po sebe nechávať neporiadok alebo sa chovať neslušne, je tu možnosť, že cez Uber si už odvoz nedohodnete.

Pokiaľ máte tendenciu po sebe nechávať neporiadok alebo sa chovať neslušne, je tu možnosť, že cez Uber si už odvoz nedohodnete.

Spoločnosť sa totiž rozhodla pridať “deaktiváciu účtu na základe hodnotenia” do svojich pravidiel bezpečnosti, čo znamená, že účet zákazníka, ktorého hodnotenie klesne pod určitú úroveň, bude zablokovaný.

Fér voči šoférom

Niečo podobné platí už teraz pre šoférov, ktorých “pracovné miesto” je v ohrození v momente, keď ich hodnotenie klesne pod hodnotu 4,6. Zatiaľ síce nie je známe, aká spodná hranica bude nastavená pre zákazníkov, avšak Uber ju označil ako “značne podpriemernú”.

Zákazníci, ktorí sa budú blížiť k dosiahnutiu avizovanej spodnej hranice, budú prostredníctvom aplikácie dostávať aj rady ohľadom spôsobov, akými si hodnotenie znovu vylepšiť.

Aj keď bude týmto novým bezpečnostným opatrením ovplyvnených (dúfajme) len veľmi málo ľudí, stále ide o férový krok spoločnosti voči šoférom, pre ktorých je hodnotenie dôležitým základom.

TIP REDAKCIE
Instagram začal testovať predplatné: Otvorí cestu k exkluzívnemu obsahu

Total
1
Zdieľaní
Total
1
Zdieľať