hodinky

Hodinky od Samsungu majú vážny problém pri pripojení k niektorým smartfónom

Ak ste v posledných dňoch náhodou reštartovali svoje inteligentné hodinky Samsung Galaxy Watch alebo napr. Gear S3 a pripojili ste ich k smartfónu iného výrobcu, zrejme ste natrafili na problém.

Ak ste v posledných dňoch náhodou reštartovali svoje inteligentné hodinky Samsung Galaxy Watch alebo napr. Gear S3 a pripojili ste ich k smartfónu iného výrobcu, zrejme ste natrafili na problém.

Uvedené inteligentné hodinky nedokážete plnohodnotne používať so smartfónmi iných značiek ako Samsung. Ak máte v tejto chvíli svoje hodinky k takémuto zariadeniu pripojené a všetko funguje ako má, v žiadnom prípade ich nereštartujte.

Problém tkvie v kľúčovej aplikácii Galaxy Wearable, ktorá má vážnu chybu. Po znovupripojení, resp. prvom pripojení hodiniek k zariadeniu, sa totižto nedokážete prihlásiť do svojho Samsung konta. Tým pádom nedokážete využívať úplnú funkcionalitu hodiniek.

Ak hodinky reštartujete a pripojíte k zariadeniu, zo Samsung účtu sa do nich stiahnu všetky vaše nastavenia a stiahnuté, či zakúpené ciferníky. Kedže sa ale do účtu prihlásiť nedokážete, hodinky sa do pôvodného stavu neobnovia.

TIP REDAKCIE
Call of Duty iba pre Xbox? Nič také, ubezpečuje šéf platformy

Problém sa týka len pripojenia k smartfónom iných značiek ako Samsung (LG, Sony, One Plus, atď.).

Samsung

Problém sa týka veľkej skupiny užívateľov, o čom svedčí obsiahla diskusia vo fóre na stránkach spoločnosti Samsung. To, že problém existuje, môžeme potvrdiť. Reštartovali sme hodinky Samsung Galaxy Watch (42 mm) a pokúsili sme sa ich pripojiť k smartfónu Huawei Mate 20 Pro.

Pripojenie prebehlo úspešne, no do Samsung účtu sme sa prihlásiť nedokázali. Namiesto prihlásenia sa nám zobrazila iba prázdna obrazovka. Problémom je, že v súčasnosti neexistuje alternatívne riešenie, ktoré by prihlásenie do Samsung účtu umožňovalo.

Riešenie musí pripraviť výrobca a vydať opravnú aktualizáciu aplikácie.

Total
31
Zdieľaní
Total
31
Zdieľať