Hodinky od Samsungu majú vážny problém pri pripojení k niektorým smartfónom

Neprihlásite sa do účtu Samsung.

2
Súčasná generácia Samsung Galaxy Watch s 42 mm veľkosťo
Súčasná generácia Samsung Galaxy Watch s 42 mm veľkosťo

Ak ste v posledných dňoch náhodou reštartovali svoje inteligentné hodinky Samsung Galaxy Watch alebo napr. Gear S3 a pripojili ste ich k smartfónu iného výrobcu, zrejme ste natrafili na problém.

Uvedené inteligentné hodinky nedokážete plnohodnotne používať so smartfónmi iných značiek ako Samsung. Ak máte v tejto chvíli svoje hodinky k takémuto zariadeniu pripojené a všetko funguje ako má, v žiadnom prípade ich nereštartujte.

Problém tkvie v kľúčovej aplikácii Galaxy Wearable, ktorá má vážnu chybu. Po znovupripojení, resp. prvom pripojení hodiniek k zariadeniu, sa totižto nedokážete prihlásiť do svojho Samsung konta. Tým pádom nedokážete využívať úplnú funkcionalitu hodiniek.

Ak hodinky reštartujete a pripojíte k zariadeniu, zo Samsung účtu sa do nich stiahnu všetky vaše nastavenia a stiahnuté, či zakúpené ciferníky. Kedže sa ale do účtu prihlásiť nedokážete, hodinky sa do pôvodného stavu neobnovia.

Problém sa týka len pripojenia k smartfónom iných značiek ako Samsung (LG, Sony, One Plus, atď.).

Samsung

Problém sa týka veľkej skupiny užívateľov, o čom svedčí obsiahla diskusia vo fóre na stránkach spoločnosti Samsung. To, že problém existuje, môžeme potvrdiť. Reštartovali sme hodinky Samsung Galaxy Watch (42 mm) a pokúsili sme sa ich pripojiť k smartfónu Huawei Mate 20 Pro.

Pripojenie prebehlo úspešne, no do Samsung účtu sme sa prihlásiť nedokázali. Namiesto prihlásenia sa nám zobrazila iba prázdna obrazovka. Problémom je, že v súčasnosti neexistuje alternatívne riešenie, ktoré by prihlásenie do Samsung účtu umožňovalo.

Riešenie musí pripraviť výrobca a vydať opravnú aktualizáciu aplikácie.