AI avatar s menom Millie bude dávať komplimenty zákazníkom, ktorí budú prechádzať okolo jej stanovišťa v obchodoch. Má ich povzbudiť ku kúpe rôznych produktov, a to najmä oblečenia.

Millie sa stane priateľkou každej ženy, ktorá nakupuje osamote. Jej komplimenty budú obdarovávať každú zákazníčku či zákazníka. Ohlasy a názory na to, ako vyzerajú nakupujúci v určitom oblečení, budú teda len pozitívne. Millie si totiž myslí, že vyzeráte dobre v čomkoľvek. Marketingová stratégia ako je táto má podľa všetkého dotlačiť zákazníkov k utrácaniu väčšieho množstva peňazí v kamenných predajniach.

Millie má od ľudského asistenta v obchode ešte veľmi ďaleko

To, čo dokazuje, že avatar je naozaj len marketingovou stratégiou je to, že Millie nedokáže zhodnotiť váš reálny vzhľad. Nedokáže tak zákazníkom poradiť v tom, čo by im viac sedelo a v čom by vyzerali lepšie. Millie sa jednoducho páči všetko. Jej softvér používa počítačovú víziu vďaka ktorej AI vie, že sa približuje zákazník. Vie dokonca aj to, či prijal jej výzvu na vyskúšanie nejakého výrobku. Millie teda zvyšuje odbyt, no človeka neodzrkadľuje.

TIP REDAKCIE
Takto bude vyzerať Motorola Moto Z3 Play. Prinesie očakávané, no vítané vlastnosti

AI avatar je veľmi jednoduchý a vytváranie jednotlivých komplimentov sa pohybuje na hrane základných slov. Komunikačné schopnosti Millie teda nie sú dychberúce. Sofistikované ľudské kontextuálne pochopenie však chýba mnohým AI chatbotom, nielen jej.