TECHBYTE.skTECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Čítaš: Reklamy sú naozaj všade: Facebook ich testuje už aj v prostredí VR headsetu Oculus Quest
Zdieľať
TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Hľadať
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Sleduj TECHBYTE
© 2024 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
TECHBYTE.sk > Novinky > Novinky > Reklamy sú naozaj všade: Facebook ich testuje už aj v prostredí VR headsetu Oculus Quest

Reklamy sú naozaj všade: Facebook ich testuje už aj v prostredí VR headsetu Oculus Quest

18. júna 2021 17:05
Roman Drexler
18. júna 2021
Zdieľať
3 min
Zdieľať

Reklamy sú dnes naozaj všade. Či už si prezeráte sociálne siete alebo webové stránky, pozeráte TV alebo počúvate rádio, reklamy číhajú doslova všade, v každom médiu. Dnes sme sa dozvedeli, že reklamy po novom nájdeme aj v prostredí Reels na Instagrame. Tu to však nekončí.

Ako zrejme viete, Instagram spadá pod Facebook. A Facebook jednoducho miluje reklamy. Po novom ich začína testovať aj v prostredí VR headsetu Oculus Quest, informuje server TechWorm. Prvým pokusným králikom sa stala hra Blaston od vývojára Resolution Games. Ďalší vývojári by mali byť do testovania zahrnutí v priebehu najbližších týždňov.

„V rámci Facebook Reality Labs (FRL) sa primárne zameriavame na to, aby sme do VR priviedli viac ľudí, posunuli zážitok na vyššiu úroveň a dosiahli pokrok v našich dlhodobých iniciatívach v oblasti rozšírenej reality,“ píše Facebook v príspevku na svojom blogu. „Skúmame tiež nové spôsby, ako môžu vývojári generovať príjmy – to je kľúčová súčasť zabezpečenia toho, aby sme vytvorili sebestačnú platformu, ktorá môže podporovať rôzne obchodné modely, ktoré otvoria brány novému obsahu a publiku. Tiež nám to umožňuje aj naďalej sprístupňovať inovatívny AR/VR hardvér väčšiemu počtu ľudí.“

Reklamy budú do veľkej miery prispôsobiteľné, tvrdí Facebook

Reklamy v prostredí headsetu majú byť do veľkej miery interaktívne. V praxi to znamená, že užívateľ má možnosť skryť špecifické reklamy či skryť všetky reklamy od určitého inzerenta. Okrem toho si bude môcť nastaviť preferencie či sa systému spýtať „Prečo vidím túto reklamu?“.

Čo sa týka zásad v súvislosti s ochranou osobných údajov, v tých by nemali nastať žiadne zmeny. Počas testovania reklám v jednotlivých aplikáciach pre Oculus bude Facebook dostávať späť len základné informácie, ako napríklad či užívateľ s reklamou nejakým spôsobom interagoval, a ak áno, ako, resp. či na ňu klikol alebo ju skryl. Facebook dodáva, že údaje o pohybe nebudú využívané na reklamné účely, rovnako ako obsah konverzácií užívateľov.

Maximalizácia zisku na prvom mieste

„Keď zistíme, ako tento test dopadne, a zistíme spätnú väzbu od vývojárov a komunity, poskytneme viac informácií o tom, kedy by mohli byť reklamy širšie dostupné naprieč celou platformou a v prostredí mobilnej aplikácie Oculus,“ deklaruje spoločnosť.

Dôvod, prečo reklamy nájdeme už aj v prostredí VR, je asi každému jasný – peniaze. „Ziskovejší ekosystém je rozhodujúcim krokom na ceste k tomu, aby sa VR pre spotrebiteľov stala skutočným mainstreamom,“ zakončil Facebook debatu na túto tému.

Zdieľaj tento článok
Facebook Kopírovať odkaz Vytlačiť
Predchádzajúci článok oneplus Smartfóny OnePlus neprídu o systém OxygenOS, ubezpečuje šéf firmy po zlúčení s Oppo
Ďalší článok Na Slovensko prichádza OPPO: Výrobca telefónov so špičkovou výbavou
Nekomentované Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

Najčítanejšie

TV, operátor
MIMORIADNE: Zaviedli povinný TV poplatok. Platiť ho musia VŠETCI a každý mesiac, mnohí o tom nevedia
8. mája 2025
Mimoriadne
AKTUÁLNE: Potvrdili ďalší MASOVÝ útok: Ľuďom radia, aby boli pripravení na najhoršie
7. mája 2025
Peniaze, štát, dôchodok, ceny
Na účet „cinkne“ štedrý príspevok: Až 400-tisíc Slovákov dostane od štátu 800 € (kto má nárok)
8. mája 2025
Peniaze, bankovky, euro
AKTUÁLNE: Štátu dochádzajú peniaze. RUŠÍ sviatky a ľuďom siahne na ĎALŠIE peniaze (čo sa zmení)
8. mája 2025

Najnovšie články

  • MIMORIADNE: Schválili zvýšenie základného poplatku. Priplatia si STÁTISÍCE Slovákov! (+ nové ceny)
  • POHROMA je tu: Štát čelí existenčnej kríze. Takto zle ešte nebolo, skončiť to môže katastrofálne (čo sa deje)
  • Vodiči, POZOR: Rozmohli sa fingované dopravné nehody. Dá sa na ne EXTRÉMNE ľahko naletieť
  • Spotify sa mení na nepoznanie: Zavádza novinky pre prémiových aj bezplatných používateľov
  • Kľúč už nebude stačiť: Autá budeme štartovať na PIN kód

Bude sa vám páčiť

Mimoriadne

MIMORIADNE: Policajti potvrdili útok na Slovákov. TOTO hrozí obrovskej skupine ľudí (čo nerobiť)

8. mája 2025

Facebook spustil vlastnú aplikáciu s umelou inteligenciou Meta AI. Chce poraziť ChatGPT

1. mája 2025
ChatGPT, OpenAI

ChatGPT dostane niečo, čo ľudia nenávidia. Dotkne sa to aj Slovákov (čo bude inak)

26. apríla 2025

POZOR: Šíri sa ďalší nechutný PODVOD na Slovákov. Zneužíva známe meno, v sekunde vás oberie o peniaze (čo treba robiť)

19. apríla 2025

 

Spájame vedu, technológie a internetovú kultúru.

Dôležité odkazy

  • Kontakt
  • Reklama
  • O nás
  • Cookies
  • Podmienky používania

Spoj sa s nami

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vitaj späť!

Prihlás sa do svojho účtu

Username or Email Address
Password

Zabudol si heslo?