TECHBYTE.skTECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Čítaš: Markíza je netrpezlivá: Zákaz pretáčania reklám v archíve na 100% chce. Veľký operátor jej v tom chce zabrániť
Zdieľať
TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Hľadať
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Sleduj TECHBYTE
© 2024 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Markíza je netrpezlivá: Zákaz pretáčania reklám v archíve na 100% chce. Veľký operátor jej v tom chce zabrániť

Operátor toho má dosť. Markíze posiela štipľavý odkaz podložený faktami.

14. augusta 2024 15:59
Lukáš Zachar
14. augusta 2024
Zdieľať
2 min
Zdieľať
V skratke
  • Markíza si to nerozmyslela
  • Aj naďalej trvá na zákaze pretáčania reklám
  • Jeden operátor urputne bojuje. V ruke drží presvedčivé dáta

Telekomunikačná spoločnosť Slovanet nedávno zverejnila prvé výsledky prieskumu, ktorý zistil názory zákazníkov na plánovaný zákaz pretáčania reklám v televíznom archíve. Táto téma sa stáva čoraz aktuálnejšou, keďže niektoré veľké komerčné televízie na Slovensku tlačia na operátorov, aby technicky zabezpečili, že reklamy v archívnych programoch nebudú môcť byť preskočené. Slovanet sa však stavia proti tomuto návrhu a prieskum ukázal, že väčšina jeho zákazníkov zdieľa rovnaký názor.

Diváci pretáčanie milujú

Televízny archív sa stal obľúbenou funkciou, ktorú využíva čoraz viac divákov. Umožňuje im pozrieť si programy, ktoré zmeškali, a zároveň ponúka možnosť pretáčania nezaujímavých častí, vrátane reklám. Tento komfort však niektorí vysielatelia vnímajú ako ohrozenie svojich príjmov z reklamy. Preto požadujú, aby operátori, ako napríklad Slovanet, znemožnili divákom reklamy preskakovať.

Zdroj: Slovanet

Ako dopadol prieskum?

Prieskum, ktorý Slovanet uskutočnil medzi svojimi zákazníkmi, odhalil jasný nesúhlas s takýmto obmedzením. Až 92,5 % respondentov vyjadrilo zásadný nesúhlas so zákazom pretáčania reklám. Navyše, 97,5 % zákazníkov uviedlo, že funkciu pretáčania reklám v archíve aktívne využíva, pričom 89,1 % z nich ju používa veľmi často.

NEWSBYTE
Vodiči v šoku: Benzín môže zdražieť o viac ako 2 EURÁ na liter, to najhoršie ešte len príde

Vodiči v šoku: Benzín môže zdražieť o viac ako 2 EURÁ na liter, to najhoršie ešte len príde

Dieselové autá na odstrel? Prichádzajú prísne pravidlá, ktoré mnohých zruinujú (čo nás čaká)

Dieselové autá na odstrel? Prichádzajú prísne pravidlá, ktoré mnohých zruinujú (čo nás čaká)

Vodiči, pozor: Španielska značka za stovky eur zaskočila Slovákov, väčšina ani netuší, čo znamená

Vodiči, pozor: Španielska značka za stovky eur zaskočila Slovákov, väčšina ani netuší, čo znamená

Vodiči v šoku: Benzín môže zdražieť o viac ako 2 EURÁ na liter, to najhoršie ešte len príde
Vodiči v šoku: Benzín môže zdražieť o viac ako 2 EURÁ na liter, to najhoršie ešte len príde
Dieselové autá na odstrel? Prichádzajú prísne pravidlá, ktoré mnohých zruinujú (čo nás čaká)
Dieselové autá na odstrel? Prichádzajú prísne pravidlá, ktoré mnohých zruinujú (čo nás čaká)
Vodiči, pozor: Španielska značka za stovky eur zaskočila Slovákov, väčšina ani netuší, čo znamená
Vodiči, pozor: Španielska značka za stovky eur zaskočila Slovákov, väčšina ani netuší, čo znamená

Zaujímavé je aj zistenie, ako by zákazníci reagovali na zavedenie zákazu. Len 5,3 % by sa so zákazom zmierilo, zatiaľ čo 23,4 % by obmedzilo sledovanie týchto staníc, a až 64,1 % by ich sledovanie výrazne zredukovalo.

Zahlasovať už môžu všetci

Vzhľadom na vysokú mieru nesúhlasu medzi zákazníkmi sa Slovanet rozhodol otvoriť anketu aj pre širokú verejnosť. Každý, kto má záujem vyjadriť svoj názor na túto tému, sa môže do ankety zapojiť na webovej stránke spoločnosti. Slovanet dúfa, že takto môže získať ešte viac názorov, ktoré by mohli pomôcť presvedčiť vysielateľov, aby tento krok prehodnotili.

Neprehliadnite

AKTUÁLNE: Netflix ruší obľúbené predplatné, nahradí ho reklamami
Apple zahltí iPhone ďalšími reklamami. Kde všade ich možno očakávať?
TV, operátor
Markíza sa dostala do OBROVSKÝCH problémov: Štát jej kvôli TOMUTO hrozí EXTRÉMNOU pokutou

Zavedenie zákazu pretáčania reklám by podľa Slovanetu výrazne znížilo komfort televíznych služieb, čo by mohlo viesť k nespokojnosti divákov. Operátor tiež poukazuje na to, že vysielatelia neustále zvyšujú poplatky za šírenie signálu, čo už teraz vytvára tlak na operátorov aj zákazníkov.

Zdieľaj tento článok
Facebook Kopírovať odkaz Vytlačiť
Predchádzajúci článok DOŽIVOTNÁ licencia Office 2021 Pro za 17 €: Slováci majú unikátnu možnosť, odomkli tajnú cenu!
Ďalší článok Hyundai Ioniq 6 Elektromobily s dojazdom 1000 km sú extrémne blízko. Hyundai nasadí bizarnú technológiu

Najčítanejšie

Peniaze, euro, bankovky
Veľká časť Slovákov sa bude mať lepšie. Štát im každý mesiac vyplatí viac peňazí (+ nové sumy)
29. júla 2025
Tankovanie, nafta, benzín
Je tu TVRDÝ zákaz: Čerpačky autám starším ako 15 rokov NEUMOŽNIA natankovať
29. júla 2025
Auto, e-shop, kúpa, mimoriadne
POZOR: Zmenili pravidlá STK. Okresné úrady posielajú pokuty na 330 €, tisíce Slovákov netušia, prečo
30. júla 2025
Telekom, operátor
Telekom má BRUTÁLNU novinku: Tisíce klientov by mali okamžite spozornieť
29. júla 2025

Najnovšie články

  • Vodičov čaká finančná katastrofa: Benzín zdražie o 60 CENTOV na liter, no to nie je to najhoršie
  • Nafta na Slovensku musí SKONČIŤ. EÚ presádza TVRDÉ pravidlá, ktoré mnohí neutiahnu (čo nás čaká a neminie)
  • Vodiči, POZOR: Nová značka ľudí stála už STOVKY EUR. Skoro nikto nevie, čo znamená
  • Na Slovensku pribudla 5-eurová minca: Jej dizajn chvália všade vo svete (FOTO)
  • MIMORIADNE: Potvrdili HROMADNÝ útok. Terčom sú aj Slováci, hrozia obrovské škody (čo sa deje)

Bude sa vám páčiť

Meta, Meta AI, Mark Zuckerberg

KONIEC „dráždivej“ politiky na Facebooku a Instagrame? Meta odklepla tvrdú zmenu, vraj nemá na výber

28. júla 2025
WhatsApp

Používatelia zúria: WhatsApp sa zmení na nepoznanie, aplikáciu zaplnia reklamy

22. júla 2025
Operátor, TV, aktuálne

Nielen Markíza: Pretáčanie reklám chce BLOKOVAŤ aj TV JOJ (čo sa chystá)

30. júna 2025
TV Markíza

ZÁKAZ pretáčania reklám aktivoval ĎALŠÍ operátor: Neplatí to pre každého klienta (+ výnimky)

22. júna 2025

 

Spájame vedu, technológie a internetovú kultúru.

Dôležité odkazy

  • Kontakt
  • Reklama
  • O nás
  • Cookies
  • Podmienky používania

Spoj sa s nami

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vitaj späť!

Prihlás sa do svojho účtu

Username or Email Address
Password

Zabudol si heslo?