TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
    Facebook Twitter Instagram
    TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
    Facebook Twitter Instagram
    • Domov
    • Tech
    • Recenzie
    • Veda
    • Elektromobilita
    • Domácnosť
    • Gaming
    TECHBYTE.skTECHBYTE.sk

    Instagram sa mení na Tik-Tok. A do budúcna to bude ešte horšie

    Podiel príspevkov od neznámych tvorcov na našich nástenkách na Instagrame sa do budúcna viac ako zdvojnásobí.
    Roman Drexler‍ Roman Drexler28. júla 2022
    Zdroj: Canva (úprava redakcie)

    Mnohí používatelia Instagramu sa v poslednom období sťažujú, že služba čoraz viac pôsobí ako napodobenina Tik-Toku. Adam Mosseri, šéf Instagramu, v reakcii na negatívnu spätnú väzbu zverejnil video, v ktorom oznámil, že sociálna sieť bude aj “naďalej podporovať fotografie”. Mark Zuckerberg, CEO spoločnosti Meta, však prináša trochu iné správy.

    Ak ste dlhodobým používateľom Instagramu, iste ste si všimli, že vaša nástenka sa v posledných mesiacoch plní príspevkami (stále častejšie vo forme videí) od tvorcov, ktorých ste predtým zrejme nikdy nikde nevideli. Môže za to nový algoritmus, na základe ktorého vám Instagram tlačí pred oči obsah, ktorý by vás podľa neho mohol zaujať, píše 9to5Mac.

    Človek by si myslel, že Instagram po obdržaní tak obrovského množstva sťažností svoju stratégiu prehodnotí. V tomto prípade to však bude naopak. Mark Zuckerberg počas rozhovoru s investormi povedal, že počet obsahu generovaného umelou inteligenciou (spomenutým algoritmom) sa v budúcnosti viac ako zdvojnásobí. To znamená, že sa na svojej nástenke budete stretávať s ešte väčším množstvom príspevkov od ľudí, ktorých nepoznáte.

    Jeden z troch

    Aktuálne majú takéto príspevky tvoriť približne 15 % celkového obsahu, ktorý sa zobrazuje používateľom. Na základe Zuckbergovho prehlásenia možno očakávať, že ich podiel v blízkej budúcnosti prekoná hranicu 30 %. Inými slovami, približne jeden z troch príspevkov na vašej nástenke bude generovaný umelou inteligenciou.

    Do boja proti zmenám, ktorými si Instagram práve teraz prechádza, sa zapojili aj viaceré známe celebrity, ako napríklad Kylie Jenner či Kim Kardashian. Vo svojej výzve žiadajú Instagram, aby sa “prestal snažiť byť Tik-Tokom”.

    Za všetkým hľadaj peniaze

    Transformácia Instagramu na napodobeninu Tik-Toku má celkom jednoduché vysvetlenie – peniaze. Zatiaľ čo Tik-Tok zaznamenal obrovský boom, Instagram a Facebook viac-menej stagnovali. Meta taktiež v druhom štvrťroku aktuálneho fiškálneho roku vykázala o čosi nižšie tržby, ako sa pôvodne predpokladalo (28,82 miliardy dolárov namiesto 28,94 miliardy dolárov).

    Instagram Tik-Tok
    PredchádzajúciMotorola Edge 30 a Moto G41: Aký rozdiel dokáže spraviť 200 €?
    Ďalší Microsoft Edge je čoraz rýchlejší a výkonnejší. Ľudia však stále preferujú Chrome
    Najnovšie články

    Xiaomi Mix Fold 2 OFICIÁLNE: Tenké telo, špičková výbava a podozrivo nízka cena!

    12. augusta 2022

    Xiaomi Watch S1 Pro OFICIÁLNE: Kvalitný displej, prémiový dizajn a až 14-dňová výdrž!

    12. augusta 2022

    Chceš si užívať leto s tech vychytávkami? Tak sa zapoj do letnej súťaže!

    12. augusta 2022
    obľúbená funkcia iphone

    Skvelá správa pre majiteľov iPhonov: Konečne sa vracia obľúbená funkcia!

    12. augusta 2022

    Prvá krajina chce zakázať predaj smartfónov do 150 €. Dôvod vôbec neprekvapí

    12. augusta 2022
    TECHBYTE.sk
    Facebook Twitter Instagram YouTube TikTok
    • Kontakt
    • Reklama
    • O nás
    • Cookies
    • Podmienky používania
    © 2022 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

    Napíšte niečo a stlačte Enter pre spustenie hľadania. Stlačte Esc pre zrušeniel.