Spoločnosť Bang & Olufsen oznámila zlatú kolekciu Golden Collection – novú luxusnú farebnú líniu zloženú z najpopulárnejších produktov tejto dánskej audio spoločnosti.

Golden Collection oslavuje spomienky, ktoré si vytvárame s rodinou a priateľmi, keďže tento rok všetci trávime viac času doma. Od domáceho reproduktora Beoplay A9 s moderným dizajnom až po vlajkový aktívny reproduktor Bang & Olufsen Beolab 90 – produkty v kolekcii sú nanovo predstavené vo farbách a materiáloch spojených s teplom a trvalou hodnotou: hliník so zlatým odtieňom, zemitý textil, pravá jahňacia koža, masívny dub a mramor Carrara.

„Páči sa nám, že si naši zákazníci budujú emocionálne spojenie s výrobkami Bang & Olufsen, podobne ako to robia s obľúbeným nábytkom. Tieto spojenia sa stávajú trvalými spomienkami. Táto zlatá kolekcia teda nielen oslavuje náš záväzok k remeslu a trvácnosti v dizajne, ale aj k našej 95-ročnej histórii vytvárania spomienok spolu s našimi zákazníkmi,“ hovorí viceprezident Bang & Olufsen pre dizajn Gavin Ivester.

Golden Collection sa skladá z deviatich produktov, z ktorých každý sa stal základom produktového portfólia spoločnosti Bang & Olufsen:

  • Beosound Balance (2500 EUR) má hliníkové detaily v zlatom odtieni, bielu pletenú textíliu a elegantný podstavec z mramoru Carrera – čo je prvýkrát, čo spoločnosť Bang & Olufsen použila mramor Carrara. Organická podstata mramoru znamená, že žiadne dva reproduktory nie sú identické, čo dodáva už tak ohromujúcemu reproduktoru ďalšiu vrstvu exkluzivity.
Beosound Balance
  • Beoplay A9 (2750 EUR), bezdrôtový reproduktor, ktorý dizajnéri považujú skôr za nábytok, má hliníkový prstenec v zlatých tónoch, nohy zo svetlého dubu a textilný poťah pieskovej farby od dánskeho výrobcu textilu Kvadrat.
Beoplay A9
  • Beosound 2 (2000 EUR), známy svojim jedinečným kónickým tvarom a výkonným 360-stupňovým rozptylom zvuku, má dvojité eloxované hliníkové telo v zlatom vyhotovení vyrobené v hliníkovej továrni Bang & Olufsen v meste Struer v Dánsku.
  • Beovision Harmony (od 19500 EUR), prémiový televízny zážitok spoločnosti Bang & Olufsen známy pre svoj magický vysúvací mechanizmus, obsahuje nové hliníkové zvukové centrum so zlatým odtieňom, zodpovedajúco vyhotovený podlahový stojan a ručne vyrobený kryt reproduktora vyrobený z hliníka a svetlej dubovej dyhy. Beovision Harmony sa dodáva s diaľkovým ovládaním Beoremote One vyrobeným z jedného kusu hliníka v zlatých tónoch.
TIP REDAKCIE
Bang & Olufsen predstavil nový prenosný Bluetooth reproduktor pre náročnejších

  • Najmodernejšie aktívne reproduktory Bang & Olufsen, Beolab 50 (od 30 000 EUR) a Beolab 90 (od 75 000 EUR), majú hliníkové detaily v zlatom farebnom odtieni, teplú textíliu pieskovej farby a ručne vyrobené akcenty zo svetlého dubu.
Beolab 90
  • Zákazníci môžu po Golden Collection siahnuť aj s oceneným Beosound A1 generácie (250 EUR), ktorý je vybavený hliníkovým mrežovaním s perleťovým zlatom, farebným remienkom z pravej kože a hliníkovým štítkom s logom Bang & Olufsen.
Beosound A1
  • Osobný zážitok z počúvania si môžu zákazníci vychutnať s Beoplay H95 (800 EUR), vlajkovou loďou medzi slúchadlami značky Bang & Olufsen, alebo s Beoplay E8 generácie (350 EUR), najpredávanejšími skutočné bezdrôtovými slúchadlami v novej luxusnej farbe. Beoplay H95 má ušnice z jahňacej kože pieskovej farby a používateľské rozhranie zo zlatého hliníka. Beoplay E8 sa dodáva v puzdre na bezdrôtové nabíjanie zabalenom v pieskovej koži a vyznačuje sa elegantnými hliníkovými detailmi v zlatých tónoch.

Cena a dostupnosť

Golden Collection je dostupná na www.bang-olufsen.com, v Bang & Olufsen obchodoch a u vybraných predajcov od 17. novembra 2020 – čo sú oficiálne 95. narodeniny spoločnosti Bang & Olufsen. Ak sa chcete dozvedieť viac, sledujte @bangolufsen na Instagrame, Facebooku, Twitteri ad YouTube a použite #GoldenCollection