Lidl sa po tom, ako svoj e-shop otestoval v susedných krajinách, rozhodol svoje digitálne brány otvoriť aj Slovákom. Internetový obchod www.lidl-shop.sk je tak k dnešnému dňu aktívny.
V obchode síce nenakúpite potraviny, za to však získate prístup k viacerým populárnym produktom, ktoré sa v obchodoch predávajú striedavo. Konkrétne je k dispozícii sortiment šiestich kategórií: Móda, Dielňa a záhrada, Šport a voľný čas, Bývanie, Domácnosť a Detský svet.
Lidl plánuje, že by v budúcnosti mohol cez eshop začať predávať aj trvanlivé potraviny, no nateraz sa však musíme uspokojiť so spotrebným tovarom.
E-shop nemeckého reťazca bude online podobne ako v obchodoch prevádzkovať akciové týždne, pridať by sa mala sekcia Predpredaj, v ktorej za produkt síce zaplatíte dopredu, no obdržíte ho až vtedy, keď sa začne predávať v predajniach.
Lacná doprava a 30 dní na vrátenie
Lidl svojím e-shopom začína konkurovať reťazcom ako Tesco, ktoré na Slovensku internetový obchod prevádzkuje. Zákazníkov chce potešiť aj relatívne dostupným poštovným. Do 50 € si zaň zaplatíte 3,90 €, nad 50 € bude zadarmo. Balíček vám doručí Slovenská pošta alebo kuriérska spoločnosť Geis. Platiť sa dá platobnými kartami priamo pri objednávke alebo na dobierku pri jeho doručení.
Zákazníkov môže potešiť aj možnosť vrátenia tovaru do 30 dní od jeho obdržania.