instagram

Z Instagramu bude e-shop: Nová funkcia vám umožní nakupovať priamo v aplikácii

Sociálna sieť Instagram má vďaka obrazovému zameraniu veľký obchodný potenciál, čo sa dá všimnúť na čoraz častejšie sa zobrazujúcej reklame, a to ako medzi bežnými príspevkami, tak v príbehoch.

Sociálna sieť Instagram má vďaka obrazovému zameraniu veľký obchodný potenciál, čo sa dá všimnúť nielen na čoraz častejšie sa zobrazujúcej reklame medzi bežnými príspevkami, ale aj na reklame v príbehoch.

Instagram je rajom pre značky, ktorých produkty si zakladajú na dobrom vizuálnom spracovaní. Ak v súčasnosti natrafíte na inzerciu napr. známej módnej značky, po interakcii s príspevkom sa vám zobrazí cena produktu.

Tlačidlom Zobraziť viac informácií sa môžete okamžite presmerovať do internetového obchodu značky alebo na jej oficiálne stránky. Instagram tento proces ešte zjednoduší. Nový kúsok do šatníka, elektroniku, kozmetiku a ďalší tovar sa bude dať kúpiť priamo cez aplikáciu Instagram.

FOTO: pexels.com

Ako informuje server Engadget, tzv. nákupný košík sa najskôr stane súčasťou uzavretej beta verzie, ktorá sa bude testovať na americkom trhu. V súvislosti s týmto testovaním sa do procesu zapojí 20 známych značiek. Taký Adidas, Nike či Zara sú dobre známe aj zákazníkom u nás.

TIP REDAKCIE
Najpoužívanejšie emotikony roka 2021? Rehot a srdiečka

Tvorcov k novej funkcii motivoval záujem zo strany užívateľov. Na obchodne ladené príspevky každý mesiac vo svojom smartfóne „ťukne“ 130 miliónov jedincov. Len v septembri minulého roka to bolo pritom 40 miliónov ľudí.

Zatiaľ sa ale netreba spoliehať na to, že funkcia dorazí aj do našich končín, aspoň nie v krátkodobom horizonte.

Total
1
Zdieľaní
Total
1
Zdieľať