Orange opäť perlil: 8 % zákazníkov DSL internetu neprávom spomalil internet

Najväčší slovenský mobilný Operátor okrem mobilných služieb ponúka aj tie fixné. Ich najnovší problém však nemalému počtu zákazníkov spôsobil vrásky na čele. Podľa zistení servera DSL.sk zle počítal spotrebu dát.

Najväčší slovenský mobilný operátor, Orange, okrem mobilných služieb ponúka aj tie fixné. Ich najnovší problém však nemalému počtu zákazníkov spôsobil vrásky na čele. Podľa zistení servera DSL.sk zle počítal spotrebu dát.

Orange mal až 8 % zákazníkov zle spočítať spotrebu dát, keď im omylom pripočítal stovky prenesených gigabajtov, na základe čoho im automaticky znížil rýchlosť pripojenia na nepoužiteľných 0,125 Mbit/s. K spomaleniu dochádza vždy vtedy, keď zákazník prekročí 300 GB hranicu.

Zaseknutý proces

Podľa hovorkyne Orangeu, Alexandry Piskunovej, malo ísť o problém na overovacom serveri, na ktorom sa zasekol proces zodpovedný za kontrolu prenesených dát. Momentálne však nie je isté, prečo tento šikovný proces pripočítaval stovky gigabajtov.

Jasné nie je ani to, ako sa to operátorovi nakoniec podarilo opraviť. Podľa našich zistení je však už všetko v poriadku a Orangeu neostalo nič iné, než sa zákazníkom ospravedliť. Zároveň však dodáva, že technické problémy do budúcnosti vylúčiť nevie.

TIP REDAKCIE
České dráhy inovujú: Náhradné diely pre vlaky si budú vyrábať pomocou 3D tlačiarní

Či došlo aj ku kompenzácii či už finančnej alebo nejakej inej nevieme. Ak vieš viac, poprípade ak si bol ovplyvnený, daj nám vedieť na redakcia@techbyte.sk.

Od ktorého operátora máš Internet?

Zobraziť výsledky ankety

Loading ... Loading ...

Total
1
Zdieľaní
Total
1
Zdieľať