Mobilný operátor Tesco mobile prichádza s dočasnou akciovou ponukou pre zákazníkov, ktorí hľadajú veľký objem dát za nízku cenu. V rámci novej limitovanej akcie môžu získať 20 GB dát za 9 eur mesačne s garanciou tejto ceny na celý rok. Ponuka sa týka novej SIM karty s názvom Dátová Topka, informuje portál Živé.sk.
Nová SIM-ka a ročná garancia ceny
Akcia prebieha v období od 13. augusta do 2. septembra 2025. Zákazníci, ktorí si v tomto čase zakúpia a aktivujú novú SIM kartu „Dátová Topka“, získajú dátový balíček s objemom 20 GB za zvýhodnenú cenu 9 eur na 30 dní.
Podľa operátora je táto cena následne garantovaná na celý rok. Podmienkou na získanie ponuky je prepojenie nového mobilného čísla s vernostnou kartou Tesco Clubcard priamo pri aktivácii.
Má dve podmienky
Aby si zákazník udržal zvýhodnenú cenu 9 eur mesačne počas celého roka (celkovo 12 obnovení), musí splniť dve kľúčové podmienky.
Po prvé, nesmie si vypnúť automatickú obnovu balíčka. Po druhé, v deň obnovy, teda presne po 30 dňoch od poslednej aktivácie, musí mať na svojej karte dostatok kreditu, teda minimálne 9 eur. V prípade, že v deň obnovy na karte nebude dostatok kreditu a balíček sa neobnoví, zákazník o nárok na zvýhodnenú cenu natrvalo prichádza.
Porovnanie so štandardnou ponukou
Táto akciová ponuka sa vzťahuje výhradne na novú SIM kartu „Dátová Topka“. V štandardnej ponuke predáva Tesco mobile 20 GB dátový balíček na karte Topka za 11 eur mesačne, takisto s podmienkou prepojenia na Clubcard.

Nová ponuka je tak o 2 eurá mesačne, resp. 24 eur ročne, výhodnejšia. Bez prepojenia na Clubcard získa za rovnakú cenu zákazník len polovičný objem dát, teda 10 GB.
Koho chce Tesco mobile osloviť?
Touto akciou sa Tesco mobile zameriava na veľmi špecifickú, no zároveň početnú a pre operátorov dôležitú skupinu zákazníkov. Ide predovšetkým o cenovo citlivých používateľov s vysokou spotrebou dát, ktorí preferujú flexibilitu predplatených kariet pred dlhodobými zmluvnými záväzkami.
Ponuka môže náramne ulahodiť hlavne mladým ľuďom, respektíve študentom. Práve pre nich je kombinácia veľkého objemu dát (20 GB) a nízkej, predvídateľnej mesačnej ceny (9 eur) mimoriadne atraktívna.
Táto skupina intenzívne využíva dáta na sociálne siete, streamovanie hudby a videí, online komunikáciu a často aj na štúdium, a zároveň disponuje obmedzeným rozpočtom. Flexibilita predplatenej karty bez viazanosti je pre nich ideálna, pretože im umožňuje platiť len vtedy, keď majú dostatok kreditu, a nezaväzuje ich k dlhodobým platbám.
Všeobecne ale možno povedať, že Tesco mobile touto akciou cieli na zákazníka, ktorý hľadá čo najviac dát za čo najmenej peňazí, nechce sa viazať a ideálne už nakupuje v Tescu.