TECHBYTE.skTECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Čítaš: Operátori ukázali Markíze prostredník: Pretáčanie reklám naďalej umožňujú
Zdieľať
TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Hľadať
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Sleduj TECHBYTE
© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Operátori ukázali Markíze prostredník: Pretáčanie reklám naďalej umožňujú

Televízia Markíza plánovala od včerajšieho dňa zaviesť blokovanie pretáčania reklám pri sledovaní archívnych relácií, no v praxi sa toto opatrenie ešte neprejavilo. Väčšina operátorov zatiaľ vyčkáva.

22. mája 2025 11:16
Lukáš Zachar
22. mája 2025
Zdieľať
2 min
Zdieľať

Aj napriek oznámeniam televízie Markíza, že od včerajšieho dňa bude blokovanie pretáčania reklám pri archívnych programoch aktívne, k reálnym zmenám zatiaľ nedošlo. Veľkí slovenskí televízni operátori ako Telekom, Orange, SledovanieTV, O2 či DSi Data ešte túto funkciu nezapli, hoci technicky pripravení sú, informoval Živé.sk. Dôvodom zdržania sú pochybnosti o tom, či takéto opatrenie nepovedie k nespokojnosti zákazníkov.

Výnimkou je zatiaľ iba platforma Lepšia TV, ktorá blokovanie zaviedla. Podľa jej vyjadrenia bol tento krok vynútený priamo Markízou, pričom platforma zároveň kritizuje nemožnosť divákov zakúpiť si sledovanie obsahu bez reklám.

Operátori majú obavy z reakcie zákazníkov

Ostatní operátori sú voči opatreniu skeptickí a jeho zavedenie dôkladne zvažujú. Spoločnosť 4ka sa vyjadrila najkritickejšie, keď označila toto opatrenie za zásah do existujúcej služby bez jasného právneho rámca. Obáva sa, že to môže výrazne znížiť atraktivitu televíznych služieb a zvýšiť odchod zákazníkov k streamovacím platformám.

Operátori preto čakajú na ďalší vývoj situácie a aktuálne sa vyhýbajú okamžitému zavádzaniu reštrikcií. Jasné stanovisko zatiaľ nezaujali a nevylučujú, že v prípade silného odporu divákov opatrenie nezavedú vôbec.

Diváci zatiaľ môžu pretáčať reklamy ako doteraz

V dôsledku súčasnej situácie ostáva blokovanie reklám v archívnych reláciách len na papieri. Diváci môžu aj naďalej používať služby operátorov bez obmedzení a reklamy pretáčať. Kedy a či vôbec dôjde k plošnému zavedeniu nových pravidiel, zostáva nateraz otvorené.

Cieľom Markízy bolo pôvodne zvýšiť príjmy z reklamy a zjednotiť podmienky sledovania obsahu naživo aj zo záznamu. Realita však zatiaľ ukazuje opatrný prístup operátorov a neistotu ohľadom prijatia tejto zmeny divákmi.

Zdieľaj tento článok
Facebook Kopírovať odkaz Vytlačiť
Predchádzajúci článok Peniaze, euro, aktuálne, štát AKTUÁLNE: Slovensko čaká revolúcia v platení. Od TOHTO dátumu obchody POVINNE zavedú QR platby
Ďalší článok POZOR: Koniec podpory Windows 10 je za dverami. Vyriešte upgrade skôr, ako bude neskoro

Najčítanejšie

Peniaze, euro, bankovky, mince, banky, štát
Ľuďom na účtoch pristane 275 €. O príspevok musíte požiadať do konca roka
26. novembra 2025
Peniaze, príspevok
Ľudia sa musia v roku 2026 pripraviť na rozsiahle kontroly. Štát zvýšil minimálnu pokutu na 4 000 €
24. novembra 2025
elektrina, peniaze, energetický gigant
Vláda schválila definitívne zdraženie elektriny pre domácnosti
24. novembra 2025
výpadok, peniaze
VÚB banka klientom vypla prístup k peniazom. Aby ho získali späť, potrebujú spraviť jeden krok
25. novembra 2025

Najnovšie články

  • Závislú prácu čakajú v roku 2026 zmeny. Na toto sa musia pripraviť pracujúci Slováci
  • 117-tisíc ľudí čaká veľká zmena. Od nového roka štát zavádza novú povinnosť
  • Tatra banka má vážnu poruchu. Klientom nefungujú platby, niektoré banka úplne zruší
  • Jedna chyba v zime vás môže stáť 100 €. Čo rozhodne nerobiť?
  • Slováci minú na vianočné darčeky viac, európske obchody vymenili za čínske

Bude sa vám páčiť

Gmail

Gmail práve získal GENIÁLNU funkciu: TOTO príde aj na Slovensko!

15. septembra 2025
Operátor, TV, aktuálne, televízia

Operátor urobil nečakaný krok: TIETO TV stanice dá Slovákom zadarmo

2. septembra 2025
Markíza

Nezarobí ani zo zákazu pretáčania reklám: Markíza má za sebou katastrofu, naladilo si ju len 9 % divákov

1. septembra 2025
tv, televízia, ovládač, sledovanie, diváci, televízne stanice, Skylink, Sweet TV, operátori

Nová televízna dohoda na Slovensku: UŽ ODDNES majú Slováci k dispozícii tieto TV stanice

12. augusta 2025

 

Spájame vedu, technológie a internetovú kultúru.

Dôležité odkazy

  • Kontakt
  • Reklama
  • O nás
  • Cookies
  • Podmienky používania

Spoj sa s nami

Viac z nášho portfólia

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vitaj späť!

Prihlás sa do svojho účtu

Username or Email Address
Password

Zabudol si heslo?