TECHBYTE.skTECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Čítaš: Lidl mal veľkú novinku, potom všetko nekompromisne ZRUŠIL. Zákazníci ostali bez tovaru, čo sa stalo?
Zdieľať
TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Hľadať
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Sleduj TECHBYTE
© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Lidl mal veľkú novinku, potom všetko nekompromisne ZRUŠIL. Zákazníci ostali bez tovaru, čo sa stalo?

Technická chyba v e-shope spôsobila, že zákazníci nakupovali tovar za nereálne nízke ceny. Obchod následne objednávky zrušil.

2. novembra 2024 12:37
Lukáš Zachar
2. novembra 2024
Zdieľať
3 min
Zdieľať
V skratke
  • Technická chyba v e-shope Lidlu spôsobila, že produkty sa zobrazovali za nereálne nízke ceny
  • Lidl následne objednávky stornoval
  • Obchodník má právo zrušiť objednávku pri zjavnej chybe v cene, ale musí zákazníkom vrátiť peniaze a adekvátne ich informovať

Zákazníci obľúbeného reťazca Lidl v susednom Česku boli nedávno svedkami nezvyčajnej situácie. V mobilnej aplikácii Lidl Plus sa objavili atraktívne zľavové kupóny, ktoré ponúkali výrazné zníženie cien na vybrané produkty. Medzi nimi boli napríklad autodráha alebo vysávač na popol. Pri nákupe však mnohých prekvapila finálna cena v nákupnom košíku: namiesto pôvodných cien okolo 1 499 Kč sa produkty zobrazovali za 100 alebo 200 Kč.

Táto nečakaná zľava sa rýchlo rozšírila medzi zákazníkmi a objednávky pribúdali závratným tempom. Mnohí neváhali a okamžite si tovar zakúpili, často dokonca aj uhradili vopred. Radosť však netrvala dlho. Lidl začal postupne všetky tieto objednávky stornovať. Ako sa ukázalo, išlo o technickú chybu, pri ktorej sa nesprávne zobrazovali ceny produktov.

Lidl
Zdroj: Depositphotos.com

Zákazníci, ktorí sa tešili na výhodný nákup, zostali sklamaní a nahnevaní. Niektorí z nich vyjadrili svoje rozhorčenie na sociálnych sieťach. Pýtali sa, ako je možné, že obchod zrušil potvrdené a zaplatené objednávky bez predchádzajúceho varovania.

Má obchod právo zrušiť objednávku?

Z právneho hľadiska má obchodník právo objednávky stornovať, ak došlo k zjavnej chybe v cene, ktorú mohol zákazník rozpoznať. V tomto prípade bola cena produktov natoľko nízka, že to mohlo byť považované za evidentný omyl. Obchodník však musí zákazníkov o tejto skutočnosti informovať a vrátiť im peniaze v primeranom čase.

Neprehliadnite

Lidl
POZOR: Lidl v Poľsku varuje všetkých zákazníkov. Toto OKAMŽITE prestaňte jesť, môže obsahovať cudzie kovové telesá
POZOR: Opäť sa objavili falošné poukazy do Tesca či Lidl. Ponúkajú takmer 800 € na nákup
nákupy potravín, slovenské potraviny, slovenské výrobky, jedlo
Nákupy cez sviatky čakajú zmeny. Takto budú otvorené populárne reťazce (prehľad)

Lidl zákazníkom zaslal e-maily, v ktorých ich informoval o zrušení objednávok. Ako dôvod uviedol, že tovar už nie je dostupný na sklade. Niektorí zákazníci však poukázali na to, že produkty sú na e-shope stále k dispozícii za pôvodné ceny, čo v nich vyvolalo ešte väčšiu frustráciu.

Čo robiť v takýchto situáciách?

  • Overiť komunikáciu od predajcu: Skontrolujte e-maily alebo správy od obchodu, kde by mali byť uvedené dôvody zrušenia objednávky.
  • Kontaktovať zákaznícku podporu: Ak máte pochybnosti, obráťte sa priamo na obchod a požiadajte o vysvetlenie.
  • Sledovať vrátenie peňazí: Uistite sa, že vám obchod vrátil uhradenú sumu v plnej výške.

Technické chyby sa môžu vyskytnúť v každom e-shope. Dôležité je, ako k nim obchodník pristúpi a ako informuje svojich zákazníkov. V tomto prípade by transparentnejšia komunikácia zo strany Lidlu mohla predísť nespokojnosti a nedorozumeniam.

Zdieľaj tento článok
Facebook Kopírovať odkaz Vytlačiť
Predchádzajúci článok Elektromobil Svetoznáma automobilka hlási KATASTROFU: Na každom elektromobile prerába takmer 55-tisíc €
Ďalší článok Aktuálne, Orange AKTUÁLNE: Orange pochoval konkurenciu. VŠETKÝM zákazníkov nečakane aktivuje rekordnú novinku!

Najčítanejšie

Peniaze, dôchodok, sporenie, penzisti, konsolidácia, plat, dávka v nezamestnanosti, odvody, konsolidácia, inflácia, živnostníkov, príspevok, konsolidačný balík, platy, banky, SZČO, zákon, sviatky, príplatky
Štát rozhodol: Od 1. 1. 2026 platia prísne pravidlá. Veľkú časť Slovákov čakajú mastné účty
26. decembra 2025
diaľnice, mýtny systém
Slovenské diaľnice čaká obrovská zmena, pocíti ju 300-tisíc vodičov
25. decembra 2025
Peniaze, voľno, energopomoc, ETS 2
Bývanie na Slovensku čaká zmena: Kto tento rok zaváhal, v tom budúcom si poriadne priplatí
27. decembra 2025
Smartfón, operátor, operátori, výpadok, mobilné služby, okamžité platby, porovnanie operátorov, ceny
Slovensko čaká nečakané: Štát chce mladým ľuďom natvrdo zakázať sociálne siete
26. decembra 2025

Najnovšie články

  • Štát sa chváli novým bičom na Slovákov. Mnohí prišli o peniaze, iní si zase prilepšia (+ čísla)
  • Máte staršie auto? Zlé správy. EÚ chystá nové pravidlá, povedú k obrovským nákladom
  • Slovenskí vodiči oslavujú: Štát posúva dôležitú hranicu o päť rokov
  • Kľúčový zlom v zdravotníctve: Záchranky, ako ich poznáme, sa zmenia. Pomôže to všetkým
  • O vodičák by dnes prišiel každý tretí Slovák: Toto sú najčastejšie omyly za volantom, postihy sú tvrdé

Bude sa vám páčiť

diaľničná známka, Lidl

Slováci by sa len hrnuli: Lidl predával ročnú diaľničnú známku len za 21 €

14. decembra 2025
diaľničné známky, diaľničná známka

Ročná diaľničná známka len za 21 eur vyvolala ošiaľ. Predával ju známy reťazec

4. decembra 2025
Lidl

Lidl láka na veľkú novinku. Bude v každej predajni

27. novembra 2025

Lidl otvoril najväčšiu predajňu na Slovensku. Má podzemné parkovisko aj extra široké uličky

27. novembra 2025

 

Spájame vedu, technológie a internetovú kultúru.

Dôležité odkazy

  • Kontakt
  • Reklama
  • O nás
  • Cookies
  • Podmienky používania

Spoj sa s nami

Viac z nášho portfólia

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vitaj späť!

Prihlás sa do svojho účtu

Username or Email Address
Password

Zabudol si heslo?