TECHBYTE.skTECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Čítaš: Lidl mal veľkú novinku, potom všetko nekompromisne ZRUŠIL. Zákazníci ostali bez tovaru, čo sa stalo?
Zdieľať
TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Hľadať
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Sleduj TECHBYTE
© 2024 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Lidl mal veľkú novinku, potom všetko nekompromisne ZRUŠIL. Zákazníci ostali bez tovaru, čo sa stalo?

Technická chyba v e-shope spôsobila, že zákazníci nakupovali tovar za nereálne nízke ceny. Obchod následne objednávky zrušil.

2. novembra 2024 12:37
Lukáš Zachar
2. novembra 2024
Zdieľať
3 min
Zdieľať
V skratke
  • Technická chyba v e-shope Lidlu spôsobila, že produkty sa zobrazovali za nereálne nízke ceny
  • Lidl následne objednávky stornoval
  • Obchodník má právo zrušiť objednávku pri zjavnej chybe v cene, ale musí zákazníkom vrátiť peniaze a adekvátne ich informovať

Zákazníci obľúbeného reťazca Lidl v susednom Česku boli nedávno svedkami nezvyčajnej situácie. V mobilnej aplikácii Lidl Plus sa objavili atraktívne zľavové kupóny, ktoré ponúkali výrazné zníženie cien na vybrané produkty. Medzi nimi boli napríklad autodráha alebo vysávač na popol. Pri nákupe však mnohých prekvapila finálna cena v nákupnom košíku: namiesto pôvodných cien okolo 1 499 Kč sa produkty zobrazovali za 100 alebo 200 Kč.

Táto nečakaná zľava sa rýchlo rozšírila medzi zákazníkmi a objednávky pribúdali závratným tempom. Mnohí neváhali a okamžite si tovar zakúpili, často dokonca aj uhradili vopred. Radosť však netrvala dlho. Lidl začal postupne všetky tieto objednávky stornovať. Ako sa ukázalo, išlo o technickú chybu, pri ktorej sa nesprávne zobrazovali ceny produktov.

Lidl
Zdroj: Depositphotos.com

Zákazníci, ktorí sa tešili na výhodný nákup, zostali sklamaní a nahnevaní. Niektorí z nich vyjadrili svoje rozhorčenie na sociálnych sieťach. Pýtali sa, ako je možné, že obchod zrušil potvrdené a zaplatené objednávky bez predchádzajúceho varovania.

Má obchod právo zrušiť objednávku?

Z právneho hľadiska má obchodník právo objednávky stornovať, ak došlo k zjavnej chybe v cene, ktorú mohol zákazník rozpoznať. V tomto prípade bola cena produktov natoľko nízka, že to mohlo byť považované za evidentný omyl. Obchodník však musí zákazníkov o tejto skutočnosti informovať a vrátiť im peniaze v primeranom čase.

Neprehliadnite

Lidl
Lidl spustil novinku, ktorá mnohých poteší. Bude však trvať iba jednu hodinu denne
Plastový pohár
Lidl chráni životné prostredie: Končí s predajom jednorazových plastových výrobkov
Lidl v Česku predáva elektrickú kolobežku: Má výkon 300 W a dojazd 12 km

Lidl zákazníkom zaslal e-maily, v ktorých ich informoval o zrušení objednávok. Ako dôvod uviedol, že tovar už nie je dostupný na sklade. Niektorí zákazníci však poukázali na to, že produkty sú na e-shope stále k dispozícii za pôvodné ceny, čo v nich vyvolalo ešte väčšiu frustráciu.

Čo robiť v takýchto situáciách?

  • Overiť komunikáciu od predajcu: Skontrolujte e-maily alebo správy od obchodu, kde by mali byť uvedené dôvody zrušenia objednávky.
  • Kontaktovať zákaznícku podporu: Ak máte pochybnosti, obráťte sa priamo na obchod a požiadajte o vysvetlenie.
  • Sledovať vrátenie peňazí: Uistite sa, že vám obchod vrátil uhradenú sumu v plnej výške.

Technické chyby sa môžu vyskytnúť v každom e-shope. Dôležité je, ako k nim obchodník pristúpi a ako informuje svojich zákazníkov. V tomto prípade by transparentnejšia komunikácia zo strany Lidlu mohla predísť nespokojnosti a nedorozumeniam.

Zdieľaj tento článok
Facebook Kopírovať odkaz Vytlačiť
Predchádzajúci článok Elektromobil Svetoznáma automobilka hlási KATASTROFU: Na každom elektromobile prerába takmer 55-tisíc €
Ďalší článok Aktuálne, Orange AKTUÁLNE: Orange pochoval konkurenciu. VŠETKÝM zákazníkov nečakane aktivuje rekordnú novinku!

Najčítanejšie

Gmail
AKTUÁLNE: Potvrdili OBROVSKÝ útok. Ľuďom začali odporúčať, aby sa pripravili na to najhoršie
27. októbra 2025
peniaz, peniaze, euro, bankovky, DPH, konsolidácia
Nemáte ho doma? TENTO starý telefón mali tisíce ľudí, kúpite si zaň Ferrari alebo byt v Bratislave
27. októbra 2025
samoobslužné pokladne
Prichádza nová daň: Za samoobslužné pokladne sa bude platiť. Nebude to málo!
28. októbra 2025
Müller
DM drogéria má problém: Na Slovensku sa rozširuje známy reťazec z Nemecka. Hľadá ďalších ľudí (+ platy)
28. októbra 2025

Najnovšie články

  • OBROVSKÁ časť Slovákov dostane od štátu viac peňazí. Pozrite si NOVÉ sumy (+ dátum)
  • Ďalší spodok rebríčka pre Slovensko: Z našich platov vidíme iba 51,5 %, kam ide zvyšok? (+ porovnanie)
  • Táto jedna CHYBA vás pri platbe kartou môže pripraviť o peniaze! Robíte ju DENNE
  • Elektromobily lámu REKORDY: Tieto čísla umlčia aj najväčších skeptikov
  • Konečne dobré správy: Slováci sa môžu tešiť na LACNEJŠIU elektrinu (+ ceny)

Bude sa vám páčiť

Lidl

POZOR: Lidl v Poľsku varuje všetkých zákazníkov. Toto OKAMŽITE prestaňte jesť, môže obsahovať cudzie kovové telesá

23. októbra 2025
Lidl

Obľúbené reťazce Slovákov v obrovských problémoch. Musia ísť pred súd (čo sa deje)

26. augusta 2025
Lidl

Lidl sťahuje z predaja obľúbenú pochúťku Slovákov. TOTO nejedzte a vráťte do obchodu

6. augusta 2025
Lidl

Lidl ŠOKUJE konkurenciu: To, čo otvorí v Európe, nemá konkurenciu

16. júla 2025

 

Spájame vedu, technológie a internetovú kultúru.

Dôležité odkazy

  • Kontakt
  • Reklama
  • O nás
  • Cookies
  • Podmienky používania

Spoj sa s nami

Viac z nášho portfólia

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vitaj späť!

Prihlás sa do svojho účtu

Username or Email Address
Password

Zabudol si heslo?