TECHBYTE.skTECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Čítaš: Lidl mal veľkú novinku, potom všetko nekompromisne ZRUŠIL. Zákazníci ostali bez tovaru, čo sa stalo?
Zdieľať
TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Hľadať
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Sleduj TECHBYTE
© 2024 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Lidl mal veľkú novinku, potom všetko nekompromisne ZRUŠIL. Zákazníci ostali bez tovaru, čo sa stalo?

Technická chyba v e-shope spôsobila, že zákazníci nakupovali tovar za nereálne nízke ceny. Obchod následne objednávky zrušil.

2. novembra 2024 12:37
Lukáš Zachar
2. novembra 2024
Zdieľať
3 min
Zdieľať
V skratke
  • Technická chyba v e-shope Lidlu spôsobila, že produkty sa zobrazovali za nereálne nízke ceny
  • Lidl následne objednávky stornoval
  • Obchodník má právo zrušiť objednávku pri zjavnej chybe v cene, ale musí zákazníkom vrátiť peniaze a adekvátne ich informovať

Zákazníci obľúbeného reťazca Lidl v susednom Česku boli nedávno svedkami nezvyčajnej situácie. V mobilnej aplikácii Lidl Plus sa objavili atraktívne zľavové kupóny, ktoré ponúkali výrazné zníženie cien na vybrané produkty. Medzi nimi boli napríklad autodráha alebo vysávač na popol. Pri nákupe však mnohých prekvapila finálna cena v nákupnom košíku: namiesto pôvodných cien okolo 1 499 Kč sa produkty zobrazovali za 100 alebo 200 Kč.

Táto nečakaná zľava sa rýchlo rozšírila medzi zákazníkmi a objednávky pribúdali závratným tempom. Mnohí neváhali a okamžite si tovar zakúpili, často dokonca aj uhradili vopred. Radosť však netrvala dlho. Lidl začal postupne všetky tieto objednávky stornovať. Ako sa ukázalo, išlo o technickú chybu, pri ktorej sa nesprávne zobrazovali ceny produktov.

Lidl
Zdroj: Depositphotos.com

Zákazníci, ktorí sa tešili na výhodný nákup, zostali sklamaní a nahnevaní. Niektorí z nich vyjadrili svoje rozhorčenie na sociálnych sieťach. Pýtali sa, ako je možné, že obchod zrušil potvrdené a zaplatené objednávky bez predchádzajúceho varovania.

Má obchod právo zrušiť objednávku?

Z právneho hľadiska má obchodník právo objednávky stornovať, ak došlo k zjavnej chybe v cene, ktorú mohol zákazník rozpoznať. V tomto prípade bola cena produktov natoľko nízka, že to mohlo byť považované za evidentný omyl. Obchodník však musí zákazníkov o tejto skutočnosti informovať a vrátiť im peniaze v primeranom čase.

Neprehliadnite

Lidl
Lidl šokuje zákazníkov: Zavádza veľkú novinku, bude v KAŽDEJ predajni!
Lidl
AKTUÁLNE: Lidl úplne ZRUŠÍ službu, ktorú poznáme roky
Mimoriadne, euro, peniaze, daň, banka
MIMORIADNE: Slováci po nákupe potravín prišli o tisíce eur. TOTO je dôvod!

Lidl zákazníkom zaslal e-maily, v ktorých ich informoval o zrušení objednávok. Ako dôvod uviedol, že tovar už nie je dostupný na sklade. Niektorí zákazníci však poukázali na to, že produkty sú na e-shope stále k dispozícii za pôvodné ceny, čo v nich vyvolalo ešte väčšiu frustráciu.

Čo robiť v takýchto situáciách?

  • Overiť komunikáciu od predajcu: Skontrolujte e-maily alebo správy od obchodu, kde by mali byť uvedené dôvody zrušenia objednávky.
  • Kontaktovať zákaznícku podporu: Ak máte pochybnosti, obráťte sa priamo na obchod a požiadajte o vysvetlenie.
  • Sledovať vrátenie peňazí: Uistite sa, že vám obchod vrátil uhradenú sumu v plnej výške.

Technické chyby sa môžu vyskytnúť v každom e-shope. Dôležité je, ako k nim obchodník pristúpi a ako informuje svojich zákazníkov. V tomto prípade by transparentnejšia komunikácia zo strany Lidlu mohla predísť nespokojnosti a nedorozumeniam.

Zdieľaj tento článok
Facebook Kopírovať odkaz Vytlačiť
Predchádzajúci článok Elektromobil Svetoznáma automobilka hlási KATASTROFU: Na každom elektromobile prerába takmer 55-tisíc €
Ďalší článok Aktuálne, Orange AKTUÁLNE: Orange pochoval konkurenciu. VŠETKÝM zákazníkov nečakane aktivuje rekordnú novinku!

Najčítanejšie

Platobná karta, mimoriadne
UŽ PLATNÉ: Najväčšia slovenská banka zvýšila dôležitý poplatok o 50 €. Drahšie sú aj základné služby (CENNÍK)
1. septembra 2025
peniaze, fond, euro, bankovky, minimálna mzda, penzia, príspevok
Štát ľuďom oznamuje, že zruší ich dôchodok: Nepáči sa mu, že reagujú tak, ako by nemali
2. septembra 2025
MIMORIADNE: Štátu praskli nervy. Zavádza PRÍSNU pokutu za niečo, za čo doteraz netrestal
31. augusta 2025
Peniaze, ceny, štát, zdražovanie, príspevok, povinnosti, úspory, ušetriť, štipendium, inflácia, DPH, bankrot, konsolidácia, preplatok, príplatky
Slováci sa potešia: Na účet im „cinkne“ štedrá suma: Stačí vyplniť jediné tlačivo, skoro nikto o tom nevie
2. septembra 2025

Najnovšie články

  • Známy reťazec sťahuje z predaja TENTO produkt. Nekonzumujte ho, hrozí nebezpečie
  • Polícia varuje: TOTO sú mená, ktoré používajú podvodníci na oklamanie Slovákov
  • YouTube zavádza novinku, ktorú budú Slováci nenávidieť. TOTO bude inak než doteraz
  • POZOR: Máte doma túto powerbanku? Okamžite ju prestaňte používate, je nebezpečná
  • MIMORIADNE: Potvrdili útok OBROVSKÝCH rozmerov. Za posledné 3 mesiace pribudli stovky obetí aj zo Slovenska

Bude sa vám páčiť

Lidl

Obľúbené reťazce Slovákov v obrovských problémoch. Musia ísť pred súd (čo sa deje)

26. augusta 2025
Lidl

Lidl sťahuje z predaja obľúbenú pochúťku Slovákov. TOTO nejedzte a vráťte do obchodu

6. augusta 2025
Lidl

Lidl ŠOKUJE konkurenciu: To, čo otvorí v Európe, nemá konkurenciu

16. júla 2025
potraviny, pozor, falšované potraviny, nevyhovujúci výrobok, syry, SOI

Šokujúci test odhalil, že Slováci si kupujú toxické potraviny. Na TOTO si dajte pozor

12. júla 2025

 

Spájame vedu, technológie a internetovú kultúru.

Dôležité odkazy

  • Kontakt
  • Reklama
  • O nás
  • Cookies
  • Podmienky používania

Spoj sa s nami

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vitaj späť!

Prihlás sa do svojho účtu

Username or Email Address
Password

Zabudol si heslo?