TECHBYTE.skTECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Čítaš: Lidl mal veľkú novinku, potom všetko nekompromisne ZRUŠIL. Zákazníci ostali bez tovaru, čo sa stalo?
Zdieľať
TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Hľadať
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Sleduj TECHBYTE
© 2024 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Lidl mal veľkú novinku, potom všetko nekompromisne ZRUŠIL. Zákazníci ostali bez tovaru, čo sa stalo?

Technická chyba v e-shope spôsobila, že zákazníci nakupovali tovar za nereálne nízke ceny. Obchod následne objednávky zrušil.

2. novembra 2024 12:37
Lukáš Zachar
2. novembra 2024
Zdieľať
3 min
Zdieľať
V skratke
  • Technická chyba v e-shope Lidlu spôsobila, že produkty sa zobrazovali za nereálne nízke ceny
  • Lidl následne objednávky stornoval
  • Obchodník má právo zrušiť objednávku pri zjavnej chybe v cene, ale musí zákazníkom vrátiť peniaze a adekvátne ich informovať

Zákazníci obľúbeného reťazca Lidl v susednom Česku boli nedávno svedkami nezvyčajnej situácie. V mobilnej aplikácii Lidl Plus sa objavili atraktívne zľavové kupóny, ktoré ponúkali výrazné zníženie cien na vybrané produkty. Medzi nimi boli napríklad autodráha alebo vysávač na popol. Pri nákupe však mnohých prekvapila finálna cena v nákupnom košíku: namiesto pôvodných cien okolo 1 499 Kč sa produkty zobrazovali za 100 alebo 200 Kč.

Táto nečakaná zľava sa rýchlo rozšírila medzi zákazníkmi a objednávky pribúdali závratným tempom. Mnohí neváhali a okamžite si tovar zakúpili, často dokonca aj uhradili vopred. Radosť však netrvala dlho. Lidl začal postupne všetky tieto objednávky stornovať. Ako sa ukázalo, išlo o technickú chybu, pri ktorej sa nesprávne zobrazovali ceny produktov.

Lidl
Zdroj: Depositphotos.com

Zákazníci, ktorí sa tešili na výhodný nákup, zostali sklamaní a nahnevaní. Niektorí z nich vyjadrili svoje rozhorčenie na sociálnych sieťach. Pýtali sa, ako je možné, že obchod zrušil potvrdené a zaplatené objednávky bez predchádzajúceho varovania.

Má obchod právo zrušiť objednávku?

Z právneho hľadiska má obchodník právo objednávky stornovať, ak došlo k zjavnej chybe v cene, ktorú mohol zákazník rozpoznať. V tomto prípade bola cena produktov natoľko nízka, že to mohlo byť považované za evidentný omyl. Obchodník však musí zákazníkov o tejto skutočnosti informovať a vrátiť im peniaze v primeranom čase.

Neprehliadnite

Lidl
Reťazec Lidl čelí veľmi nepríjemnej žalobe: Cez aplikáciu má sledovať každého zákazníka (čo sa deje)
potraviny, pozor, falšované potraviny, nevyhovujúci výrobok, syry, SOI
Šokujúci test odhalil, že Slováci si kupujú toxické potraviny. Na TOTO si dajte pozor
Potraviny
Boj o zákazníka pokračuje. TENTO populárny reťazec sľubuje častejšie zľavy

Lidl zákazníkom zaslal e-maily, v ktorých ich informoval o zrušení objednávok. Ako dôvod uviedol, že tovar už nie je dostupný na sklade. Niektorí zákazníci však poukázali na to, že produkty sú na e-shope stále k dispozícii za pôvodné ceny, čo v nich vyvolalo ešte väčšiu frustráciu.

Čo robiť v takýchto situáciách?

  • Overiť komunikáciu od predajcu: Skontrolujte e-maily alebo správy od obchodu, kde by mali byť uvedené dôvody zrušenia objednávky.
  • Kontaktovať zákaznícku podporu: Ak máte pochybnosti, obráťte sa priamo na obchod a požiadajte o vysvetlenie.
  • Sledovať vrátenie peňazí: Uistite sa, že vám obchod vrátil uhradenú sumu v plnej výške.

Technické chyby sa môžu vyskytnúť v každom e-shope. Dôležité je, ako k nim obchodník pristúpi a ako informuje svojich zákazníkov. V tomto prípade by transparentnejšia komunikácia zo strany Lidlu mohla predísť nespokojnosti a nedorozumeniam.

Zdieľaj tento článok
Facebook Kopírovať odkaz Vytlačiť
Predchádzajúci článok Elektromobil Svetoznáma automobilka hlási KATASTROFU: Na každom elektromobile prerába takmer 55-tisíc €
Ďalší článok Aktuálne, Orange AKTUÁLNE: Orange pochoval konkurenciu. VŠETKÝM zákazníkov nečakane aktivuje rekordnú novinku!

Najčítanejšie

Mimoriadne
KONIEC je tu: Po 10 rokoch aj Slovákom zrušia extrémne dôležitú vec (platné 14. októbra)
15. septembra 2025
Mimoriadne
AKTUÁLNE: Brutálny útok bol silnejší, než si mysleli. Mnohí Slováci sa dozvedeli zlú správu (čo sa deje)
16. septembra 2025
Auto, e-shop, kúpa, mimoriadne
POZOR: Spustili nový typ STK. Je OBROVSKÝM postrachom vodičov (čo je nové)
16. septembra 2025
Peniaze, štát, daň, konsolidácia, odvody
Slováci, poponáhľajte sa: Do konca roka si môžete dať od štátu vyplatiť TÚTO dávku
15. septembra 2025

Najnovšie články

  • Máte Spotify zadarmo? Máme skvelú správu. KONČÍ jedno z najväčších obmedzení
  • Parkujete, zarábate: Auto vám vygeneruje peniaze, keď ho nebudete používať (ako to funguje)
  • EÚ ide trestať ľudí: Ak máte takéto auto, pripravte sa, budete platiť viac
  • MIMORIADNE: Slovenská banka na 27 hodín obmedzí, aj VYPNE služby. Týka sa to aj bankomatov
  • POZOR: Na Slovensku spustili PRÍSNE kontroly. Mnohí budú musieť platiť

Bude sa vám páčiť

Lidl

Obľúbené reťazce Slovákov v obrovských problémoch. Musia ísť pred súd (čo sa deje)

26. augusta 2025
Lidl

Lidl sťahuje z predaja obľúbenú pochúťku Slovákov. TOTO nejedzte a vráťte do obchodu

6. augusta 2025
Lidl

Lidl ŠOKUJE konkurenciu: To, čo otvorí v Európe, nemá konkurenciu

16. júla 2025
Lidl

Lidl šokuje zákazníkov: Zavádza veľkú novinku, bude v KAŽDEJ predajni!

26. júna 2025

 

Spájame vedu, technológie a internetovú kultúru.

Dôležité odkazy

  • Kontakt
  • Reklama
  • O nás
  • Cookies
  • Podmienky používania

Spoj sa s nami

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vitaj späť!

Prihlás sa do svojho účtu

Username or Email Address
Password

Zabudol si heslo?