TECHBYTE.skTECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Čítaš: Tesco šokuje konkurenciu: V obchodoch sa objavila špecialita, ktorú inde neuvidíte
Zdieľať
TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Hľadať
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Sleduj TECHBYTE
© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Tesco šokuje konkurenciu: V obchodoch sa objavila špecialita, ktorú inde neuvidíte

Obľúbený obchodný reťazec oznámil fantastickú inováciu pre svoje predajne. Prospech pocítia ako zákazníci, tak aj dodávatelia.

2. augusta 2024 9:01
Roman Drexler
1. augusta 2024
Zdieľať
3 min
Zdieľať
V skratke
  • Obľúbený obchod Slovákov inovuje svoje predajne
  • Pridáva do nich šikovné displeje
  • Prínos predstavujú aj pre zákazníkov

Obľúbený obchodný reťazec Tesco v júni tohto roka usporiadal prvé Tesco Media Supplier Forum, v rámci ktorého predstavil najnovšie inovácie týkajúce sa reklamných médií v maloobchode. Hlavným bodom boli digitálne obrazovky inštalované priamo do interiéru predajní, ktoré prinášajú prospech ako zákazníkom, tak aj dodávateľom. Tesco o novinke informovalo prostredníctvom tlačovej správy na svojom webe, všimol si server kryptomagazin.

Zmienené podujatie obchod zorganizoval v spolupráci so spoločnosťou Dunnhumby, ktorá sa zameriava na analýzu údajov o maloobchodnom správaní zákazníkov.

Tesco
Zdroj: DepositphotosZdroj: Depositphotos

Tesco vylepšilo prvé predajne

Kľúčovou inováciou, ako bolo spomenuté, sú nové digitálne obrazovky. Celkovo ich bolo rozmiestnených až 84, a to v 27 predajniach naprieč Slovenskom. Tesco očakáva, že ich prostredníctvom otvorí dvere k novým možnostiam v rámci multikanálových a inšpiratívnych kampaní. Tie totiž výrazne zvyšujú návštevnosť zákazníkov a povedomie o jednotlivých značkách produktov.

Neprehliadnite

Štát, peniaze, rozpočet, vláda
Slováci sa musia uskromniť: Štát zrejme bude šetriť aj v roku 2026, TOTO nás čaká! (PREHĽAD)
Útoky na Slovensko sa stupňujú. Štát bojuje so 801 cielenými útokmi týždenne
AdBlock v reálnom svete: Cez špeciálne okuliare nie sú vidieť reklamy

Pilotná fáza projektu prebehla úspešne, preto Tesco pokračuje v inštalácií digitálnych obrazoviek aj v ďalších predajniach. Tie obecne ponúkajú pestrejší a pútavejší obsah, čo sa pretavilo do vyššej návštevnosti, ako aj do pozitívnejšej spätnej väzby od zákazníkov.

Prínos pre zákazníkov i dodávateľov

Samozrejme, prínosov majú viacero. Za zmienku stojí väčší dosah, keďže kampane využívajúce digitálne obrazovky vykázali až 33-percentný rast a zvýšili počet ľudí, ktorí si zakúpili daný výrobok, o 34 percent. Rovnako je benefitom aj väčšie povedomie. Pohyblivá reklama je až 2,5-násobne účinnejšia ako statické displeje, nakoľko upúta pozornosť väčšieho množstva zákazníkov.

Značky taktiež vďaka obrazovkám môžu jednoducho kombinovať tradičné formy propagácie s maloobchodnou reklamou na mieste predaja. Napokon aj obecne zvyšujú atraktivitu nákupného prostredia.

Nové obrazovky v predajniach Tesco
Nové obrazovky v predajniach | Zdroj: Tesco

Spoločnosť týmto krokom reaguje na meniace sa požiadavky spotrebiteľov. Obrazovky sú strategicky rozmiestnené po predajnej ploche, aby boli zákazníkom vždy na očiach a mohli ich tak počas celého nákupného procesu informovať o tom správnom obsahu.

Zákazníci, ktorí sú ovplyvňovaní tromi mediálnymi kanálmi, majú 3,8-násobne väčšiu pravdepodobnosť, že si vyberú danú spoločnosť, ako tí, ktorí sú ovplyvňovaní len jedným kanálom. Pri zákazníkoch, ktoré sú ovplyvnení štyrmi kanálmi, je pravdepodobnosť, že si niečo vyberú, väčšia až 5,3-násobne.

Zdieľaj tento článok
Facebook Kopírovať odkaz Vytlačiť
Predchádzajúci článok Čína a USA, dohoda USA odložili uvalenie vyšších ciel na čínske elektromobily. Ľudia protestujú
Ďalší článok Pozor, smartfón, sms, podvod, smartfóny POZOR: Šíri sa nebezpečný malvér. Najskôr vás okradne, potom premaže celý smartfón

Najčítanejšie

Nová dopravná značka
Začala platiť nová dopravná značka. Kto ju nepozná, dostane pokutu vyše 140 €
20. novembra 2025
Aktuálna správa
Štát potvrdil hromadné kontroly: Chce mať dokonalý prehľad, ľudí bude sledovať cez kameru
20. novembra 2025
Peniaze, bankovky, euro
PRIPRAVTE SA: Štát konečne zverejnil o koľko eur navyše vám pošle na účet (platné od 1. 1. 2026)
20. novembra 2025
Auto | AKTUÁLNE
EÚ má pre Slovákov zlé správy: Ak máte takéto auto, čaká vás nová povinnosť
20. novembra 2025

Najnovšie články

  • Výrobca iPhonov predstavil vlastný elektromobil. Má s ním veľké ambície
  • Zo slovenského trhu sťahujú nebezpečný výrobok. Má v sebe zvýšený podiel kadmia a olova, prestaňte ho používať
  • Štát potvrdil, že na peniaze môžete čakať aj niekoľko mesiacov. Vyplatí ich s výrazným oneskorením
  • Čerpacia stanica vodičom posiela pokuty na 395 eur za to, že nenatankovali
  • Na Slovákov spustili hromadný útok. O peniaze už prišli desiatky ľudí, mnohí si to nestihli všimnúť

Bude sa vám páčiť

EÚ, Robert Fico, Slovensko

Robert Fico nečakane otočil: Načrtol novú budúcnosť našich peňaženiek, týka sa to úplne všetkých

21. novembra 2025
peniaz, peniaze, euro, bankovky, DPH, konsolidácia

Prepúšťanie, zdražovanie a neistota: Ďalšia kríza klope na dvere, zatiaľ sa jej bránime

21. novembra 2025
nákupné centrum, OC Spektrum Martin

Na Slovensku vznikne nové obchodné centrum za 20 miliónov €. Čo všetko ponúkne?

20. novembra 2025
aktuálne

Nik to už nečakal: TENTO deň bude opäť považovaný za deň pracovného pokoja

20. novembra 2025

 

Spájame vedu, technológie a internetovú kultúru.

Dôležité odkazy

  • Kontakt
  • Reklama
  • O nás
  • Cookies
  • Podmienky používania

Spoj sa s nami

Viac z nášho portfólia

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vitaj späť!

Prihlás sa do svojho účtu

Username or Email Address
Password

Zabudol si heslo?