TECHBYTE.skTECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Čítaš: Tesco šokuje konkurenciu: V obchodoch sa objavila špecialita, ktorú inde neuvidíte
Zdieľať
TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Hľadať
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Sleduj TECHBYTE
© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Tesco šokuje konkurenciu: V obchodoch sa objavila špecialita, ktorú inde neuvidíte

Obľúbený obchodný reťazec oznámil fantastickú inováciu pre svoje predajne. Prospech pocítia ako zákazníci, tak aj dodávatelia.

2. augusta 2024 9:01
Roman Drexler - Editor
1. augusta 2024
Zdieľať
3 min
Zdieľať
V skratke
  • Obľúbený obchod Slovákov inovuje svoje predajne
  • Pridáva do nich šikovné displeje
  • Prínos predstavujú aj pre zákazníkov

Obľúbený obchodný reťazec Tesco v júni tohto roka usporiadal prvé Tesco Media Supplier Forum, v rámci ktorého predstavil najnovšie inovácie týkajúce sa reklamných médií v maloobchode. Hlavným bodom boli digitálne obrazovky inštalované priamo do interiéru predajní, ktoré prinášajú prospech ako zákazníkom, tak aj dodávateľom. Tesco o novinke informovalo prostredníctvom tlačovej správy na svojom webe, všimol si server kryptomagazin.

Zmienené podujatie obchod zorganizoval v spolupráci so spoločnosťou Dunnhumby, ktorá sa zameriava na analýzu údajov o maloobchodnom správaní zákazníkov.

Tesco
Zdroj: DepositphotosZdroj: Depositphotos

Tesco vylepšilo prvé predajne

Kľúčovou inováciou, ako bolo spomenuté, sú nové digitálne obrazovky. Celkovo ich bolo rozmiestnených až 84, a to v 27 predajniach naprieč Slovenskom. Tesco očakáva, že ich prostredníctvom otvorí dvere k novým možnostiam v rámci multikanálových a inšpiratívnych kampaní. Tie totiž výrazne zvyšujú návštevnosť zákazníkov a povedomie o jednotlivých značkách produktov.

Neprehliadnite

HDP, peniaze, mimoriadne, konsolidácia
AKTUÁLNE: Slovensko čelí historicky najväčšiemu prepúšťaniu. Zaniknúť má vyše 200-TISÍC pracovných miest
Samsung predstavil OLED monitory snov: 4K rozlíšenie a 360 Hz!
Apple inovuje: Jeho budúce iPhony môžu disponovať až 240 Hz displejmi

Pilotná fáza projektu prebehla úspešne, preto Tesco pokračuje v inštalácií digitálnych obrazoviek aj v ďalších predajniach. Tie obecne ponúkajú pestrejší a pútavejší obsah, čo sa pretavilo do vyššej návštevnosti, ako aj do pozitívnejšej spätnej väzby od zákazníkov.

Prínos pre zákazníkov i dodávateľov

Samozrejme, prínosov majú viacero. Za zmienku stojí väčší dosah, keďže kampane využívajúce digitálne obrazovky vykázali až 33-percentný rast a zvýšili počet ľudí, ktorí si zakúpili daný výrobok, o 34 percent. Rovnako je benefitom aj väčšie povedomie. Pohyblivá reklama je až 2,5-násobne účinnejšia ako statické displeje, nakoľko upúta pozornosť väčšieho množstva zákazníkov.

Značky taktiež vďaka obrazovkám môžu jednoducho kombinovať tradičné formy propagácie s maloobchodnou reklamou na mieste predaja. Napokon aj obecne zvyšujú atraktivitu nákupného prostredia.

Nové obrazovky v predajniach Tesco
Nové obrazovky v predajniach | Zdroj: Tesco

Spoločnosť týmto krokom reaguje na meniace sa požiadavky spotrebiteľov. Obrazovky sú strategicky rozmiestnené po predajnej ploche, aby boli zákazníkom vždy na očiach a mohli ich tak počas celého nákupného procesu informovať o tom správnom obsahu.

Zákazníci, ktorí sú ovplyvňovaní tromi mediálnymi kanálmi, majú 3,8-násobne väčšiu pravdepodobnosť, že si vyberú danú spoločnosť, ako tí, ktorí sú ovplyvňovaní len jedným kanálom. Pri zákazníkoch, ktoré sú ovplyvnení štyrmi kanálmi, je pravdepodobnosť, že si niečo vyberú, väčšia až 5,3-násobne.

Zdieľaj tento článok
Facebook Kopírovať odkaz Vytlačiť
Predchádzajúci článok Čína a USA, dohoda USA odložili uvalenie vyšších ciel na čínske elektromobily. Ľudia protestujú
Ďalší článok Pozor, smartfón, sms, podvod, smartfóny POZOR: Šíri sa nebezpečný malvér. Najskôr vás okradne, potom premaže celý smartfón

Najčítanejšie

POZOR, automobilka, auto
Vodiči musia spozornieť: Od 1. januára sa mení povinná výbava, toto musí mať každé auto
21. decembra 2025
Mimoriadne príjemné prekvapenie. Diaľničná známka bude platiť 16 mesiacov
21. decembra 2025
žandári, autá
Žandári už hliadkujú: Čo je vašou povinnosťou, ak vás zastavia?
22. decembra 2025
Peniaze, euro bankovky, odvodová úľava, podnikatelia, poistenie
Štát mení percentá z daní: Od januára môžete darovať až 7 percent, časť rodičom
22. decembra 2025

Najnovšie články

  • Kaufland otvoril netradičnú predajňu. Prví zákazníci tu už nakupujú (v čom je iná)
  • Presne vedia, čo počúvate: Spotify rieši obrovský škandál, unikli mu dáta
  • Vodiči, POZOR: Od 1. 1. 2026 platia nové pravidlá. Mnohým sa zbúra sen o lacnom tankovaní
  • POZOR: Obľúbená potravina Slovákov obsahuje nebezpečný toxín. Sťahujú ju z predaja
  • Slovákom „potichu“ berú peniaze. Mnohí o tom vôbec nevedia (+ čísla)

Bude sa vám páčiť

Robert Fico, otvorenie tunela Višňové

Fico sa korčuľoval po tuneli Višňové, ľudia pred ním stáli v hodinových kolónach

23. decembra 2025
zima, teplomer, počasie, zmena počasia

Biele Vianoce sú realitou: V týchto lokalitách dnes očakávajte sneženie

23. decembra 2025
peniaze, bankovky, mince, euro, plat, zánik pracovných miest

Ukázali, koľko dokážu Slováci ušetriť zo 100 €. Výsledok mnohých prekvapí

22. decembra 2025

Banka vydala varovanie: Naplánujte si platby, kvôli sviatkom môžu meškať celé dni (+ lehoty)

22. decembra 2025

 

Spájame vedu, technológie a internetovú kultúru.

Dôležité odkazy

  • Kontakt
  • Reklama
  • O nás
  • Cookies
  • Podmienky používania

Spoj sa s nami

Viac z nášho portfólia

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vitaj späť!

Prihlás sa do svojho účtu

Username or Email Address
Password

Zabudol si heslo?