TECHBYTE.skTECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Čítaš: Tesco šokuje konkurenciu: V obchodoch sa objavila špecialita, ktorú inde neuvidíte
Zdieľať
TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Hľadať
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Sleduj TECHBYTE
© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Tesco šokuje konkurenciu: V obchodoch sa objavila špecialita, ktorú inde neuvidíte

Obľúbený obchodný reťazec oznámil fantastickú inováciu pre svoje predajne. Prospech pocítia ako zákazníci, tak aj dodávatelia.

2. augusta 2024 9:01
Roman Drexler
1. augusta 2024
Zdieľať
3 min
Zdieľať
V skratke
  • Obľúbený obchod Slovákov inovuje svoje predajne
  • Pridáva do nich šikovné displeje
  • Prínos predstavujú aj pre zákazníkov

Obľúbený obchodný reťazec Tesco v júni tohto roka usporiadal prvé Tesco Media Supplier Forum, v rámci ktorého predstavil najnovšie inovácie týkajúce sa reklamných médií v maloobchode. Hlavným bodom boli digitálne obrazovky inštalované priamo do interiéru predajní, ktoré prinášajú prospech ako zákazníkom, tak aj dodávateľom. Tesco o novinke informovalo prostredníctvom tlačovej správy na svojom webe, všimol si server kryptomagazin.

Zmienené podujatie obchod zorganizoval v spolupráci so spoločnosťou Dunnhumby, ktorá sa zameriava na analýzu údajov o maloobchodnom správaní zákazníkov.

Tesco
Zdroj: DepositphotosZdroj: Depositphotos

Tesco vylepšilo prvé predajne

Kľúčovou inováciou, ako bolo spomenuté, sú nové digitálne obrazovky. Celkovo ich bolo rozmiestnených až 84, a to v 27 predajniach naprieč Slovenskom. Tesco očakáva, že ich prostredníctvom otvorí dvere k novým možnostiam v rámci multikanálových a inšpiratívnych kampaní. Tie totiž výrazne zvyšujú návštevnosť zákazníkov a povedomie o jednotlivých značkách produktov.

Neprehliadnite

Lítium, batéria, elektromobil, dojazd, závod
Huawei láka na batériu, ktorá za 5 minút zmení vaše predstavy o dojazde elektromobilu
Galaxy Fold 2 pózuje na renderoch. Mnohých zrejme nepotešia
mimoriadne, benzín, nafta, tankovanie
Čerpacie stanice stoja v POZORE: Pripravte sa na MASÍVNE prepisovanie cien benzínu aj nafty (čo sa deje)

Pilotná fáza projektu prebehla úspešne, preto Tesco pokračuje v inštalácií digitálnych obrazoviek aj v ďalších predajniach. Tie obecne ponúkajú pestrejší a pútavejší obsah, čo sa pretavilo do vyššej návštevnosti, ako aj do pozitívnejšej spätnej väzby od zákazníkov.

Prínos pre zákazníkov i dodávateľov

Samozrejme, prínosov majú viacero. Za zmienku stojí väčší dosah, keďže kampane využívajúce digitálne obrazovky vykázali až 33-percentný rast a zvýšili počet ľudí, ktorí si zakúpili daný výrobok, o 34 percent. Rovnako je benefitom aj väčšie povedomie. Pohyblivá reklama je až 2,5-násobne účinnejšia ako statické displeje, nakoľko upúta pozornosť väčšieho množstva zákazníkov.

Značky taktiež vďaka obrazovkám môžu jednoducho kombinovať tradičné formy propagácie s maloobchodnou reklamou na mieste predaja. Napokon aj obecne zvyšujú atraktivitu nákupného prostredia.

Nové obrazovky v predajniach Tesco
Nové obrazovky v predajniach | Zdroj: Tesco

Spoločnosť týmto krokom reaguje na meniace sa požiadavky spotrebiteľov. Obrazovky sú strategicky rozmiestnené po predajnej ploche, aby boli zákazníkom vždy na očiach a mohli ich tak počas celého nákupného procesu informovať o tom správnom obsahu.

Zákazníci, ktorí sú ovplyvňovaní tromi mediálnymi kanálmi, majú 3,8-násobne väčšiu pravdepodobnosť, že si vyberú danú spoločnosť, ako tí, ktorí sú ovplyvňovaní len jedným kanálom. Pri zákazníkoch, ktoré sú ovplyvnení štyrmi kanálmi, je pravdepodobnosť, že si niečo vyberú, väčšia až 5,3-násobne.

Zdieľaj tento článok
Facebook Kopírovať odkaz Vytlačiť
Predchádzajúci článok Čína a USA, dohoda USA odložili uvalenie vyšších ciel na čínske elektromobily. Ľudia protestujú
Ďalší článok Pozor, smartfón, sms, podvod, smartfóny POZOR: Šíri sa nebezpečný malvér. Najskôr vás okradne, potom premaže celý smartfón

Najčítanejšie

Peniaze, euro, bankovky, mince, banky, štát
POZOR: Štát potvrdil novú taktiku. Hotovosť si pýta priamo na mieste (čo sa deje)
16. novembra 2025
Peniaze
Seniori sa môžu tešiť: Plánujú zaviesť aj 14. dôchodok
17. novembra 2025
Mimoriadne, Slovensko
Odborníci sú ZHROZENÍ: Slovensko čaká pohroma, na toto sa musia pripraviť úplne všetci
16. novembra 2025
Peniaze, bankovky, euro
AKTUÁLNE: Experti pre Slovákov vydali varovanie. Buďte pripravení, to najhoršie ešte len príde
16. novembra 2025

Najnovšie články

  • POZOR: Štátu praskli nervy. Ak spravíte TOTO, príde vám neúprosná pokuta takmer 2 000 €!
  • Vodiči, POZOR: Zmenilo sa extrémne dôležité pravidlo. TOTO je po novom zakázané, hrozí pokuta
  • Vodiči, POZOR: Začali používať NOVÚ dopravnú značku. Kto ju nepozná, zaplatí KRUTÚ pokutu
  • POZOR: Vyradia vám auto bez akéhokoľvek varovania. Stačí sa dopustiť jednej chyby
  • Svetu hrozí katastrofálny hlad: Potvrdili krízu, akú sme ešte nevideli

Bude sa vám páčiť

POZOR: Vyradia vám auto bez akéhokoľvek varovania. Stačí sa dopustiť jednej chyby

18. novembra 2025
Slovensko, EÚ, mimoriadne

MIMORIADNE: STVR bude riešiť priamo EÚ. To, čo sa tam deje, vraj presahuje všetky medze

18. novembra 2025

Diaľničná známka má novú cenu: Pripravte si takmer 110 €, vláda je nekompromisná

18. novembra 2025
Mimoriadne

MIMORIADNE: Potvrdili OBROVSKÝ výpadok kľúčových webov a služieb (čo sa deje)

18. novembra 2025

 

Spájame vedu, technológie a internetovú kultúru.

Dôležité odkazy

  • Kontakt
  • Reklama
  • O nás
  • Cookies
  • Podmienky používania

Spoj sa s nami

Viac z nášho portfólia

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vitaj späť!

Prihlás sa do svojho účtu

Username or Email Address
Password

Zabudol si heslo?