TECHBYTE.skTECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Čítaš: Tesco šokuje konkurenciu: V obchodoch sa objavila špecialita, ktorú inde neuvidíte
Zdieľať
TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Hľadať
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Sleduj TECHBYTE
© 2024 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Tesco šokuje konkurenciu: V obchodoch sa objavila špecialita, ktorú inde neuvidíte

Obľúbený obchodný reťazec oznámil fantastickú inováciu pre svoje predajne. Prospech pocítia ako zákazníci, tak aj dodávatelia.

2. augusta 2024 9:01
Roman Drexler
2. augusta 2024
Zdieľať
3 min
Zdieľať
V skratke
  • Obľúbený obchod Slovákov inovuje svoje predajne
  • Pridáva do nich šikovné displeje
  • Prínos predstavujú aj pre zákazníkov

Obľúbený obchodný reťazec Tesco v júni tohto roka usporiadal prvé Tesco Media Supplier Forum, v rámci ktorého predstavil najnovšie inovácie týkajúce sa reklamných médií v maloobchode. Hlavným bodom boli digitálne obrazovky inštalované priamo do interiéru predajní, ktoré prinášajú prospech ako zákazníkom, tak aj dodávateľom. Tesco o novinke informovalo prostredníctvom tlačovej správy na svojom webe, všimol si server kryptomagazin.

Zmienené podujatie obchod zorganizoval v spolupráci so spoločnosťou Dunnhumby, ktorá sa zameriava na analýzu údajov o maloobchodnom správaní zákazníkov.

Tesco
Zdroj: DepositphotosZdroj: Depositphotos

Tesco vylepšilo prvé predajne

Kľúčovou inováciou, ako bolo spomenuté, sú nové digitálne obrazovky. Celkovo ich bolo rozmiestnených až 84, a to v 27 predajniach naprieč Slovenskom. Tesco očakáva, že ich prostredníctvom otvorí dvere k novým možnostiam v rámci multikanálových a inšpiratívnych kampaní. Tie totiž výrazne zvyšujú návštevnosť zákazníkov a povedomie o jednotlivých značkách produktov.

Neprehliadnite

samsung galaxy Z flip
Samsung Galaxy Z Flip pózuje na nových snímkach. Fialová mu pristane
peniaz, peniaze, euro, bankovky, DPH, konsolidácia
KRÍZA je na spadnutie: Slovensko padá do diery, odkiaľ sa len ťažko vyhrabe. Doplatia na to občania
Veľký poskytovateľ nabíjačiek pre elektromobily na 2 mesiace úplne odstaví slovenskú sieť

Pilotná fáza projektu prebehla úspešne, preto Tesco pokračuje v inštalácií digitálnych obrazoviek aj v ďalších predajniach. Tie obecne ponúkajú pestrejší a pútavejší obsah, čo sa pretavilo do vyššej návštevnosti, ako aj do pozitívnejšej spätnej väzby od zákazníkov.

Prínos pre zákazníkov i dodávateľov

Samozrejme, prínosov majú viacero. Za zmienku stojí väčší dosah, keďže kampane využívajúce digitálne obrazovky vykázali až 33-percentný rast a zvýšili počet ľudí, ktorí si zakúpili daný výrobok, o 34 percent. Rovnako je benefitom aj väčšie povedomie. Pohyblivá reklama je až 2,5-násobne účinnejšia ako statické displeje, nakoľko upúta pozornosť väčšieho množstva zákazníkov.

Značky taktiež vďaka obrazovkám môžu jednoducho kombinovať tradičné formy propagácie s maloobchodnou reklamou na mieste predaja. Napokon aj obecne zvyšujú atraktivitu nákupného prostredia.

Nové obrazovky v predajniach Tesco
Nové obrazovky v predajniach | Zdroj: Tesco

Spoločnosť týmto krokom reaguje na meniace sa požiadavky spotrebiteľov. Obrazovky sú strategicky rozmiestnené po predajnej ploche, aby boli zákazníkom vždy na očiach a mohli ich tak počas celého nákupného procesu informovať o tom správnom obsahu.

Zákazníci, ktorí sú ovplyvňovaní tromi mediálnymi kanálmi, majú 3,8-násobne väčšiu pravdepodobnosť, že si vyberú danú spoločnosť, ako tí, ktorí sú ovplyvňovaní len jedným kanálom. Pri zákazníkoch, ktoré sú ovplyvnení štyrmi kanálmi, je pravdepodobnosť, že si niečo vyberú, väčšia až 5,3-násobne.

Zdieľaj tento článok
Facebook Kopírovať odkaz Vytlačiť
Predchádzajúci článok Čína a USA, dohoda USA odložili uvalenie vyšších ciel na čínske elektromobily. Ľudia protestujú
Ďalší článok Pozor, smartfón, sms, podvod, smartfóny POZOR: Šíri sa nebezpečný malvér. Najskôr vás okradne, potom premaže celý smartfón

Najčítanejšie

Auto, e-shop, kúpa, mimoriadne
EÚ dáva slovenským vodičom TVRDÚ ranu: Máte takéto auto? Máme VEĽMI zlé správy
5. novembra 2025
EÚ, zákaz vjazdu
EÚ schválila drastickú zmenu: Rozhodnutie, ktoré padlo, takmer nikto nečakal
5. novembra 2025
Mimoriadne, peniaze, štát, zákon, DPH, transakčná daň, pokuta
POZOR: Štát začne Slovákom posielať mimoriadne dôležité listy. Týka sa to úplne všetkých!
6. novembra 2025
Podvod, peniaze, banka
AKTUÁLNE: Potvrdili HROMADNÝ útok. Ľuďom radia, nech sa pripravia na najhoršie. Cieľom sú aj Slováci
4. novembra 2025

Najnovšie články

  • Nabíjať máme POVINNE: Nové pravidlo chce inak znížiť výkon motora
  • Odborníci majú hlavy v smútku: Vypočítali, koľko musí zarábať bežný Slovák na pohodlný život (+ suma)
  • Štát spravil ZMENY: K dôchodkom sa dostanete inak (platné od 2026)
  • AKTUÁLNE: Mimoriadne obľúbený e-shop je v OBROSKÝCH problémoch. Hrozí mu koniec aj sankcie
  • Štát plánuje novú emisiu dlhopisov: TOTO je predpokladaný dátum nového predaja

Bude sa vám páčiť

Slovensko, EÚ, mimoriadne

Slovensko je pre EÚ príkladom, ako by to nemalo vyzerať

7. novembra 2025
Woolworth

AKTUÁLNE: Woolworth otvorí prevádzky v ďalších slovenských mestách (dátum)

7. novembra 2025
Informačná tabuľa s radarom

POZOR: Inštalujú nový typ radarov. Vodičov straší blesk, zobrazí sa aj ŠPZ vášho auta

6. novembra 2025
Mimoriadne, Slovensko, vláda, štát, zákon, legislatíva, novela, zákaz, posudky

Slovensku čelí ČIERNEMU scenáru: Spustili plány na HROMADNÝ odchod z krajiny (čo sa bude diať)

6. novembra 2025

 

Spájame vedu, technológie a internetovú kultúru.

Dôležité odkazy

  • Kontakt
  • Reklama
  • O nás
  • Cookies
  • Podmienky používania

Spoj sa s nami

Viac z nášho portfólia

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vitaj späť!

Prihlás sa do svojho účtu

Username or Email Address
Password

Zabudol si heslo?