TECHBYTE.skTECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Čítaš: Tesco šokuje konkurenciu: V obchodoch sa objavila špecialita, ktorú inde neuvidíte
Zdieľať
TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Hľadať
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Sleduj TECHBYTE
© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Tesco šokuje konkurenciu: V obchodoch sa objavila špecialita, ktorú inde neuvidíte

Obľúbený obchodný reťazec oznámil fantastickú inováciu pre svoje predajne. Prospech pocítia ako zákazníci, tak aj dodávatelia.

2. augusta 2024 9:01
Roman Drexler
1. augusta 2024
Zdieľať
3 min
Zdieľať
V skratke
  • Obľúbený obchod Slovákov inovuje svoje predajne
  • Pridáva do nich šikovné displeje
  • Prínos predstavujú aj pre zákazníkov

Obľúbený obchodný reťazec Tesco v júni tohto roka usporiadal prvé Tesco Media Supplier Forum, v rámci ktorého predstavil najnovšie inovácie týkajúce sa reklamných médií v maloobchode. Hlavným bodom boli digitálne obrazovky inštalované priamo do interiéru predajní, ktoré prinášajú prospech ako zákazníkom, tak aj dodávateľom. Tesco o novinke informovalo prostredníctvom tlačovej správy na svojom webe, všimol si server kryptomagazin.

Zmienené podujatie obchod zorganizoval v spolupráci so spoločnosťou Dunnhumby, ktorá sa zameriava na analýzu údajov o maloobchodnom správaní zákazníkov.

Tesco
Zdroj: DepositphotosZdroj: Depositphotos

Tesco vylepšilo prvé predajne

Kľúčovou inováciou, ako bolo spomenuté, sú nové digitálne obrazovky. Celkovo ich bolo rozmiestnených až 84, a to v 27 predajniach naprieč Slovenskom. Tesco očakáva, že ich prostredníctvom otvorí dvere k novým možnostiam v rámci multikanálových a inšpiratívnych kampaní. Tie totiž výrazne zvyšujú návštevnosť zákazníkov a povedomie o jednotlivých značkách produktov.

Neprehliadnite

Lítium, batéria, elektromobil, dojazd, závod
Huawei láka na batériu, ktorá za 5 minút zmení vaše predstavy o dojazde elektromobilu
oneplus 7
Bežný OnePlus 7 prichádza s nižšou cenou, no stále výbornými parametrami
Telekom, operátor
AKTUÁLNE: Telekom OHROMIL. Pridal 3 nové TV programy a dá vám 100 GB dát len za 4 €!

Pilotná fáza projektu prebehla úspešne, preto Tesco pokračuje v inštalácií digitálnych obrazoviek aj v ďalších predajniach. Tie obecne ponúkajú pestrejší a pútavejší obsah, čo sa pretavilo do vyššej návštevnosti, ako aj do pozitívnejšej spätnej väzby od zákazníkov.

Prínos pre zákazníkov i dodávateľov

Samozrejme, prínosov majú viacero. Za zmienku stojí väčší dosah, keďže kampane využívajúce digitálne obrazovky vykázali až 33-percentný rast a zvýšili počet ľudí, ktorí si zakúpili daný výrobok, o 34 percent. Rovnako je benefitom aj väčšie povedomie. Pohyblivá reklama je až 2,5-násobne účinnejšia ako statické displeje, nakoľko upúta pozornosť väčšieho množstva zákazníkov.

Značky taktiež vďaka obrazovkám môžu jednoducho kombinovať tradičné formy propagácie s maloobchodnou reklamou na mieste predaja. Napokon aj obecne zvyšujú atraktivitu nákupného prostredia.

Nové obrazovky v predajniach Tesco
Nové obrazovky v predajniach | Zdroj: Tesco

Spoločnosť týmto krokom reaguje na meniace sa požiadavky spotrebiteľov. Obrazovky sú strategicky rozmiestnené po predajnej ploche, aby boli zákazníkom vždy na očiach a mohli ich tak počas celého nákupného procesu informovať o tom správnom obsahu.

Zákazníci, ktorí sú ovplyvňovaní tromi mediálnymi kanálmi, majú 3,8-násobne väčšiu pravdepodobnosť, že si vyberú danú spoločnosť, ako tí, ktorí sú ovplyvňovaní len jedným kanálom. Pri zákazníkoch, ktoré sú ovplyvnení štyrmi kanálmi, je pravdepodobnosť, že si niečo vyberú, väčšia až 5,3-násobne.

Zdieľaj tento článok
Facebook Kopírovať odkaz Vytlačiť
Predchádzajúci článok Čína a USA, dohoda USA odložili uvalenie vyšších ciel na čínske elektromobily. Ľudia protestujú
Ďalší článok Pozor, smartfón, sms, podvod, smartfóny POZOR: Šíri sa nebezpečný malvér. Najskôr vás okradne, potom premaže celý smartfón

Najčítanejšie

peniaze, bankovky, mince, euro, príspevok
Finančná správa oznámila tvrdé kontroly. Ľudí čaká nepríjemná návšteva aj pokuty
5. decembra 2025
peniaz, peniaze, euro, bankovky, DPH, konsolidácia
Ľuďom na účty príde vyše 270 €. O peniaze treba požiadať do konca roka
5. decembra 2025
Palivo, nafta, benzín
Končí veľká sieť čerpacích staníc. Všetky preberie konkurencia
6. decembra 2025
Rýchlostný radar, cestné kamery
Nové radary sú neúprosné, vodičom rozdávajú pokutu za pokutou. Tu ich nájdete
6. decembra 2025

Najnovšie články

  • Slováci sa zbláznili. Počas Black Friday minuli historicky najviac peňazí
  • Pre rast cien Slováci začali šetriť na mieste, kde by nemali. Toto im podľa odborníkov hrozí
  • Panika pred Vianocami? Ak urobíte túto chybu pri balíku, pošta ho nedoručí
  • Štát začne Slovákom posielať mimoriadne dôležité listy. Týka sa to úplne všetkých
  • EÚ schválila drastickú zmenu. Padlo nečakané rozhodnutie

Bude sa vám páčiť

Tesco

Tesco vyzýva ľudí, aby okamžite vrátili jeden produkt do predajne. Nie je vhodný na konzumáciu

5. decembra 2025
Slovensko, peniaze, ekonomika, poplatok, Slováci, konsolidácia, štát

Vláda si opäť požičia od občanov. Rezort financií pripravuje novú emisiu dlhopisov

5. decembra 2025
Slovensko, peniaze, konsolidácia, dane, poistenie, dlhopisy

Mnohí Slováci dostanú v roku 2026 viac peňazí. O týchto zmenách treba vedieť

4. decembra 2025
Slovensko, peniaze, ekonomika, poplatok, Slováci, konsolidácia, štát

Slovensku hrozí dlh až 90 % HDP. Ekonomika bude na tom zle ďalších 12 rokov

4. decembra 2025

 

Spájame vedu, technológie a internetovú kultúru.

Dôležité odkazy

  • Kontakt
  • Reklama
  • O nás
  • Cookies
  • Podmienky používania

Spoj sa s nami

Viac z nášho portfólia

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vitaj späť!

Prihlás sa do svojho účtu

Username or Email Address
Password

Zabudol si heslo?