TECHBYTE.skTECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Čítaš: Biedronka ŠOKOVALA konkurenciu: Na Slovensku urobila niečo, čo nikto iný
Zdieľať
TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Hľadať
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Sleduj TECHBYTE
© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Biedronka ŠOKOVALA konkurenciu: Na Slovensku urobila niečo, čo nikto iný

Biedronka spustila netradičnú kampaň. Spotrebiteľ môže získať výraznú zľavu, ak pri pokladni predloží konkurenčnú vernostnú kartu.

30. júla 2025 10:23
Lucia Bihuncová
30. júla 2025
Zdieľať
4 min
Zdieľať
V skratke
  • Biedronka zatiaľ nemá vlastný vernostný program
  • Šikovne však využila vernostné karty konkurencie
  • Zákazníci dostanú každý týždeň špeciálnu zľavu

Poľský diskontný reťazec Biedronka započal v marci tohto roka expanziu na slovenský trh. Prvú prevádzku otvoril v obci Miloslavov a postupne nasledovali ďalšie. Reťazec sa zatiaľ vyhýba krajským mestám, ale v budúcnosti by chcel mať obchody aj v týchto lokalitách.

Biedronka sa považuje za konkurenta už zabehnutých reťazcov, ako sú napríklad Lidl, Kaufland, Billa, Tesco a podobne. Spomenuté reťazce majú vlastné vernostné programy, na základe ktorých môžu spotrebitelia získať dodatočné alebo špeciálne zľavy.

Poľský diskont zatiaľ s vlastným vernostným programom neprišiel, no vymyslel niečo iné. Vo svojich predajniach spustil program, ktorý doposiaľ neponúkol žiaden iný predajca.

Biedronka spustila netradičnú kampaň

Diskontný reťazec je na Slovensku ešte len pár mesiacov a musí bojovať s tvrdou konkurenciou. Vzhľadom na to, že iné reťazce sú už na našom trhu etablované a spotrebitelia sú na ne zvyknuté, Biedronka to nemá ľahké. Nedávno spustila originálnu marketingovú stratégiu, ktorú nikto zrejme nečakal.

Ako sme naznačili, poľský diskont zatiaľ neponúka vernostný program, ale zákazníci môžu predsa len získať dodatočnú zľavu. Ako uvádza portál Aktuality.sk, pri nákupe v Biedronke môžu zákazníci použiť vernostnú kartu konkurenčného reťazca. Takýmto spôsobom získajú dodatočnú zľavu na vybraný tovar.

Biedronka, leták
Zdroj: Biedronka

Ako to funguje v praxi?

Pri pokladni stačí predložiť vernostnú kartu konkurenčného reťazca a potom získate zľavu na tovar, ktorý reťazec vopred vyberie. Aktuálne reťazec túto kampaň propaguje sloganom „Doneste ich kartu, odíďte s našimi cenami.“ Spotrebiteľ takto môže získať „produkt týždňa“ za super nízku cenu.

Ako uvádza reťazec Biedronka v aktuálnom akciovom letáku, tento týdžeň je v akcii aviváž Coccolino. Bežne stojí 3,29 eura, no v akciovom letáku je za 2,39 eura. Ak predložíte vernostnú kartu konkurenčného reťazca, túto aviváž získate len za 0,99 eura, čo je naozaj bezkonkurenčná cena na slovenskom trhu.

Reťazec tiež spresnil, že v jeden deň je možné použiť kartu iba na jeden nákup, pričom platí, že maximálne množstvo produktov na nákup sú dva kusy.

Neprehliadnite

mimoriadne, EÚ
Koniec lacných zásielok z Číny: EÚ potvrdila prísne opatrenia, čakajte mastné poplatky (+ dátum)
Biedronka
Biedronka na Slovensku už o pár dní otvára novú predajňu. Bude v tomto meste
nákupy, Black Friday
Slováci sa zbláznili. Počas Black Friday minuli historicky najviac peňazí

Ktoré vernostné karty môžete použiť?

Reťazec v akciovom letáku uvádza, ktoré vernostné karty môžu spotrebitelia na získanie špeciálnej zľavy použiť. Ide o tieto konkurenčné obchody:

  • Lidl
  • Tesco
  • Billa
  • Kaufland
  • TERNO
  • COOP Jednota

Biedronka zároveň ubezpečuje spotrebiteľov, že počas tejto akcie spoločnosť Jeronimo Martins Slovensko, s. r. o. nespracúva osobné údaje zákazníkov.

Ako vidno zo zoznamu uvedeného vyššie, poľský diskontný reťazec akceptuje karty od všetkých veľkých hráčov na slovenskom trhu. Tento krok vyvolal debaty medzi spotrebiteľmi aj konkurenciou, pretože ide o jedinečný prístup, ktorý doposiaľ nezvolil žiaden reťazec pôsobiaci na našom trhu.

Biedronka nezbiera osobné údaje

Výhodou tejto stratégie je fakt, že Biedronka nezbiera o svojich zákazníkoch žiadne osobné údaje. Pre využitie špeciálnej zľavy nie je nutná registrácia a postačí len karta konkurencie. Konkurenčné reťazce postavili vernostné programy práve na zbieraní osobných údajov svojich spotrebiteľov. Poľský reťazec sa však nebráni vlastnému vernostnému programu, ale už pri vstupe na náš trh avizoval, že ho nespustí skôr ako o dva roky.

Zdieľaj tento článok
Facebook Kopírovať odkaz Vytlačiť
Predchádzajúci článok skladací iPhone Prvý skladací iPhone bude MEGAHIT, báť sa má aj Samsung. Poznáme CENU
Ďalší článok Slovenská pošta Slovenská pošta sa ZÁSADNE mení: Jej klienti sa musia pripraviť na TAKÉTO zmeny

Najčítanejšie

peniaze, bankovky, mince, euro, plat, zánik pracovných miest
Štát oznámil veľké prepočítavanie dôchodkov. Pol milióna ľudí sa musí pripraviť na inú výšku
12. decembra 2025
Slovensko, peniaze, ekonomika, poplatok, Slováci, konsolidácia, štát
Odborníci upozorňujú na časovanú bombu Slovenska. Nie sú ňou dôchodky, ale prehliadaný problém
12. decembra 2025
Peniaze, euro, bankovky, mince, banky, štát
Veľká časť Slovákov by si mala skontrolovať schránku. Hrozí im totiž pokuta
11. decembra 2025
aktuálne, O2
O2 oznamuje fantastickú novinku, ostatní operátori len ticho závidia
13. decembra 2025

Najnovšie články

  • EÚ mení pravidlá pre vodičské preukazy. Platí to aj pre Slovákov (čo treba vedieť)
  • Nekupujte darčeky cez tieto e-shopy. Sú to podvody, mnohí už prišli o peniaze (zoznam)
  • Státisíce Slovákov si musia prevyknúť. Začali platiť dôležité zmeny, mnohí o tom nevedia
  • ZSSK má nový poriadok. Menia sa viaceré spoje, treba o nich vedieť (platné oddnes)
  • Slovensko sa má čím chváliť. Náš internet patrí k svetovej špičke (+ porovnanie)

Bude sa vám páčiť

peniaze, bankovky, daň, dlh, bankrot, trinásty plat

Pre rast cien Slováci začali šetriť na mieste, kde by nemali. Toto im podľa odborníkov hrozí

7. decembra 2025
Tesco

Tesco vyzýva ľudí, aby okamžite vrátili jeden produkt do predajne. Nie je vhodný na konzumáciu

5. decembra 2025
WhatsApp

EÚ praskli nervy. WhatsApp má problém, používateľom chce vziať možnosť výberu

5. decembra 2025
Pozor, Slovensko, nakupovanie, tovar, produkt, nebezpečné výrobky, toxické produkty, riziko, nebezpečné výrobky, nákupy

Z tohto pohára nepite, môže spôsobiť rakovinu. Predával ho známy reťazec

5. decembra 2025

 

Spájame vedu, technológie a internetovú kultúru.

Dôležité odkazy

  • Kontakt
  • Reklama
  • O nás
  • Cookies
  • Podmienky používania

Spoj sa s nami

Viac z nášho portfólia

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vitaj späť!

Prihlás sa do svojho účtu

Username or Email Address
Password

Zabudol si heslo?