TECHBYTE.skTECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Čítaš: Slovenský startup chce byť lídrom v oblasti hlasovej komunikácie za pomoci AI. Aktuálne získal veľmi štedrú investíciu!
Zdieľať
TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Hľadať
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Sleduj TECHBYTE
© 2024 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Slovenský startup chce byť lídrom v oblasti hlasovej komunikácie za pomoci AI. Aktuálne získal veľmi štedrú investíciu!

18. januára 2024 13:09
Roman Drexler
18. januára 2024
Zdieľať
5 min
Zdieľať

Hoci sme malá krajina, máme plno šikovných a kreatívnych ľudí. Nezaostávame dokonca ani v nasledovaní nových trendov, akým je napríklad umelá inteligencia (AI). Dokazuje to slovenský startup CloudTalk, ktorý ponúka najrýchlejšie rastúce riešenie pre volania poháňané umelou inteligenciou a softvér pre kontaktné centrá moderných podnikov. Tento podnik aktuálne získal investíciu vo výške až 26 miliónov €.

Kapitoly článku:

  1. Čo je CloudTalk?
  2. Dôležitý okamih
  3. Podpora prichádza aj zo zahraničia

Spoločnosť vďaka tejto štedrej investícii úspešne uzavrela investičné kolo Series B. Najnovšia investícia, vedená spoločnosťami KPN Ventures a Lead Ventures, je podporovaná aktuálnymi investormi Point Nine Capital, henQ, Presto Ventures a Orbit Capital a predstavuje významný krok na ceste k tomu, aby CloudTalk transformoval podnikovú komunikáciu.

Čo je CloudTalk?

CloudTalk je inovatívny slovenský startup, ktorý má kancelárie v Bratislave aj Prahe. Vznikol v roku 2016 s cieľom zjednodušiť firmám telefonovanie so zákazníkmi. Tým prispieva k zlepšeniu zákazníckej skúsenosti, čo následne vedie k vzniku dôležitej konkurenčnej výhody a generovaniu vyšších príjmov.

„Bola zábava sledovať, ako náš produkt rieši problémy viac než 4 000 obchodných tímov a oddelení v styku s klientom vo vyše 100 krajinách sveta. Zabezpečuje vyše 400 miliónov rozhovorov so zákazníkmi. Dalo by sa to preložiť neuveriteľných665 rokov telefonických hovorov,“ vysvetľuje Martin Malych, výkonný riaditeľ spoločnosti CloudTalk.

Zdroj: CloudTalk

Dôležitý okamih

Nová investícia vo výške 26 miliónov € umožní strategické zrýchlenie rastu a inovácií produktov, predovšetkým v oblasti cloudového telefónneho systému a riešení pre kontaktné centrá poháňané umelou inteligenciou. Taktiež prichádza v čase, kedy sales a zákaznícke témy po celom svete usilujú o zlepšenie výkonnosti a zvýšenie efektivity v dôsledku výrazných ekonomických zmien.

„Videli sme zvyšujúci sa dopyt po nástrojoch na cloudovú komunikáciu, ktoré dokážu efektívne riešiť výzvy tímov v kontakte so zákazníkom. Používatelia chcú telefonické riešenie, ktoré im pomáha so základnými vecami ako zlepšenie kvality hovorov, zvyšovanie počtu zdvihnutých hovorov a sprehľadnením CRM databázy,“ hovorí Malych. „Chcú, aby toto riešenie na telefonovanie bolo inteligentné. Napríklad, aby zhrnulo hovory vďaka umelej inteligencii, automatizovalo robenie si poznámok a monitorovalo názory zákazníkov vďaka analýze sentimentu. Preto sa teraz intenzívne zameriavame na AI, maximalizáciu efektivity tímov, optimalizáciu rozhovorov a zvyšovanie príjmov pre našich klientov.“

Startup uvádza, že je odhodlaný zvyšovať kvalitu medziľudských rozhovorov a interakcií v podnikaní. Stanovil si za cieľ zlepšiť vlastné komunikačné nástroje poháňané umelou inteligenciou, ako aj zabezpečiť pohodlnú integráciu s modernými podnikateľskými nástrojmi a používateľom po celom svete zabezpečiť bezproblémové interakcie.

Zdroj: CloudTalk

Taktiež sa zameriava na budovanie platformy, ktorá okrem toho, že spĺňa stále sa vyvíjajúce požiadavky remote zamestnancov pracujúcich mimo kancelárie, tiež prekonáva očakávania zákazníkov vďaka inovatívnym funkciám, ako je vytáčane s pomocou AI, konverzačná inteligencia a rozpoznávanie hlasu.

Neprehliadnite

Umelej inteligencii sa nebude možné vyhnúť. Slovensko ju zahrnie do výučby (+ termín)
Samsung Galaxy S25 FE
Samsung Galaxy S25 FE OFICIÁLNE: Špičková AI aj kvalitný hardvér. No čo cena?
AI, smartfón, cena
Je to OFICIÁLNE: Umelá inteligencia má devastujúci dopad na pracovný trh. Táto skupina je na tom najhoršie

Víziou startupu je vytvoriť jednotný ekosystém pre sales tímy a oddelenia starostlivosti o zákazníkov, kde má každý zamestnanec možnosť sa zapojiť do produktívnejších zmysluplnejších konverzácií.

Podpora prichádza aj zo zahraničia

Ambície sú to naozaj pekné, čo si uvedomujú nielen domáci, ale aj zahraniční. Poslanie startupu podporuje napríklad KPN Ventures, vplyvný holandský telekomunikačný operátor a hlavný investor v uplynulom investičnom kole. „Sme ohromení z intuitívnych riešení CloutTalk využívajúcich umelú inteligenciu a ich schopností vyhovieť stále sa meniacim potrebám moderných firiem. Ich záväzok k dokonalosti a inováciám sa perfektne zhoduje s našou víziou,“ konštatuje Sem Alberga, investičný riaditeľ v KPN Ventures.

CloudTalk sa z 26-miliónovej investície náramne teší, čo asi ktovieako neprekvapí. Získané finančné prostriedky totiž môže využiť na inovovanie a rozširovanie svojich služieb, vďaka čomu bude môcť svojim klientom poskytnúť ešte viac výhod a prospechov.

Zdroj: CloudTalk

„Dôvodom, prečo sme investovali do CloudTalk, je ich silný zím a pozoruhodný trakcia. Martinovo nasadenie nás očarilo. Sme presvedčení o tom, že vedenie spoločnosti CloutTalk a celý tím je na správnej ceste zmeniť spôsob, akým po celom svete fungujú kontaktné centrá. Majú všetko potrebné na to, aby sa stali lídrom v telekomunikačnom odvetví. Sme radi, že s nimi môžeme spolupracovať a sprevádzať ich na novej ceste,“ povedal Krištov Székely, partner fondu Lead Ventures.

Zdieľaj tento článok
Facebook Kopírovať odkaz Vytlačiť
Predchádzajúci článok AKTUÁLNE: Obrovský objav vo vesmíre. Vedci objavili niečo, po čom pátrali desiatky rokov
Ďalší článok Doživotná licencia len za 7 €: Slováci majú unikátnu možnosť získať špičkové nástroje

Najčítanejšie

Mimoriadne
AKTUÁLNE: Brutálny útok bol silnejší, než si mysleli. Mnohí Slováci sa dozvedeli zlú správu (čo sa deje)
16. septembra 2025
Platobná karta, mimoriadne
MIMORIADNE: Slovenská banka na 27 hodín obmedzí, aj VYPNE služby. Týka sa to aj bankomatov
17. septembra 2025
Auto, e-shop, kúpa, mimoriadne
POZOR: Spustili nový typ STK. Je OBROVSKÝM postrachom vodičov (čo je nové)
16. septembra 2025
mimoriadne, elektrina, ceny, faktúry
POZOR: Vypnú elektrinu aj nepôjde ani voda! ZOZNAM adries, ktoré sa musia pripraviť na rozsiahly výpadok
16. septembra 2025

Najnovšie články

  • Potvrdili MASÍVNE zdražovanie o 350 %: Za absolútny ZÁKLAD si priplatíme
  • Presne to, čo sme nechceli: Vyššie DANE sú realitou. Zaplatia ich aj tí, ktorí zarábajú málo
  • POZOR: Vodičov čaká TRPKÉ prekvapenie. Štát schválil novinku, ktorá vás finančne potrestá
  • POZOR: Veľká časť Slovákov musí zaplatiť odvody 2-KRÁT. Mnohí o tom nevedia
  • POZOR: Štát začne Slovákom posielať veľmi dôležité listy. Týkajú sa úplne všetkých (čo treba vedieť)

Bude sa vám páčiť

Google, Slovensko, smartfón, vyhľadávanie, Gmail

Google nečakane predstavil GENIÁLNY nástroj, na ktorý Slováci čakali. TOTO všetko dokáže

28. augusta 2025
útok, hacker, aktuálne, hackeri, podvodníci

PRÁVE SA STALO: Potvrdili devastačný útok. Ohrození sú aj Slováci, mnohých čaká to najhoršie

28. augusta 2025
nemocnica, AI lekár

Ľudia vymieňajú lekárov za AI: Tu sú dôvody, prečo to nie je dobrý nápad

25. augusta 2025
WhatsApp

WhatsApp zavádza BIZARNÚ novinku: Správy už nemusíte písať, spraví to za vás stroj

20. augusta 2025

 

Spájame vedu, technológie a internetovú kultúru.

Dôležité odkazy

  • Kontakt
  • Reklama
  • O nás
  • Cookies
  • Podmienky používania

Spoj sa s nami

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vitaj späť!

Prihlás sa do svojho účtu

Username or Email Address
Password

Zabudol si heslo?