TECHBYTE.skTECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Čítaš: Orange vyvolal vlnu nevôle: Za spojenie s operátorom si pýta 1,5 €. Teraz zavádza spojenie zadarmo cez WhatsApp
Zdieľať
TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Hľadať
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Sleduj TECHBYTE
© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Orange vyvolal vlnu nevôle: Za spojenie s operátorom si pýta 1,5 €. Teraz zavádza spojenie zadarmo cez WhatsApp

9. septembra 2021 10:38
Lukáš Zachar
9. septembra 2021
Zdieľať
3 min
Zdieľať

Najväčší operátor na Slovensku aktuálne neprežíva najlepšie obdobie vzťahu so svojimi zákazníkmi Môže si však za to úplne sám. Operátor sa totiž rozhodol, že si za spojenie s operátorom zákazníckej linky začne pýtať 1,50 €, informoval server Živé.

Aktualizované 9.9. o 10:25: Článok sme na vyznačených miestach doplnili o vyjadrenie Orangeu.

Spojenie s operátorom zákazníckej linky mal Orange doteraz spoplatnené sumou 5 centov za minútu. Aby ste tak dosiahli aktuálnych 1,50 €, museli by ste byť na linke polhodinu. Poplatok si operátor zaúčtuje až vtedy, keď vás systém prepojí s človekom – robotické možnosti a schopnosti zákazníckej linky sú tak zadarmo.

„Poplatok pri volaniach na Zákaznícku linku 905 sme upravili na 1,50 eur/ hovor, ten si účtujeme až po spojení zákazníka s konkrétnym zamestnancom Úseku služieb zákazníkom. Hovor s automatom, ktorý tiež dokáže vyriešiť niekoľko základných a najčastejších zákazníckych požiadaviek, je bez poplatku. Zároveň našim zákazníkom naďalej ponúkame možnosť bezplatných volaní so zamestnancami Úseku služieb zákazníkom v rámci Zákazníckej linky 905, ak má zákazník zakúpenú niektorú zo služieb: Balík Starostlivosti základ, Balík Starostlivosti plus a Exkluzívna starostlivosť,“ vysvetľuje Orange.

Linka 905 má byť určená pre komplexnejšie problémy

Operátor svoje konanie zdôvodnil tým, že na zákaznícku linku volá veľa zákazníkov a preto chce vyššou cenou za volanie znížiť čakacie doby. Zaujímavé však je, že server Živé získal aj opačné vyjadrenie, ktoré naznačovalo, že na linku 905 naopak nevolá veľa zákazníkov.

„Zákazníkov chceme motivovať využívať iné interaktívne kanály a aby Zákaznícku linku využívali pri komplexnejších problémoch. Na Zákazníckej linke 905 sa chceme prioritne venovať zákazníkom s komplexnejším problémom, kvôli ktorému na linke strávia viac času. Po novom tak zákazníci zaplatia za hovor bez ohľadu na čas, ktorý strávia na linke, čo v konečnom dôsledku môže byť pre nich výhodnejšie,“ dodáva.

whatsapp

WhatsApp vraj nie je náplasť, ale dlhodobý plán

Orange si určite všimol, že zavedenie vysokého poplatku za spojenie s operátorom zákazníckej linky sa nestretlo s potleskom, preto po pár dňoch predstavuje novinku. Malou náplasťou na sťažnosti ľudí môže byť bezplatná možnosť spojenia sa s operátormi linky 905, píše server Živé.

Operátor v stanovisku pre TECHBYTE argumentuje, že zavedenie nového komunikačného kanálu cez WhatsApp neprebehlo zo dňa na deň. Naopak, ísť má o dlhodobú stratégiu, ktorú postupne nasádza. Komunikáciu cez WhatsApp označuje za, v niektorých prípadoch, efektívnejšiu.

Neprehliadnite

Orange spúšťa vianočný megabalík: Za 619 € vám dá päť zariadení, vrátane Motorola Edge 70
Aktuálne, Orange
Orange Black Friday je TU: Operátor šokuje zľavami až 250 € (+ prehľad)
Operátor
VEĽKÉ porovnanie operátorov: Štát ukázal čísla, ktorý je NAJLACNEJŠÍ? (+ prehľad cien)

Spraviť tak môžete zaslaním správy (cez WhatsApp) na číslo +421 905 905 905.

Čo hovoríte na zmeny v Orangei? Volávate na zákaznícku linku alebo využívate iné kanály pre spojenie sa s operátorom? Dajte nám vedieť v diskusii nižšie!

Zdieľaj tento článok
Facebook Kopírovať odkaz Vytlačiť
Predchádzajúci článok Ilustračná fotografia Novinka od Epson posunie profesionálnu tlač fotografií na novú úroveň
Ďalší článok xiaomi 3 roky aktualizácií operačného systému: Xiaomi zlepšuje softvérovú podporu
10 komentárov 10 komentárov
  • Filip píše:
    8. septembra 2021 o 17:04

    S Orangeom sme skončili. A môže si za to výlučne sám…

    Prihláste sa pre odoslanie odpovede
    • pika píše:
      9. septembra 2021 o 11:48

      neviem, ci to rozdycha :(

      Prihláste sa pre odoslanie odpovede
  • fero píše:
    8. septembra 2021 o 18:42

    Orange by si mal uvedomiť, že keď na pobočkách zamestnáva ľudí, čo nevedia nič a ešte aj to pobabru (stalo sa mi x krát),tak ľudia skúsia niečo iné…orange je jediná spoločnosť čo si hovory účtovala aj doteraz…raz si niekto hubu rozbije a Orange ľahko spadne, už teraz je tam dosť drahého a nelogické ho

    Prihláste sa pre odoslanie odpovede
    • tokmyslienok.sk píše:
      9. septembra 2021 o 0:48

      Orange určite nie je jediná telekomunikačná spoločnosť, ktorá si účtuje poplatok za zákaznícku linku. Mal by si si najprv preveriť fakty, než napíšeš hlúposť.

      Prihláste sa pre odoslanie odpovede
      • fero píše:
        9. septembra 2021 o 8:04

        Telekom má zdarma a O2. si účtuje 30 centov za celý hovor, hovoríme o informačnej linke s nie odbornej.. takže nepíšem hlúposť..

        Prihláste sa pre odoslanie odpovede
        • fero píše:
          9. septembra 2021 o 16:06

          Nad jednou vecou by sa Orange mal zamyslieť namiesto zdražovania prečo tí ľudia volajú… voľakedy som volal raz za dva roky,teraz každý mesiac.. tí chlapci a dievčatá čo robia na pobočkách sú slabí alebo ešte slabší..ponuka Orange nezrozumiteľná, počas viazanosti zmeny..vraj ste verní, dostanete zľavu,o týždeň správa, že už platím menej a jednu sluzbu mi zoberú.. čistý chaos.. myslia si, že naozaj mám radosť keď tam volám,zabijem pol hodinu času pri muzike a chcem si pokecať??

          Prihláste sa pre odoslanie odpovede
  • Marian Hatiar píše:
    8. septembra 2021 o 22:47

    Volám tam len keď musím, resp. chcem od nich niečo využívať. Nadštandardné vysoké spoplatnenie vnímam ako krok Orange-u PROTI svojim zákazníkom…

    Prihláste sa pre odoslanie odpovede
  • Miro Reg píše:
    9. septembra 2021 o 1:31

    Bol som zakaznikom od ich vzniku, este ako Globtel, ale ked mi pred rokom svojvolne zmenili program (za udajne lepsi… menej dat, vyssia cena), preniesol som cislo ku konkurencii a jedine co lutujem, ze som to nespravil ovela skor.

    Prihláste sa pre odoslanie odpovede
  • Abram Kuchar píše:
    9. septembra 2021 o 10:19

    Vzivote na viazanost v tejto blbej krajine plnej takych hovad ako su orange telecom o2…

    Prihláste sa pre odoslanie odpovede
  • ntn_labs píše:
    15. septembra 2021 o 13:26

    Dlhodobo nespokojny nemam vela dovodov zostavat… A ked mi najblizsie niekto od nich zavola s ponukou poviem, nech mi zavolaju na moj druhy mobil a zlozim. Si zalozim WhatsApp kvoli Orange? Co uz im uplne hrabe?

    Prihláste sa pre odoslanie odpovede

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

Najčítanejšie

Aktuálne, Slovensko, štát
Štát oznámil zmenu dôležitého zákona. Týka sa všetkých ľudí
24. novembra 2025
Peniaze, príspevok
Ľudia sa musia v roku 2026 pripraviť na rozsiahle kontroly. Štát zvýšil minimálnu pokutu na 4 000 €
24. novembra 2025
Aktuálna správa
Koniec, ktorý nikto nečakal. Známy slovenský výrobca po 80 rokoch čelí bankrotu
24. novembra 2025
elektrina, peniaze, energetický gigant
Vláda schválila definitívne zdraženie elektriny pre domácnosti
24. novembra 2025

Najnovšie články

  • ChatGPT spúšťa funkciu, ktorá vám skvele poslúži pred nadchádzajúcimi sviatkami
  • Pred Vianocami rastie riziko nehôd pri parkovaní. Pozor si dajte najmä na toto
  • iPhone Fold sa blíži. Apple vyrobí prvých sto kusov
  • EÚ schválila kontroverzný návrh. Chce čítať všetky súkromné správy, je k tomu o krok bližšie
  • Doživotná licencia za pár eur. Slováci majú jedinečnú možnosť získať špičkové nástroje mimoriadne lacno

Bude sa vám páčiť

Aktuálne, operátor, O2, paušál, smartfón

Bohatý paušál ZADARMO až na 6 mesiacov: Najväčší operátor prináša MEGA akciu (ako to funguje)

24. októbra 2025
JCB Toughphone P20

RECENZIA JCB Toughphone P20: Telefón, ktorý poslúži aj pomôže, no nie každému

Aktuálne, Orange

VIANOCE 2025: Orange prekvapil! Ukázal vianočnú ponuku, čakajte PORIADNE štedrého Ježiška (PREHĽAD)

20. októbra 2025
Smartfón, peniaze

Vydali VAROVANIE pre milióny Slovákov: Tento e-mail je pravý, platiť musíte

16. októbra 2025

 

Spájame vedu, technológie a internetovú kultúru.

Dôležité odkazy

  • Kontakt
  • Reklama
  • O nás
  • Cookies
  • Podmienky používania

Spoj sa s nami

Viac z nášho portfólia

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vitaj späť!

Prihlás sa do svojho účtu

Username or Email Address
Password

Zabudol si heslo?