TECHBYTE.skTECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Čítaš: Orange vyvolal vlnu nevôle: Za spojenie s operátorom si pýta 1,5 €. Teraz zavádza spojenie zadarmo cez WhatsApp
Zdieľať
TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Hľadať
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Sleduj TECHBYTE
© 2024 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
TECHBYTE.sk > Novinky > Tech > Operátori > Orange vyvolal vlnu nevôle: Za spojenie s operátorom si pýta 1,5 €. Teraz zavádza spojenie zadarmo cez WhatsApp

Orange vyvolal vlnu nevôle: Za spojenie s operátorom si pýta 1,5 €. Teraz zavádza spojenie zadarmo cez WhatsApp

9. septembra 2021 10:38
Lukáš Zachar
9. septembra 2021
Zdieľať
3 min
Zdieľať

Najväčší operátor na Slovensku aktuálne neprežíva najlepšie obdobie vzťahu so svojimi zákazníkmi Môže si však za to úplne sám. Operátor sa totiž rozhodol, že si za spojenie s operátorom zákazníckej linky začne pýtať 1,50 €, informoval server Živé.

Aktualizované 9.9. o 10:25: Článok sme na vyznačených miestach doplnili o vyjadrenie Orangeu.

Spojenie s operátorom zákazníckej linky mal Orange doteraz spoplatnené sumou 5 centov za minútu. Aby ste tak dosiahli aktuálnych 1,50 €, museli by ste byť na linke polhodinu. Poplatok si operátor zaúčtuje až vtedy, keď vás systém prepojí s človekom – robotické možnosti a schopnosti zákazníckej linky sú tak zadarmo.

NewsByte
Európe dochádza čas: Elektromobily nás môžu dostať na kolená, chýba zásadná surovina

Európe dochádza čas: Elektromobily nás môžu dostať na kolená, chýba zásadná surovina

Vodiči, pozor: štát vám ponúka 90-percentnú zľavu, stihnete ju využiť aj vy?

Vodiči, pozor: štát vám ponúka 90-percentnú zľavu, stihnete ju využiť aj vy?

Chystáte sa na dovolenku? Tieto nenápadné chyby vás pripravujú o peniaze, mnohí Slováci ich stále robia (ako im predísť)

Chystáte sa na dovolenku? Tieto nenápadné chyby vás pripravujú o peniaze, mnohí Slováci ich stále robia (ako im predísť)

Európe dochádza čas: Elektromobily nás môžu dostať na kolená, chýba zásadná surovina
Európe dochádza čas: Elektromobily nás môžu dostať na kolená, chýba zásadná surovina
Vodiči, pozor: štát vám ponúka 90-percentnú zľavu, stihnete ju využiť aj vy?
Vodiči, pozor: štát vám ponúka 90-percentnú zľavu, stihnete ju využiť aj vy?
Chystáte sa na dovolenku? Tieto nenápadné chyby vás pripravujú o peniaze, mnohí Slováci ich stále robia (ako im predísť)
Chystáte sa na dovolenku? Tieto nenápadné chyby vás pripravujú o peniaze, mnohí Slováci ich stále robia (ako im predísť)

„Poplatok pri volaniach na Zákaznícku linku 905 sme upravili na 1,50 eur/ hovor, ten si účtujeme až po spojení zákazníka s konkrétnym zamestnancom Úseku služieb zákazníkom. Hovor s automatom, ktorý tiež dokáže vyriešiť niekoľko základných a najčastejších zákazníckych požiadaviek, je bez poplatku. Zároveň našim zákazníkom naďalej ponúkame možnosť bezplatných volaní so zamestnancami Úseku služieb zákazníkom v rámci Zákazníckej linky 905, ak má zákazník zakúpenú niektorú zo služieb: Balík Starostlivosti základ, Balík Starostlivosti plus a Exkluzívna starostlivosť,“ vysvetľuje Orange.

Linka 905 má byť určená pre komplexnejšie problémy

Operátor svoje konanie zdôvodnil tým, že na zákaznícku linku volá veľa zákazníkov a preto chce vyššou cenou za volanie znížiť čakacie doby. Zaujímavé však je, že server Živé získal aj opačné vyjadrenie, ktoré naznačovalo, že na linku 905 naopak nevolá veľa zákazníkov.

Neprehliadnite

Markíza
JE TO TU: Markíza dosiahla svoje, operátori BLOKUJÚ pretáčanie reklám. TV vás upozorní hneď, ako ju zapnete (+ foto)
Orange začína leto vo veľkom štýle: TOTO všetko môže byť vaše len za 1 € (prehľad)
Mimoriadne, peniaze, štát, zákon, DPH, transakčná daň, pokuta
Slováci budú za mobilné služby platiť VIAC. Zdražovanie potrvá až do roku 2048, štát musí zasiahnuť (čo sa deje)

„Zákazníkov chceme motivovať využívať iné interaktívne kanály a aby Zákaznícku linku využívali pri komplexnejších problémoch. Na Zákazníckej linke 905 sa chceme prioritne venovať zákazníkom s komplexnejším problémom, kvôli ktorému na linke strávia viac času. Po novom tak zákazníci zaplatia za hovor bez ohľadu na čas, ktorý strávia na linke, čo v konečnom dôsledku môže byť pre nich výhodnejšie,“ dodáva.

whatsapp

WhatsApp vraj nie je náplasť, ale dlhodobý plán

Orange si určite všimol, že zavedenie vysokého poplatku za spojenie s operátorom zákazníckej linky sa nestretlo s potleskom, preto po pár dňoch predstavuje novinku. Malou náplasťou na sťažnosti ľudí môže byť bezplatná možnosť spojenia sa s operátormi linky 905, píše server Živé.

Operátor v stanovisku pre TECHBYTE argumentuje, že zavedenie nového komunikačného kanálu cez WhatsApp neprebehlo zo dňa na deň. Naopak, ísť má o dlhodobú stratégiu, ktorú postupne nasádza. Komunikáciu cez WhatsApp označuje za, v niektorých prípadoch, efektívnejšiu.

Spraviť tak môžete zaslaním správy (cez WhatsApp) na číslo +421 905 905 905.

Čo hovoríte na zmeny v Orangei? Volávate na zákaznícku linku alebo využívate iné kanály pre spojenie sa s operátorom? Dajte nám vedieť v diskusii nižšie!

Zdieľaj tento článok
Facebook Kopírovať odkaz Vytlačiť
Predchádzajúci článok Ilustračná fotografia Novinka od Epson posunie profesionálnu tlač fotografií na novú úroveň
Ďalší článok xiaomi 3 roky aktualizácií operačného systému: Xiaomi zlepšuje softvérovú podporu
10 komentárov 10 komentárov
  • Filip píše:
    8. septembra 2021 o 17:04

    S Orangeom sme skončili. A môže si za to výlučne sám…

    Prihláste sa pre odoslanie odpovede
    • pika píše:
      9. septembra 2021 o 11:48

      neviem, ci to rozdycha 🙁

      Prihláste sa pre odoslanie odpovede
  • fero píše:
    8. septembra 2021 o 18:42

    Orange by si mal uvedomiť, že keď na pobočkách zamestnáva ľudí, čo nevedia nič a ešte aj to pobabru (stalo sa mi x krát),tak ľudia skúsia niečo iné…orange je jediná spoločnosť čo si hovory účtovala aj doteraz…raz si niekto hubu rozbije a Orange ľahko spadne, už teraz je tam dosť drahého a nelogické ho

    Prihláste sa pre odoslanie odpovede
    • tokmyslienok.sk píše:
      9. septembra 2021 o 0:48

      Orange určite nie je jediná telekomunikačná spoločnosť, ktorá si účtuje poplatok za zákaznícku linku. Mal by si si najprv preveriť fakty, než napíšeš hlúposť.

      Prihláste sa pre odoslanie odpovede
      • fero píše:
        9. septembra 2021 o 8:04

        Telekom má zdarma a O2. si účtuje 30 centov za celý hovor, hovoríme o informačnej linke s nie odbornej.. takže nepíšem hlúposť..

        Prihláste sa pre odoslanie odpovede
        • fero píše:
          9. septembra 2021 o 16:06

          Nad jednou vecou by sa Orange mal zamyslieť namiesto zdražovania prečo tí ľudia volajú… voľakedy som volal raz za dva roky,teraz každý mesiac.. tí chlapci a dievčatá čo robia na pobočkách sú slabí alebo ešte slabší..ponuka Orange nezrozumiteľná, počas viazanosti zmeny..vraj ste verní, dostanete zľavu,o týždeň správa, že už platím menej a jednu sluzbu mi zoberú.. čistý chaos.. myslia si, že naozaj mám radosť keď tam volám,zabijem pol hodinu času pri muzike a chcem si pokecať??

          Prihláste sa pre odoslanie odpovede
  • Marian Hatiar píše:
    8. septembra 2021 o 22:47

    Volám tam len keď musím, resp. chcem od nich niečo využívať. Nadštandardné vysoké spoplatnenie vnímam ako krok Orange-u PROTI svojim zákazníkom…

    Prihláste sa pre odoslanie odpovede
  • Miro Reg píše:
    9. septembra 2021 o 1:31

    Bol som zakaznikom od ich vzniku, este ako Globtel, ale ked mi pred rokom svojvolne zmenili program (za udajne lepsi… menej dat, vyssia cena), preniesol som cislo ku konkurencii a jedine co lutujem, ze som to nespravil ovela skor.

    Prihláste sa pre odoslanie odpovede
  • Abram Kuchar píše:
    9. septembra 2021 o 10:19

    Vzivote na viazanost v tejto blbej krajine plnej takych hovad ako su orange telecom o2…

    Prihláste sa pre odoslanie odpovede
  • ntn_labs píše:
    15. septembra 2021 o 13:26

    Dlhodobo nespokojny nemam vela dovodov zostavat… A ked mi najblizsie niekto od nich zavola s ponukou poviem, nech mi zavolaju na moj druhy mobil a zlozim. Si zalozim WhatsApp kvoli Orange? Co uz im uplne hrabe?

    Prihláste sa pre odoslanie odpovede

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

Najčítanejšie

Mimoriadne
AKTUÁLNE: Potvrdili HROMADNÝ útok. Ľuďom radia, nech sú pripravení na najhoršie. Cieľom sú aj Slováci
14. júna 2025
potvrdené, peniaze
POZOR, veľký operátor ZVYŠUJE ceny: Od júla si za televíziu a internet zákazníci výrazne priplatia
13. júna 2025
Slovensko ako vzor v CELEJ EÚ: Náš vynález chvália všetky ministerstvá, Európska únia ho chce všade
14. júna 2025
ČO SA TO DEJE? Obrovská automobilka z ničoho nič prepúšťa TISÍCKY zamestnancov
13. júna 2025

Najnovšie články

  • EÚ si kope hrob: Ľuďom núti elektromobily, dochádza jej základný prvok
  • Vodiči, POZOR: Od štátu dostanete až 90-percentnú zľavu. Týka sa to aj vás?
  • Dovolenkári, POZOR: Tieto „drobnosti“ vás ZBYTOČNE stoja peniaze. Mnohí o nich vôbec nevedia (čo treba spraviť)
  • Slováci, POZOR: Základná vec už NEBUDE zadarmo. EÚ zavedie extrémne prísne zmeny (čo sa deje)
  • AKTUÁLNE: Taxikári prídu o prácu. Začínajú jazdiť taxíky bez vodiča, prácu prevezmú stroje

Bude sa vám páčiť

TV Markíza

Markíza zúri: Operátori nechcú blokovať pretáčanie reklám, TOTO odkazujú

23. mája 2025
Aktuálne, Orange

AKTUÁLNE: Šikovné smartfóny či hodinky za ZLOMOK ceny? Orange rozširuje ponuku (PREHĽAD)

22. mája 2025
Aktuálne, peniaze, zdražovanie

AKTUÁLNE: Dáta aj volania na 6 mesiacov úplne ZADARMO! Obľúbený operátor milo prekvapil (ako na to)

22. mája 2025
Markíza

Operátori ukázali Markíze prostredník: Pretáčanie reklám naďalej umožňujú

22. mája 2025

 

Spájame vedu, technológie a internetovú kultúru.

Dôležité odkazy

  • Kontakt
  • Reklama
  • O nás
  • Cookies
  • Podmienky používania

Spoj sa s nami

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vitaj späť!

Prihlás sa do svojho účtu

Username or Email Address
Password

Zabudol si heslo?

Continue with Google