ufo

Reklama na steroidoch: Samsung si na pár dní požičal bratislavské UFO

Marketingové oddelenie spoločnosti Samsung má na konte niekoľko pôsobivých kampaní, pri ktorých sa nevyhýba ani tým najväčším formátom. Možno si pamätáte napr. na reklamu so pštrosom, ktorá získala hneď 7 ocenení prestížnej ankety Clio Awards. 

Marketingové oddelenie spoločnosti Samsung má na konte niekoľko pôsobivých kampaní, pri ktorých sa nevyhýba ani tým najväčším formátom. Možno si pamätáte napr. na reklamu so pštrosom, ktorá získala hneď 7 ocenení prestížnej ankety Clio Awards. 

Pre Samsung je tento rok výnimočný hneď z dvoch dôvodov. Desiate výročie ich úspešného radu smartfónov Galaxy S sa pretína s 50. výročím založenia spoločnosti Samsung Electronics.

Na počesť predstavenia tohtoročnej vlajkovej novinky sa Samsung rozhodol na celý týždeň – od pondelka 18. 2. do piatku 22. 2. – zmeniť vzhľad UFA, dominanty hlavného mesta Bratislava.

samsung

UFO sa na celý týždeň prezlieklo do farieb spoločnosti Samsung a pomocou laserovej technológie sa na pylónoch premietajú informácie o očakávanej novinke z radu Samsung Galaxy.

Grafika má dve podoby. Prvá, ktorá sa spustila včera večer (18.2.2019), skončí v stredu o 20:30. Následne sa po celosvetovom predstavení novej vlajkovej lode v San Franciscu v Kalifornii symbolicky zmení až do piatku 22. hodiny.

Ako bratislavské UFO v podaní Samsungu vyzerá, si môžete pozrieť vo video ukážke nižšie.