telekom

Telekom: Ak vám v aplikácii chýbajú dáta, nepanikárte

Operátor Slovak Telekom začiatkom týždňa predstavil vynovené portfólio paušálov ÁNO. Veľkých zmien sa dočkali hlavne zákazníci využívajúci programy ÁNO L a vyššie.

Operátor Slovak Telekom začiatkom týždňa predstavil vynovené portfólio paušálov ÁNO. Veľkých zmien sa dočkali hlavne zákazníci využívajúci programy ÁNO L a vyššie.

Telekom výrazne navýšil objemy dát v každom zo spomenutých paušálov, na čo zákazníkov upozornil SMS správou. V prehľade spotreby však informácia chýba. Netreba panikáriť, odkazuje Telekom.

Telekom SMS
Telekom na zmenu upozornil SMS správou. Zdroj: Redakcia

Zákazníci s paušálom ÁNO L a vyšším sa tento týždeň dočkali malých Vianoc. Telekom totiž aj existujúcim zákazníkom výrazne navýšil dáta. Pri pohľade do spotreby v aplikácii to však nemusí byť hneď zjavné, čo sa odrazilo aj na niekoľkých emailoch od našich čitateľov. Opýtali sme sa preto, ako prechod na viac dát prebieha.

Zresetovanie počítadla dát

Telekom k 24. októbru zresetoval počítadlo dát, ktoré ste mohli vidieť v aplikácii alebo v portáli Môj Telekom. Toto je podľa Telekomu štandardný postup a všetko prebehlo tak ako malo.

TIP REDAKCIE
VIANOCE 2018: Telekom vylepšuje paušály ÁNO. Pridáva gigabajty dát aj existujúcim zákazníkom!

Bez ohľadu na to, koľko zákazník preniesol dát do dátumu zresetovania počítadla má od 24. októbra do konca zúčtovacieho obdobia plný objem dát z nového paušálu. To znamená, že zákazníci ÁNO L v skupine Magenta 1 majú od 24. októbra do konca svojho zúčtovacieho obdobia15 GB dát. Pri ÁNO XLXXL ide o viac dát.

V aplikácii chýba počítadlo. Zobrazujú sa len prenesené dáta, bez informácie o maximálnom dovolenom limite. Zdroj: Redakcia

Počítadlo, na ktoré sú zákazníci zvyknutí sa im v aplikácii a portáli Môj Telekom opäť objaví od začiatku nového mesiaca.

Total
13
Zdieľaní
Total
13
Zdieľať