Toyota pracuje na spoločnosti pre výskum autonómneho riadenia v hodnote 2,28 miliárd EUR!

Toyota plánuje v oblasti autonómnych vozidiel veľké veci, o čom svedčí aj nová spoločnosť, ktorá by mala cestu k ich dosiahnutiu značne urýchliť. Toyota sa teda spojila s japonskou spoločnosťou Aisin Seiki Co., Ltd. a Denso Corporation, aby založila Toyota Research Institute-Advanced Development, skrátene TRI-AD.

Toyota plánuje v oblasti autonómnych vozidiel veľké veci, o čom svedčí aj nová spoločnosť, ktorá by mala cestu k ich dosiahnutiu značne urýchliť. Toyota sa teda spojila s japonskou spoločnosťou Aisin Seiki Co., Ltd. a Denso Corporation, aby založila Toyota Research Institute-Advanced Development, skrátene TRI-AD.

Zatiaľ čo spoločnosti premýšlajú nad tým, ako bude ich spolupráca vyzerať, vedia, že majú jeden a ten istý cieľ: vyvinúť plne integrovaný a kvalitný softvér pre autonómne riadenie.

Veľké plány

Partneri plánujú do projektu zainvestovať 300 miliárd yenov (2,28 miliárd €), aby už spomínaný cieľ bolo možné dosiahnuť. Dokonca už teraz hľadajú miesto, kde sa bude základňa nachádzať. Keď toto miesto nájdu, plánujú najať zhruba 1 000 zamestnancov, ktorí budú pozostávať ako z nováčikov, tak aj zo skúsených veteránov z ich vlastného personálu.

Nový generálny riaditeľ spoločnosti, Dr. James Kuffner, oznámil: “Vybudovanie kvalitného softvéru je dôležitým faktorom úspechu pre program autonómneho riadenia spoločnosti Toyota. Cieľom novej spoločnosti je zrýchliť vývoj softvéru efektívnejšou cestou, najmä prostredníctvom rozširovania schopností Toyota Group, čo docielime najatím svetovo uznávaných inžinierov. Naberať budeme celosvetovo a veľmi sa na vedenie celého procesu teším.”

FOTO: Toyota

TRI sa už činí

TRI vyvíja samojazdiace technológie pre autovýrobcu už nejaký ten čas, dokonca vydal verziu level 3 svojho systému autonómenho riadenia na veľtrhu CES skorej tohto roku. Level 3 znamená, že je systém schopný používať senzory ako LiDAR na monitorovanie okolitého prostredia, no to nič nemení na skutočnosti, že za volantom musí sedieť šofér, ktorý sa plne sústredí na cestu.

TIP REDAKCIE
Základné školy dostanú Príručku digitálnej bezpečnosti, daruje ju ESET

Uvidíme teda, akým veľkým prínosom bude TRI-AD pre Toyotu a jej pokrok vo svete autonómnych vozidiel.

Total
6
Zdieľaní
Total
6
Zdieľať