Gmail práve dostal vylepšenie, ktoré oceníte, ak radi nakupujete cez internet. Teraz vám už neunikne žiaden nákup a všetko budete mať pekne pokope. Služba totižto zavádza nové zobrazenie, ktoré umožní pohodlné sledovanie vašich nákupov. Používatelia budú dostávať aj relevantné propagačné akcie od obľúbených spoločností.
Ako uvádza Google na svojom blogu, Gmail odteraz zobrazí používateľom prehľady o prichádzajúcich zásielkach a nalepších ponukách. Podľa giganta je načasovanie správne, pretože sa pomaly blížia sviatky a nákupná sezóna bude v plnom prúde.
Jednoduché sledovanie nákupov
V mobilnej aplikácii Gmail ako aj vo webovom rozhraní pribudne nová záložka, na ktorej môžete sledovať všetky aktualizácie týkajúce sa online nákupov. Takto získa používateľ prehľad o všetkých nadchádzajúcich doručeniach balíkov v jednom jednoduchom a prehľadne usporiadanom zozname.
Gmail ubezpečuje, že balíky, ktoré majú klientovi doraziť do 24 hodín, bude aj naďalej zobrazovať v hornej časti primárnej schránky. Samozrejme, tieto e-mailové správy sa zobrazia aj na súhrnnej karte v rámci e-mailov o nákupoch.

Nové zobrazenie e-mailov
Google hovorí, že používateľ bude mať k dispozícii úplne nové zobrazenie, ktoré umožní zobraziť všetky e-maily týkajúce sa nákupov či sledovania balíkov. Všetko toto bude v jednom a optimalizovanom rozhraní.
„Ak ste fanúšikom sledovania objednávok v Gmaile, myslíme si, že si túto aktualizáciu zamilujete. Toto nové zobrazenie sa dnes začína sprístupňovať na mobilných zariadeniach a webe pre používateľov na celom svete s osobnými účtami Google,“ uviedol technologický gigant.
Relevantnejšia karta Propagácie
Tu novinky nekončia a Gmail aktualizuje aj kategóriu Propagácie. Hovorí, že používatelia už čoskoro budú môcť triediť propagačné e-maily podľa relevantnejších kritérií. Toto uľahčí zobrazenie aktualizácií od odosielateľov a značiek, ktoré sú pre používateľa najdôležitejšie. Spadajú sem napríklad tie, s ktorými najviac interagujete.
Gmail bude používateľom zároveň posielať užitočné upozornenia na nadchádzajúce akcie a aktuálne ponuky. Všetko to má smerovať k tomu, aby používateľovi neunikla žiadna zaujímavá novinka týkajúca sa produktov a nakupovania.

Možné bude aj pôvodné zobrazenie
Ak vám nová sekcia vo vašej e-mailovej schránke nevyhovuje, môžete používať klasické zobrazenie, na ktoré ste boli zvyknutí doteraz. „Hoci sme z tejto novej funkcie nadšení, chceme používateľom dať kontrolu nad tým, ako chcú e-maily zoradiť. Ak chcete, aby sa e-maily zobrazovali tak ako doteraz, môžete jednoducho vybrať možnosť zoradenia propagačných e-mailov podľa najnovšieho namiesto najrelevantnejšieho,“ spresnil Google.
Kedy bude novinka dostupná
Google v blogovom príspevku uvádza, že aktualizácie začne sprístupňovať v nasledujúcich týždňoch. Najskôr prídu na rad mobilné zariadenia a používatelia, ktorí majú osobné účty Google. Funkcia bude dostupná globálne.