TECHBYTE.skTECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Čítaš: Nezarobí ani zo zákazu pretáčania reklám: Markíza má za sebou katastrofu, naladilo si ju len 9 % divákov
Zdieľať
TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Hľadať
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Sleduj TECHBYTE
© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Nezarobí ani zo zákazu pretáčania reklám: Markíza má za sebou katastrofu, naladilo si ju len 9 % divákov

1. septembra 2025 21:41
Lukáš Zachar
1. septembra 2025
Zdieľať
2 min
Zdieľať

Diváci očakávali veľkolepú televíznu jeseň, no prvý ostrý víkend priniesol namiesto úspechu sériu nepríjemných prekvapení, informoval server Mediaboom. Najväčší filmový hit minulého roka Barbie nedokázal zaujať publikum a podiel na sledovanosti sa prepadol pod hranicu 13 percent. Podobne dopadlo aj pokračovanie rodinnej snímky Gump, ktoré v premiére na Joj patrilo medzi slabšie výkony sezóny. Publikum tak dalo jasne najavo, že filmová istota neznamená automaticky televízny úspech.

Televízie míňajú silné karty

Kým Joj už roky ovláda nedeľné popoludnia programom Nové bývanie, konkurenčná Markíza sa trápila s reprízami seriálu Horná Dolná či menej výraznými filmami. Túto jeseň chcela zmeniť stratégiu a pred správy nasadila licencovanú kuchársku šou Hell’s Kitchen.

Hells Kitchen
Zdroj: Markíza

Projekt sprevádzala masívna kampaň a ako bonus sa v súťažnej zostave objavil známy finalista Pečie celé Slovensko Patrik Kolár. Napriek tomu stávka na kuchársku tému v nedeľný podvečer zhorela a výsledok patril k najslabším v histórii slotu, len približne 9 percent v komerčnej cieľovej skupine.

Joj ďalej drží nedeľu

Napriek tomu, že Nové bývanie bežalo v repríze, stále si udržalo stabilné publikum. Podiel blízky 18 percentám znamenal takmer dvojnásobok oproti konkurenčnej Markíze. Diváci tak dali jasne najavo, že uprednostňujú osvedčený formát, ktorý ponúka stabilnú dávku nápadov a inšpirácie do domácností. Aj to potvrdzuje, že v televíznych súbojoch sa dlhodobo presadzujú stabilné značky a novinky musia byť mimoriadne silné, aby ich dokázali pretlačiť.

RTVS boduje s minisériou

Zatiaľ čo komerční lídri zápasili s prepadom, verejnoprávna Jednotka priniesla prvé časti historickej minisérie Strážcovia koruny. Prvá epizóda pritiahla k obrazovke 266-tisíc divákov a v univerzálnej cieľovej skupine atakovala hranicu 16 percent. Aj nasledujúca časť si udržala publikum nad 240-tisíc.

Takýto výsledok je pre Jednotku výrazný úspech, keďže sa jej podarilo získať porovnateľné čísla s najväčšou komerčnou stanicou. Navyše tým potvrdila, že domáca tvorba s jasnou identitou dokáže konkurovať zahraničným formátom.

Zdieľaj tento článok
Facebook Kopírovať odkaz Vytlačiť
Predchádzajúci článok Biedronka, aktuálne AKTUÁLNE: Biedronka otvára novú predajňu. Tu budete nakupovať už TENTO týždeň
Ďalší článok Pozor, Slovensko, nakupovanie, tovar, produkt, nebezpečné výrobky, toxické produkty, riziko, nebezpečné výrobky, nákupy Slovenskí inšpektori varujú: Na našom trhu sa objavil nebezpečný produkt. TOTO hrozí

Najčítanejšie

peniaze, fond, euro, bankovky, minimálna mzda, penzia, príspevok, dávky, garančné poistenie, fiktívne živnosti
Štát výrazne obmedzí používanie hotovosti. Používať ju už nesmieme tak, ako doteraz
28. novembra 2025
VšZP, list, pošta, zúčtovanie, podvod, Sociálna poisťovňa, listy
Tisíce Slovákov dostanú dôležitý list. Príde im budúci týždeň
28. novembra 2025
Vodičský preukaz, poplatky
Štát nečakane navrhol výrazné zvýšenie cien. Poplatky budú vyššie aj o 200 % (+ nové ceny)
28. novembra 2025
Peniaze, penzisti, dôchodok
Pre penzistov platí dôležitý termín. Dôchodok si musia vybrať do tohto dátumu
29. novembra 2025

Najnovšie články

  • Veľký slovenský zamestnávateľ ide hromadne prepúšťať. Ľudia prídu o prácu ešte tento rok
  • Miliónom ľudí zobrali niečo, na čo boli zvyknutí 10 rokov. Mnohí nevedia, čo si počať
  • Sociálna poisťovňa odkazuje tisícom ľudí, že majú povinnosti. Mnohí o tom vôbec nevedia
  • UPC šokuje: Všetci zákazníci získajú 44 prémiových TV staníc, aktivujú sa automaticky a bezplatne
  • Slováci si budú platiť za vec, ktorá bola dlho zadarmo. Vraj to nejde inak (+ suma)

Bude sa vám páčiť

STVR, slovenská televízia

STVR prichádza o obľúbenú reláciu: Adela Vinczeová po 8 rokoch definitívne KONČÍ

13. novembra 2025
blesková správa, TV, stanice

AKTUÁLNE: Operátori ZADARMO rozdávajú prémiové TV. Tieto môžete pozerať už teraz! (PREHĽAD)

11. novembra 2025
Telekom, operátor

Telekom ŠOKUJE: Má ďalšiu SKVELÚ novinku, aktivuje sa automaticky a ZADARMO

8. novembra 2025
Telekom, aktuálne

Telekom ŠOKUJE: Veľká časť zákazníkov získava BEZPLATNÝ upgrade

5. novembra 2025

 

Spájame vedu, technológie a internetovú kultúru.

Dôležité odkazy

  • Kontakt
  • Reklama
  • O nás
  • Cookies
  • Podmienky používania

Spoj sa s nami

Viac z nášho portfólia

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vitaj späť!

Prihlás sa do svojho účtu

Username or Email Address
Password

Zabudol si heslo?