TECHBYTE.skTECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Čítaš: AKTUÁLNE: Packeta prináša zásadnú inováciu. Šikovná AI bude odpovedať na otázky o Z-BOXoch a zásielkách!
Zdieľať
TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Hľadať
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Sleduj TECHBYTE
© 2024 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

AKTUÁLNE: Packeta prináša zásadnú inováciu. Šikovná AI bude odpovedať na otázky o Z-BOXoch a zásielkách!

28. júla 2023 13:27
Roman Drexler
28. júla 2023
Zdieľať
4 min
Zdieľať

Packeta, doručovacia služba veľmi obľúbená aj na Slovensku, prináša zásadnú inováciu. Jej infolinku, ktorá je dostupná na čísle +421 221 201 135, bude po novom obsluhovať umelá inteligencia. Konkrétne ide o voicebota s názvom Peter, ktorý bude na žiadosti o kontakt reagovať 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

Spoločnosť tvrdí, že používa pokročilý AI systém, ktorý je schopný v príjemnom ľudskom hlase reagovať na otázky zo strany zákazníkov. Odpovedať bude schopný na tie najčastejšie pokladané otázky týkajúce sa očakávaných zásielok, Z-BOXov či reklamácií.

Zodpovedať dokáže až 60 % otázok

V súčasnosti zákaznícka linka Packety rieši približne 35 000 hovorov mesačne. Voicebot teda uľaví ľudským operátorom od práce, pričom úplne odstráni otravné výzvy automatu na stláčanie príslušných čísel. Nová technológia vraj dokáže vyriešiť vyše 60 % požiadaviek aj mimo prevádzkovej doby call centra. Obrovskou výhodou je potom aj prakticky nulové čakanie zákazníka na voľného operátora. Systém sa mu dokáže venovať okamžite.

NEWSBYTE
Na účte môže pristáť až 2 329 €: Štát mení pravidlá, Slováci dostanú viac (kto a koľko)

Na účte môže pristáť až 2 329 €: Štát mení pravidlá, Slováci dostanú viac (kto a koľko)

Adresná pomoc namiesto plošných dotácií: Štát zavádza nový model, ktorý zmení pravidlá hry a narazí na kritiku.

Adresná pomoc namiesto plošných dotácií: Štát zavádza nový model, ktorý zmení pravidlá hry a narazí na kritiku.

O2 škrtá službu, ktorú milovali tisíce: Čo si namiesto Tidalu pripravil operátor?

O2 škrtá službu, ktorú milovali tisíce: Čo si namiesto Tidalu pripravil operátor?

Na účte môže pristáť až 2 329 €: Štát mení pravidlá, Slováci dostanú viac (kto a koľko)
Na účte môže pristáť až 2 329 €: Štát mení pravidlá, Slováci dostanú viac (kto a koľko)
Adresná pomoc namiesto plošných dotácií: Štát zavádza nový model, ktorý zmení pravidlá hry a narazí na kritiku.
Adresná pomoc namiesto plošných dotácií: Štát zavádza nový model, ktorý zmení pravidlá hry a narazí na kritiku.
O2 škrtá službu, ktorú milovali tisíce: Čo si namiesto Tidalu pripravil operátor?
O2 škrtá službu, ktorú milovali tisíce: Čo si namiesto Tidalu pripravil operátor?

Voicebota Packete poskytuje český startup VOCALLS. Jeho systémy môžeme nájsť po celom svete, pričom každodenne spracúvajú stovky tisíc hovorov. Startup bude AI pre Packetu priebežne vylepšovať, a to na základe spätnej väzby od zákazníkov.

„Packeta je medzi doručovacími spoločnosťami lídrom v zavádzaní nových technológií a inovácií. Zákazníci využívajúci našu mobilnú aplikáciu alebo službu online sledovania kuriéra, ktorá presne predpovedá čas príchodu kuriéra k nim domov, to dobre vedia. Zapojenie umelej inteligencie v podobe voicebota je tak len ďalším logickým krokom v snahe neustále zlepšovať zákaznícku skúsenosť s našimi službami. Peter je v službe 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Navyše, postupom času budeme jeho schopnosti zdokonaľovať,“ hovorí výkonný riaditeľ Packety Alexander Jančo.

Packeta pritom umelú inteligenciu využíva už dlhšie. Už dlhšie sa návštevníkom stránky packeta.sk v pravom dolnom rohu obrazovky zobrazuje Packetabot, ktorý dokáže rýchlo odpovedať na najčastejšie pokladané otázky, prípadne poskytnúť informácie po kliknutí na karty s najčastejšími otázkami.

Packeta
Zdroj: Packeta.sk

Voicebot Peter dostupný na čísle +421 221 201 135 funguje veľmi podobne. Reč volajúceho si AI premení na text a prostredníctvom identifikácie kľúčových slov potom ponúkne čo najrelevantnejšie odpovede. Pracuje taktiež s informáciami, ktoré už má o zákazníkovi. Ak napríklad zaznamená hovor z telefónneho čísla, ktoré zákazník pri objednávaní svojej zásielky z e-shopu, voicebot o nej hneď ponúkne všetky dostupné informácie.

Požiadavky rieši efektívne a rýchlo

Ako už bolo spomenuté vyššie, AI dokáže svojpomocne vyriešiť približne 60 % volaní od zákazníkov, pričom priemerný čas konverzácie do bodu, keď zákazník dostane všetky potrebné informácie, predstavuje približne 2 minúty a 10 sekúnd.

Neprehliadnite

Umelej inteligencii sa nebude možné vyhnúť. Slovensko ju zahrnie do výučby (+ termín)
Samsung Galaxy S25 FE
Samsung Galaxy S25 FE OFICIÁLNE: Špičková AI aj kvalitný hardvér. No čo cena?
Aktuálna správa
NECHUTNÉ správanie: Po TOMTO dostal zamestnanec okamžitú výpoveď (VIDEO + čo sa stalo)

„Packeta sa okamžite po nasadení stala jedným z najväčších klientov VOCALLS, z čoho mám, samozrejme, veľkú radosť. Zároveň patrí k najrýchlejšie rastúcim službám v segmente prepravných služieb. Naša technológia AI voicebota dnes beží na jej infolinkách v ČR a SR, Packeta však pôsobí aj na ďalších trhoch, takže uvidíme, čo prinesie ďalej spolupráca oboch našich firiem. Už nasadenie pre českú pobočku v roku 2021 nám pomohlo získať viac cenných skúseností a ďalej rásť v celom odvetví. Voiceboty VOCALLS po celom svete spracovávajú stovky tisíc hovorov denne a slovenskí zákazníci Packety odteraz patria medzi nich,“ prehlasuje Artem Markevich, generálny riaditeľ a spoluzakladateľ VOCALLS.

Zdieľaj tento článok
Facebook Kopírovať odkaz Vytlačiť
Predchádzajúci článok POZOR: Na Slovensku sa šíri nový podvod. Útočníci sa vydávajú za Netflix, od obetí ťahajú citlivé údaje!
Ďalší článok Android chce byť bezpečnejší: Nový softvér bude varovať pred cudzími sledovačmi

Najčítanejšie

Mimoriadne
AKTUÁLNE: Brutálny útok bol silnejší, než si mysleli. Mnohí Slováci sa dozvedeli zlú správu (čo sa deje)
16. septembra 2025
Auto, e-shop, kúpa, mimoriadne
POZOR: Spustili nový typ STK. Je OBROVSKÝM postrachom vodičov (čo je nové)
16. septembra 2025
Platobná karta, mimoriadne
MIMORIADNE: Slovenská banka na 27 hodín obmedzí, aj VYPNE služby. Týka sa to aj bankomatov
17. septembra 2025
mimoriadne, elektrina, ceny, faktúry
POZOR: Vypnú elektrinu aj nepôjde ani voda! ZOZNAM adries, ktoré sa musia pripraviť na rozsiahly výpadok
16. septembra 2025

Najnovšie články

  • Na účte „pípne“ príspevok až 1 700 €: Štát prekvapil, Slováci si prilepšia (+ sumy)
  • Veľký ZLOM v energopomoci: Štát nečakane mení pravidlá. To, čo platilo, je minulosťou
  • Veľký operátor RUŠÍ službu, ktorú mnohí zbožňovali. Sľubuje však náhradu (+ dátum)
  • Nothing Ear (3) OFICIÁLNE: Nové slúchadlá za 180 €, ktoré ulahodia náročným aj laikom
  • Sú elektromobily len vyhodené peniaze? Ukázali čísla, všetkých zaskočili

Bude sa vám páčiť

AI, smartfón, cena

Je to OFICIÁLNE: Umelá inteligencia má devastujúci dopad na pracovný trh. Táto skupina je na tom najhoršie

29. augusta 2025
Google, Slovensko, smartfón, vyhľadávanie, Gmail

Google nečakane predstavil GENIÁLNY nástroj, na ktorý Slováci čakali. TOTO všetko dokáže

28. augusta 2025
útok, hacker, aktuálne, hackeri, podvodníci

PRÁVE SA STALO: Potvrdili devastačný útok. Ohrození sú aj Slováci, mnohých čaká to najhoršie

28. augusta 2025
nemocnica, AI lekár

Ľudia vymieňajú lekárov za AI: Tu sú dôvody, prečo to nie je dobrý nápad

25. augusta 2025

 

Spájame vedu, technológie a internetovú kultúru.

Dôležité odkazy

  • Kontakt
  • Reklama
  • O nás
  • Cookies
  • Podmienky používania

Spoj sa s nami

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vitaj späť!

Prihlás sa do svojho účtu

Username or Email Address
Password

Zabudol si heslo?