TECHBYTE.skTECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Čítaš: AKTUÁLNE: Packeta prináša zásadnú inováciu. Šikovná AI bude odpovedať na otázky o Z-BOXoch a zásielkách!
Zdieľať
TECHBYTE.skTECHBYTE.sk
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Hľadať
  • Domov
  • Tech
  • Recenzie
  • Veda
  • Elektromobilita
  • Domácnosť
  • Gaming
Sleduj TECHBYTE
© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

AKTUÁLNE: Packeta prináša zásadnú inováciu. Šikovná AI bude odpovedať na otázky o Z-BOXoch a zásielkách!

28. júla 2023 13:27
Roman Drexler
28. júla 2023
Zdieľať
4 min
Zdieľať

Packeta, doručovacia služba veľmi obľúbená aj na Slovensku, prináša zásadnú inováciu. Jej infolinku, ktorá je dostupná na čísle +421 221 201 135, bude po novom obsluhovať umelá inteligencia. Konkrétne ide o voicebota s názvom Peter, ktorý bude na žiadosti o kontakt reagovať 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

Spoločnosť tvrdí, že používa pokročilý AI systém, ktorý je schopný v príjemnom ľudskom hlase reagovať na otázky zo strany zákazníkov. Odpovedať bude schopný na tie najčastejšie pokladané otázky týkajúce sa očakávaných zásielok, Z-BOXov či reklamácií.

Zodpovedať dokáže až 60 % otázok

V súčasnosti zákaznícka linka Packety rieši približne 35 000 hovorov mesačne. Voicebot teda uľaví ľudským operátorom od práce, pričom úplne odstráni otravné výzvy automatu na stláčanie príslušných čísel. Nová technológia vraj dokáže vyriešiť vyše 60 % požiadaviek aj mimo prevádzkovej doby call centra. Obrovskou výhodou je potom aj prakticky nulové čakanie zákazníka na voľného operátora. Systém sa mu dokáže venovať okamžite.

Voicebota Packete poskytuje český startup VOCALLS. Jeho systémy môžeme nájsť po celom svete, pričom každodenne spracúvajú stovky tisíc hovorov. Startup bude AI pre Packetu priebežne vylepšovať, a to na základe spätnej väzby od zákazníkov.

„Packeta je medzi doručovacími spoločnosťami lídrom v zavádzaní nových technológií a inovácií. Zákazníci využívajúci našu mobilnú aplikáciu alebo službu online sledovania kuriéra, ktorá presne predpovedá čas príchodu kuriéra k nim domov, to dobre vedia. Zapojenie umelej inteligencie v podobe voicebota je tak len ďalším logickým krokom v snahe neustále zlepšovať zákaznícku skúsenosť s našimi službami. Peter je v službe 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Navyše, postupom času budeme jeho schopnosti zdokonaľovať,“ hovorí výkonný riaditeľ Packety Alexander Jančo.

Packeta pritom umelú inteligenciu využíva už dlhšie. Už dlhšie sa návštevníkom stránky packeta.sk v pravom dolnom rohu obrazovky zobrazuje Packetabot, ktorý dokáže rýchlo odpovedať na najčastejšie pokladané otázky, prípadne poskytnúť informácie po kliknutí na karty s najčastejšími otázkami.

Packeta
Zdroj: Packeta.sk

Voicebot Peter dostupný na čísle +421 221 201 135 funguje veľmi podobne. Reč volajúceho si AI premení na text a prostredníctvom identifikácie kľúčových slov potom ponúkne čo najrelevantnejšie odpovede. Pracuje taktiež s informáciami, ktoré už má o zákazníkovi. Ak napríklad zaznamená hovor z telefónneho čísla, ktoré zákazník pri objednávaní svojej zásielky z e-shopu, voicebot o nej hneď ponúkne všetky dostupné informácie.

Požiadavky rieši efektívne a rýchlo

Ako už bolo spomenuté vyššie, AI dokáže svojpomocne vyriešiť približne 60 % volaní od zákazníkov, pričom priemerný čas konverzácie do bodu, keď zákazník dostane všetky potrebné informácie, predstavuje približne 2 minúty a 10 sekúnd.

Neprehliadnite

webový prehliadač
Experti zverejnili zoznam mimoriadne nebezpečných webových prehliadačov. Týmto by ste sa mali vyhnúť
VISA platobná karta
Bežní Slováci sa vynašli. Vďaka AI na Vianoce šetria peniaze. Ako to robia?
Google Mapy
Mapy Google na Slovensku získajú geniálnu funkciu. Úplne zmení spôsob, ako ich používame

„Packeta sa okamžite po nasadení stala jedným z najväčších klientov VOCALLS, z čoho mám, samozrejme, veľkú radosť. Zároveň patrí k najrýchlejšie rastúcim službám v segmente prepravných služieb. Naša technológia AI voicebota dnes beží na jej infolinkách v ČR a SR, Packeta však pôsobí aj na ďalších trhoch, takže uvidíme, čo prinesie ďalej spolupráca oboch našich firiem. Už nasadenie pre českú pobočku v roku 2021 nám pomohlo získať viac cenných skúseností a ďalej rásť v celom odvetví. Voiceboty VOCALLS po celom svete spracovávajú stovky tisíc hovorov denne a slovenskí zákazníci Packety odteraz patria medzi nich,“ prehlasuje Artem Markevich, generálny riaditeľ a spoluzakladateľ VOCALLS.

Zdieľaj tento článok
Facebook Kopírovať odkaz Vytlačiť
Predchádzajúci článok POZOR: Na Slovensku sa šíri nový podvod. Útočníci sa vydávajú za Netflix, od obetí ťahajú citlivé údaje!
Ďalší článok Android chce byť bezpečnejší: Nový softvér bude varovať pred cudzími sledovačmi

Najčítanejšie

Telekom, Práve sa stalo
Telekom prekvapil celé Slovensko, a to doslova. Všetci zákazníci by si mali skontrolovať telefón
18. decembra 2025
Peniaze, bankovky, euro, pokuta, dane, DPH, minimálna mzda, poplatok
Štát výrazne obmedzí hotovosť. Zakáže jej používanie v takom rozsahu ako doteraz
17. decembra 2025
peniaze, bankovky, mince, euro, plat, zánik pracovných miest
Slováci hromadne opúšťajú túto poisťovňu. V januári ich odíde vyše 26 000
16. decembra 2025
Slovensko, peniaze, ekonomika, poplatok, Slováci, konsolidácia, štát
Štát ľuďom na účty pošle takmer 300 €. O peniaze treba požiadať do konca roka
18. decembra 2025

Najnovšie články

  • Čo presne čaká spaľováky od roku 2035? EÚ zrušila zákaz, no potvrdila vyššie ceny
  • Slovenke „len tak“ odišlo z účtu 1 000 €, nakupovala pritom cez známe e-shopy (čo sa stalo)
  • Štát posiela ľuďom strašidelné listy. Obsahujú rady, ako prežiť
  • Blíži sa „megazemetrasenie“, ktoré prekreslí mapy miest. Povedali, kedy udrie
  • Ešte nie je neskoro: Vybrali sme TOP darčeky pod stromček. Za 118 € spravíte obrovskú radosť

Bude sa vám páčiť

AI, technológia,

Experti v tom majú jasno. AI nepripraví ľudí o prácu, donúti nás pracovať ešte viac

29. novembra 2025
AI, technológia,

Český internetový gigant spustil vlastný AI nástroj. Takto ho využijú aj Slováci

27. novembra 2025
ChatGPT, OpenAI

ChatGPT spúšťa funkciu, ktorá vám skvele poslúži pred nadchádzajúcimi sviatkami

27. novembra 2025
ChatGPT, OpenAI

ChatGPT sa práve zmenil na tímového kolegu: Môže četovať s 20 ľuďmi naraz

23. novembra 2025

 

Spájame vedu, technológie a internetovú kultúru.

Dôležité odkazy

  • Kontakt
  • Reklama
  • O nás
  • Cookies
  • Podmienky používania

Spoj sa s nami

Viac z nášho portfólia

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vitaj späť!

Prihlás sa do svojho účtu

Username or Email Address
Password

Zabudol si heslo?